AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #41 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 20.48): Er det bare skorpioner som er sykt opptatt av stjernetegnet sitt? Åh, du vet.....jeg er en scorpio! 😄 Aldri hørt noen unnskylde seg med at de er fisker, eller skytte 😄 Det er en merkelig, nesten sykelig identifisering med hva stjernetegnet deres sier. Noen som skjønner hva jeg mener? Eller kanskje jeg roter. Er tvilling selv, så jeg gjør sånt (sikkert! Jeg aner ikke ) Anonymkode: 51832...929 Nei det tror jeg virkelig ikke. Jeg er steinbukk, men har aksendant i skorpion da Men skorpioner har et rykte på seg, så kan være derfor du har opplevd mye av det. Men nå er det heller ikke fødselstegnet som bestemmer hvordan utstråling og personlighet bli, det er aksendanten. Min gode venn er skorpion, men har aksendant i tvilling tror jeg - og han er langt ifra en skorpion, men folk du kjenner liker vel å skryte på seg og tror de er noe? Anonymkode: 5106c...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scatcat91 Skrevet 31. oktober 2022 #42 Del Skrevet 31. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #43 Del Skrevet 31. oktober 2022 Athena Catalina skrev (På 30.10.2022 den 14.41): Jeg ser kun på stjernetegn som humor altså Åja? Ironi, da? 😄 "Skorpioner er fantastiske, mystiske, bla bla bla" eh, veit ikke om det er meg altså..... poster det som humor, legger ikke noe i det. Profil bildet ditt er jo en skorpion dame til og med! 🤭 Anonymkode: 51832...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #44 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 23.24): Åja? Ironi, da? 😄 "Skorpioner er fantastiske, mystiske, bla bla bla" eh, veit ikke om det er meg altså..... poster det som humor, legger ikke noe i det. Profil bildet ditt er jo en skorpion dame til og med! 🤭 Anonymkode: 51832...929 Hmmmm.... meget besynderlig. Anonymkode: eeb29...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 4. november 2022 #45 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg var veldig interessert da jeg var tenåring. Jeg er fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 4. november 2022 #46 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg er forresten blitt kjent med ei som vil jeg skal gjette stjernetegnet hennes. Jeg husker ikke noe om stjernetegn og egenskaper. Men jeg skal gjette 🦂 neste gang jeg treffer henne. Hvis det står de er spesielle og mystiske, så vil hun sikkert like at jeg gjetter på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 4. november 2022 #47 Del Skrevet 4. november 2022 On 10/25/2022 at 11:15 PM, Peanut said: Ja, seriøst. Det er for øvrig noen år siden så kanskje de er bedre nå. Jeg kom inn og der satt det to stykker. Intervjuer og en astrolog. Sistnevnte spurte hvilket stjernetegn jeg var og da jeg sa Sagittarius så sa vedkommende at det var fint jeg ikke var Pisces/Fiskene fordi de samarbeidet ikke så godt med andre?! Altså hva? Egentlig helt greit å ikke få den jobben No shit! Jeg vet om en dude som ikke ville ansette folk fordi de var født i feil stjernetegn og elmentene ikke matchet med hans. Selv er jeg ild og kommer godt overens med vanntegn så.... go figure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #48 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg er vekt og veldig interessert i astrologi. Det stemmer utrolig bra. Anonymkode: 5c0c2...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå