AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Del Skrevet 25. oktober 2022 (endret) Er det bare skorpioner som er sykt opptatt av stjernetegnet sitt? Åh, du vet.....jeg er en scorpio! 😄 Aldri hørt noen unnskylde seg med at de er fisker, eller skytte 😄 Det er en merkelig, nesten sykelig identifisering med hva stjernetegnet deres sier. Noen som skjønner hva jeg mener? Eller kanskje jeg roter. Er tvilling selv, så jeg gjør sånt (sikkert! Jeg aner ikke ) Anonymkode: 51832...929 Endret 26. oktober 2022 av Rhodiola for å rette tittelen for TS - Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Del Skrevet 25. oktober 2022 Aner ikke hvilket stjernetegn jeg er, bare oppspinn og humbug hele greia. Aldri vært tema i min familie og vennekrets. Anonymkode: e59d2...c92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg kjenner flere skorpioner, og felles for de alle er at ingen tror på astrologi. Anonymkode: 4223b...2d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Aner ikke hvilket stjernetegn jeg er, bare oppspinn og humbug hele greia. Aldri vært tema i min familie og vennekrets. Anonymkode: e59d2...c92 Enig, det er jo bare tull. Jeg tenker bare at det ofte er noen stjernetegn som går igjen når det kommer til å vre veldig opptatt av stjernetegnet sitt. Anonymkode: 51832...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er tvilling og har flere typiske tvillingtegn🤪 Anonymkode: be7bc...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 25. oktober 2022 #6 Del Skrevet 25. oktober 2022 Selv opplever jeg at det er mest løver som har en tendens til å identifisere seg med stjernetegnet sitt, eller i hvert fall er mer åpne om det. Men de "unnskylder" ikke oppførselen sin med det da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er tvilling og har flere typiske tvillingtegn🤪 Anonymkode: be7bc...2f3 Det har alle. Anonymkode: 3587c...fa2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Del Skrevet 25. oktober 2022 Frankenstein1 skrev (5 minutter siden): Selv opplever jeg at det er mest løver som har en tendens til å identifisere seg med stjernetegnet sitt, eller i hvert fall er mer åpne om det. Men de "unnskylder" ikke oppførselen sin med det da 😛 Og det er garantert fordi det er stjernetegnet som er mest stas å ha. Hvem vil ikke være en mektig, vakker, kraftfull løve liksom 😅 Fisk og kreps blir litt ubetydelige i forhold 😂 Anonymkode: 76dda...d85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. oktober 2022 #9 Del Skrevet 25. oktober 2022 Etter at jeg i et jobbintervju hos skoleetaten ble spurt om hvilket stjernetegn jeg var så fant jeg ut at jeg skulle vite ALT om mine. Peanut er: Zodiac sign Sagittarius - 3rd House Ascendant / Rising sign Libra Moon Scorpio - 1st House Mercury Sagittarius - 3rd House Venus Sagittarius - 3rd House Mars Scorpio - 2nd House Jupiter Pisces - 5th House Saturn Cancer - 10th House Uranus Scorpio - 1st House Neptune Sagittarius - 2nd House Pluto Libra - 12th House 1st House Libra 2nd House Scorpio 3rd House Sagittarius 4th House - Imum Coeli Capricorn 5th House Aquarius 6th House Pisces 7th House - Descendant Aries 8th House Taurus 9th House Gemini 10th House - Midheaven Cancer 11th House Leo 12th House Virgo i det tropikale horoskopet. I det sidereale horoskopet er tegnet mitt Scorpio, og så husker jeg ikke alt det andre ._. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #10 Del Skrevet 25. oktober 2022 Skorpion tror de er mystiske og spesielle, men egentlig er de ikke det. Er så kleint med folk som sier de er mystiske! Som om de tror folk lurer så veldig på dem. De er nok litt enkle. Anonymkode: eeb29...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Del Skrevet 25. oktober 2022 Har ei venninne som er veldig opptatt av at hun er skorpion 😂 unnskylder sitt «ærlige og rett frem vesen» (ikke alltid positivt) med at hun er skorpion. Anonymkode: b9d76...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #12 Del Skrevet 25. oktober 2022 Peanut skrev (5 minutter siden): Etter at jeg i et jobbintervju hos skoleetaten ble spurt om hvilket stjernetegn jeg var så fant jeg ut at jeg skulle vite ALT om mine. Peanut er: Zodiac sign Sagittarius - 3rd House Ascendant / Rising sign Libra Moon Scorpio - 1st House Mercury Sagittarius - 3rd House Venus Sagittarius - 3rd House Mars Scorpio - 2nd House Jupiter Pisces - 5th House Saturn Cancer - 10th House Uranus Scorpio - 1st House Neptune Sagittarius - 2nd House Pluto Libra - 12th House 1st House Libra 2nd House Scorpio 3rd House Sagittarius 4th House - Imum Coeli Capricorn 5th House Aquarius 6th House Pisces 7th House - Descendant Aries 8th House Taurus 9th House Gemini 10th House - Midheaven Cancer 11th House Leo 12th House Virgo i det tropikale horoskopet. I det sidereale horoskopet er tegnet mitt Scorpio, og så husker jeg ikke alt det andre ._. Spørsmål om stjernetegn på jobbintervju i skoleetaten??? Seriøst?? Hva har stjernetegn med en jobb å gjøre? Anonymkode: f4313...a0b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 25. oktober 2022 #13 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Og det er garantert fordi det er stjernetegnet som er mest stas å ha. Hvem vil ikke være en mektig, vakker, kraftfull løve liksom 😅 Fisk og kreps blir litt ubetydelige i forhold 😂 Anonymkode: 76dda...d85 Mistenker litt det samme.. Og skorpioner slik de typisk blir beskrevet på sitt beste i astrologien er blant annet magnetiske, spesielle og mektige... (veldig kort forklart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 25. oktober 2022 #14 Del Skrevet 25. oktober 2022 har sett veldig mange med tatovering av skorpion som er født i skorpionens tegn, ser lite av andre stjernetegn på tatoveringer. så mulig det er noe i det. uten at jeg vil påstå noe som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #15 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er skorpion, og jeg tror ikke på astrologi. Anonymkode: 46c1a...43d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #16 Del Skrevet 25. oktober 2022 Ænema skrev (Akkurat nå): har sett veldig mange med tatovering av skorpion som er født i skorpionens tegn, ser lite av andre stjernetegn på tatoveringer. så mulig det er noe i det. uten at jeg vil påstå noe som helst. Jeg har sett løven.. 🥹 på tattoo da. Anonymkode: 89b63...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. oktober 2022 #17 Del Skrevet 25. oktober 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Spørsmål om stjernetegn på jobbintervju i skoleetaten??? Seriøst?? Hva har stjernetegn med en jobb å gjøre? Anonymkode: f4313...a0b Ja, seriøst. Det er for øvrig noen år siden så kanskje de er bedre nå. Jeg kom inn og der satt det to stykker. Intervjuer og en astrolog. Sistnevnte spurte hvilket stjernetegn jeg var og da jeg sa Sagittarius så sa vedkommende at det var fint jeg ikke var Pisces/Fiskene fordi de samarbeidet ikke så godt med andre?! Altså hva? Egentlig helt greit å ikke få den jobben 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #18 Del Skrevet 25. oktober 2022 Peanut skrev (1 minutt siden): Ja, seriøst. Det er for øvrig noen år siden så kanskje de er bedre nå. Jeg kom inn og der satt det to stykker. Intervjuer og en astrolog. Sistnevnte spurte hvilket stjernetegn jeg var og da jeg sa Sagittarius så sa vedkommende at det var fint jeg ikke var Pisces/Fiskene fordi de samarbeidet ikke så godt med andre?! Altså hva? Egentlig helt greit å ikke få den jobben Både min x, min nåværende samboer og min mor er fiskene, og jeg må jo si at de tre er totalt forskjellige. Denne xen er det verste forholdet jeg har hatt, og min nåværende er det beste forholdet jeg har hatt. Hvordan forklares det i forhold til astrologi, tro? Anonymkode: 46c1a...43d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #19 Del Skrevet 25. oktober 2022 Peanut skrev (6 minutter siden): Ja, seriøst. Det er for øvrig noen år siden så kanskje de er bedre nå. Jeg kom inn og der satt det to stykker. Intervjuer og en astrolog. Sistnevnte spurte hvilket stjernetegn jeg var og da jeg sa Sagittarius så sa vedkommende at det var fint jeg ikke var Pisces/Fiskene fordi de samarbeidet ikke så godt med andre?! Altså hva? Egentlig helt greit å ikke få den jobben Jeg gir meg over😂😂😂 Jeg har ikke ord for å beskrive hva jeg mener om denne holdningen. Og de skal oppdra barn? Anonymkode: f4313...a0b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #20 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skorpion tror de er mystiske og spesielle, men egentlig er de ikke det. Er så kleint med folk som sier de er mystiske! Som om de tror folk lurer så veldig på dem. De er nok litt enkle. Anonymkode: eeb29...8f1 Ja, tenker det samme. Anonymkode: 51832...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå