Gå til innhold

Når han ser mld din på fb men ikke svarer .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være en grunn til det hvor lang tid skal jeg gi det ? Eller burde jeg ta hintet? 

Anonymkode: 0ad4d...434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg tenkt han var opptatt og svarte når han hadde bedre tid og lyst til det. 

Jeg kan bruke lang tid på å svare hvis jeg er opptatt med andre ting for jeg liker å gi 100% fokus når jeg skriver så da venter jeg til en bedre anledning 

Anonymkode: 6a3d1...074

• Liker 5
Skrevet

Se heller på innholdet i svarene han gir deg. Og hvor ofte han selv tar initiativ til å skrive.

Anonymkode: e73ad...739

• Nyttig 1
Skrevet

Går det flere timer uten at du får svar, så burde du egentlig ta det som et hint. 

• Liker 1
Skrevet
Jaytee skrev (5 minutter siden):

Går det flere timer uten at du får svar, så burde du egentlig ta det som et hint. 

Hallo, ikke alle sitter klistra på telefonen eller er glade i å multitaske! Jeg kan lese en melding og legge vekk telefonen igjen, tenke nøye på hva jeg vil svare, være i modus for å forholde meg til han og ikke være distrahert av andre ting/ærender/personer, aller helst komme meg hjem, spise middag, falle til ro og deretter svare et gjennomtenkt svar med følelser i og ikke bare et "ute på farten" type svar 

• Liker 3
Skrevet

Så...

Kanskje du har tendenser til stalking? Og overtenking? 

Anonymkode: fb8c3...2b2

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hallo, ikke alle sitter klistra på telefonen eller er glade i å multitaske! Jeg kan lese en melding og legge vekk telefonen igjen, tenke nøye på hva jeg vil svare, være i modus for å forholde meg til han og ikke være distrahert av andre ting/ærender/personer, aller helst komme meg hjem, spise middag, falle til ro og deretter svare et gjennomtenkt svar med følelser i og ikke bare et "ute på farten" type svar 

Da hadde man lest meldingen i «spøkelsesmodus» som betyr at senderen ikke vil se at meldingen er sett.

Skrevet
Jaytee skrev (Akkurat nå):

Da hadde man lest meldingen i «spøkelsesmodus» som betyr at senderen ikke vil se at meldingen er sett.

Ja det var det jeg tenkte også, men når han er pologget flere ganger på de 5 timene og leser mld men ikke svarer . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Da er man ikke mye interessert, det er snakk om en melding, det er begrenset hvor mye i modus man må være for å svare på en enkel melding.

Anonymkode: 329f8...c90

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det var det jeg tenkte også, men når han er pologget flere ganger på de 5 timene og leser mld men ikke svarer . 

Ja, da er det et ganske tydelig tegn på at han faktisk IKKE har interesse til å svare deg. Hvis interessen er der, så vil man da gjerne holde koken varm. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det du som har et seriøst problem med oppførselen din. 

Stalker og kontrollfreak. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Les denne en gang til. 

Skrevet

Les denne en gang til. 

Må være tungvint å kommunisere, hvis vedkommende må ta en slik runde for hver gang han skal svare på en melding. Da må du nok vente flere timer til, ts 😂

Anonymkode: 40d45...36b

• Liker 3
Skrevet
Jaytee skrev (5 minutter siden):

Kanskje han har lest den flere ganger, og tenker over svaret sitt. 

Ikke alle tenker som Jaytee her. 

TS: Det er noe sykt over måten du følger med han på. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har fb oppe på min PC hele tiden. Da popper det opp meldingen sees som "lest" Selv om jeg ikke er hjemme engang

Anonymkode: 3c601...fe4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaytee skrev (6 minutter siden):

Har aldri hørt om å lese noe i spøkelsemodus...

Men det kan også være han skjønner at den som skriver er en somnsitter konstant på telefon, og teller minutter før det kommer svar, og har full kontroll på når man er pålogget. Det kan være skremmende for veldig mange. Om noen hadde hatt sett ett behov for å ha så ekstrem kontroll over meg, så hadde jeg løpt.

Anonymkode: 91f42...2e9

Skrevet

Kanskje han har lest den flere ganger, og tenker over svaret sitt. 

Ikke alle tenker som Jaytee her. 

TS: Det er noe sykt over måten du følger med han på. 

Synes absolutt ikke TS er «syk». Det er faktisk ganske normal oppførsel når man er forelsket. Så klart vil man ha svar på det man har skrevet, og det er helt normalt å være litt utålmodig når man ser at vedkommende har lest meldingen uten å svare. Det er lett å overtenke når man sitter i det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaytee skrev (14 minutter siden):

Jeg har aldri hørt om den funksjonen engang så nei... 

• Liker 3
Skrevet
Jaytee skrev (3 minutter siden):

Synes absolutt ikke TS er «syk». Det er faktisk ganske normal oppførsel når man er forelsket. Så klart vil man ha svar på det man har skrevet, og det er helt normalt å være litt utålmodig når man ser at vedkommende har lest meldingen uten å svare. Det er lett å overtenke når man sitter i det.

Jeg har aldri sittet å overvåket noen sin påloggingsstatus når jeg har vært forelsket.

Jeg derimot har flere ganger tatt meg tid til å tenke ut svar.

Og om jeg ser meldingen på vei ut fra jobb, og skal på trening, og videre i familiemiddag, så kan det absolutt ta noen timer før jeg svarer. Typen min har en tendens til å sovne på sofaen, og det gjorde han også når vi var nyforelsket.

Anonymkode: 91f42...2e9

• Liker 5
Skrevet
Jaytee skrev (6 minutter siden):

Ja men problemet er det man selv lager med overtenkingen og ikke at den andre har et liv.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...