AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Okey jeg har tenkt på å lage denne tråden en stund. Jeg dater en mann som har skrytt villt over hvor god han er til å slikke og hvor heftig han skulle få meg til å komme. Jaja, la meg se hva du er god for da tenkte jeg! Så vi begynte å ha sex og han skal alltid slikke meg til orgasme først, bare bra det men problemet er at han driver nesten bare å tungpuler meg og en myk liten tungestump gir meg faktisk ingen ting.. Han tror dette skal være himmelsk. Jeg har ikke vært med noen som slikker meg inn i hullet før så spørsmålet er til dere på kg om tungepuling er en vanlig greie? Får dere andre noe ut av det? Hvordan kan jeg si fra på en pen måte at han slikker helt feil og ikke er så mester som han tror? Altså 90% av slikkingen er inn og ut i hullet.. de andre jeg har vært med har kanskje teaset med to slikk i hullet før de gikk til lepper og klitt. Er det han eller meg som er "unormal"? Anonymkode: 72d24...a20 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Fortell han det som det er, eller veiled han under akten. Anonymkode: 74c25...bdf 9 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Bare si det til han. Si du liker bedre at han leker med klitten istedenfor. Kommunikasjon is the key - om du ikke klarer å fortelle han nå hva du liker og ikke så kommer dere til å slite. Anonymkode: 2d592...ab7 6 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg hadde ikke fått så mye ut av det nei. Men tror han at du liker det så må du vel ha gitt inntrykk av det da? Kan du ikke dra han litt lenger opp? Eller si «litt høyere» Anonymkode: 635d1...394 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Du må bare si det. Huff, jeg har også vært borti en sånn. Utrolig pinlig og lite spennende. Anonymkode: 322f8...95b 12 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Du må for all del ikke kommunisere hva du liker og ikke liker. Min erfaring er at det ikke kommer noe godt ut av kommunikasjon, så det beste er at han gjør det han tror han er god på, og du gjør det du tror du er god på. Lykke til! Anonymkode: c8326...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke fått så mye ut av det nei. Men tror han at du liker det så må du vel ha gitt inntrykk av det da? Kan du ikke dra han litt lenger opp? Eller si «litt høyere» Anonymkode: 635d1...394 Ja jeg stønner faker.. Vet det er dumt men det er jo for at han ikke skal føle seg ille til mote. Når han begynner å slikke og bare holder seg i hullet så er det veldig kleint om jeg bare er helt stille eller bare" øh du det der er ikke godt"... Så da ender det med at jeg begynner å stønne fordi det ellers blir så kleint spesielt siden han tror han selv er så god. Blir litt som når et barn har tegnet en stygg tegning og man må si oi så fin! Haha.. 😅😬 Anonymkode: 72d24...a20 6 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 Si det rett ut, men med forsiktig ordvalg. IKKE: si at det ikke fungerer sånn og sånn på deg. Da knekker du selvtilliten hans. SI HELLER: vil du slikke meg litt mer der og der istedenfor, det syns jeg er mye deiligere. Da oppmuntrer du til det, og det føles ikke avvisende. Og slutt å fake. Du kommer aldri til å få god sex hvis du faker. Du sender jo helt feil signaler. Anonymkode: 04f6b...bb8 6 2
Rights Skrevet 25. oktober 2022 #9 Skrevet 25. oktober 2022 Du må fortelle han om knappen. Ellers vil du bare fortsette å himle med øynene mens du tenker på neste Paradise Hotel episode, idet han holder på. 2
Scoops Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 Men visst du stønner og later som du syns det er godt, da går jo han fortsatt rundt og tror han er god da, hva er vitsen med det? Må jo være bedre og veilede han litt og faktisk få noe ut av det selv og. Har aldri forstått meg på folk som faker at de syns det er godt 8 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg stønner faker.. Vet det er dumt men det er jo for at han ikke skal føle seg ille til mote. Når han begynner å slikke og bare holder seg i hullet så er det veldig kleint om jeg bare er helt stille eller bare" øh du det der er ikke godt"... Så da ender det med at jeg begynner å stønne fordi det ellers blir så kleint spesielt siden han tror han selv er så god. Blir litt som når et barn har tegnet en stygg tegning og man må si oi så fin! Haha.. 😅😬 Anonymkode: 72d24...a20 Og det beste er at du senere kan si til han at det bare var et skuespill for å ikke ta fra han stoltheten. Den slags kvinner er konemateriell. Anonymkode: c8326...f9c 2
Hulderen Skrevet 25. oktober 2022 #12 Skrevet 25. oktober 2022 Han tror vel at du liker det. Flere kvinner her på KG sier at de har mest følelser akkurat i åpningen til vagina, så han kan jo ha vært ute for en av dem. Selv er jeg som deg, mine følelser er inne i skjeden eller i klitoris. Jeg får ikke noe ut av sutting på kjønnsleppene heller. Men du må jo si i fra. Ikke si at han er en dårlig elsker, men at du ikke har glede av området rundt skjedeinngangen, selv om kanskje noen av hans exer har hatt det. Han må lære å finne ut hva nye partnere liker, ikke bare følge en oppskrift. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #13 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg var borti en sånn en, og jeg sa ifra. Det der funker ikke, du er faktisk nødt til å bevege deg litt lenger opp hvis dette skal fungere… Han ble overraska, og trodde han var skikkelig flink. Det var han altså ikke. Han var ikke noe bedre lenger opp, men han prøvde ihvertfall. Anonymkode: 1adee...aa6 9 3
AndersenG Skrevet 25. oktober 2022 #14 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Okey jeg har tenkt på å lage denne tråden en stund. Jeg dater en mann som har skrytt villt over hvor god han er til å slikke og hvor heftig han skulle få meg til å komme. Jaja, la meg se hva du er god for da tenkte jeg! Så vi begynte å ha sex og han skal alltid slikke meg til orgasme først, bare bra det men problemet er at han driver nesten bare å tungpuler meg og en myk liten tungestump gir meg faktisk ingen ting.. Han tror dette skal være himmelsk. Jeg har ikke vært med noen som slikker meg inn i hullet før så spørsmålet er til dere på kg om tungepuling er en vanlig greie? Får dere andre noe ut av det? Hvordan kan jeg si fra på en pen måte at han slikker helt feil og ikke er så mester som han tror? Altså 90% av slikkingen er inn og ut i hullet.. de andre jeg har vært med har kanskje teaset med to slikk i hullet før de gikk til lepper og klitt. Er det han eller meg som er "unormal"? Anonymkode: 72d24...a20 Hvor gammel er han og du?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #15 Skrevet 25. oktober 2022 Hulderen skrev (8 minutter siden): Han tror vel at du liker det. Flere kvinner her på KG sier at de har mest følelser akkurat i åpningen til vagina, så han kan jo ha vært ute for en av dem. Selv er jeg som deg, mine følelser er inne i skjeden eller i klitoris. Jeg får ikke noe ut av sutting på kjønnsleppene heller. Men du må jo si i fra. Ikke si at han er en dårlig elsker, men at du ikke har glede av området rundt skjedeinngangen, selv om kanskje noen av hans exer har hatt det. Han må lære å finne ut hva nye partnere liker, ikke bare følge en oppskrift. Hvordan setting sier man fra? Hvis han sier fra mens han gjør det så er jeg redd for at han skal bli sur eller ydmyket og at det ødelegger lysten hans så han ikke liker meg lenger.. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var borti en sånn en, og jeg sa ifra. Det der funker ikke, du er faktisk nødt til å bevege deg litt lenger opp hvis dette skal fungere… Han ble overraska, og trodde han var skikkelig flink. Det var han altså ikke. Han var ikke noe bedre lenger opp, men han prøvde ihvertfall. Anonymkode: 1adee...aa6 Hvordan reagerte han når du sa fra? Sa du fra under slikkingen eller på kjøkkenet til morgenkaffen etter sexen som en sånn "du den der slikkingen vet du..." ? Anonymkode: 72d24...a20
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #16 Skrevet 25. oktober 2022 AndersenG skrev (3 minutter siden): Hvor gammel er han og du? Hvordan er det relevant? Han er 40 og burde vite at klitoris er det som er mest følsomt og ikke to cm inn i hullet 😅 Anonymkode: 72d24...a20 4 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #17 Skrevet 25. oktober 2022 Det gir meg ingenting. Sier simpelthen "kan du ikke bruke tunga på klitten mens du fingrer meg?" Anonymkode: e7b8e...78f 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #18 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg skulle til å si stakkars deg, jeg vet hvordan det her. Men du har deg sjæl å skylde- og du er vel grunnen til at noen menn tror det er bra å. Sukk. Anonymkode: 46d54...d78 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #19 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er det relevant? Han er 40 og burde vite at klitoris er det som er mest følsomt og ikke to cm inn i hullet 😅 Anonymkode: 72d24...a20 Her tar du faktisk feil. Og det er litt artig siden du fremhever det med et slikt latter-emoji. For mange kvinner, kanskje majoriteten av kvinner, men for en hel del kvinner så - liker de det faktisk slik. Hilsen mann som har ligget med hodet mellom nok kvinner til å vite at ingen kvinner er like, så det jeg gjorde med en kvinne i går trenger ikke nødvendigvis stemme med min samboer i kveld. Anonymkode: c8326...f9c 2
Hulderen Skrevet 25. oktober 2022 #20 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan setting sier man fra? Hvis han sier fra mens han gjør det så er jeg redd for at han skal bli sur eller ydmyket og at det ødelegger lysten hans så han ikke liker meg lenger.. Hvordan reagerte han når du sa fra? Sa du fra under slikkingen eller på kjøkkenet til morgenkaffen etter sexen som en sånn "du den der slikkingen vet du..." ? Anonymkode: 72d24...a20 Vel, for egen del så har det løst seg ved at jeg aldri har faket. Så jeg har ikke trengt å si noe, jeg har bare laget ekstra godlyder når han har gjort det riktig. Eller kommet med forslag om: «Du, kan vi prøve å…» 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå