Gå til innhold

Noen som kjøper sexkalender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er bra? Og åpner dere sammen hver dag og bruker tingene? Eller er det bare mye tull? Syns mannen og kvinnen det er like pirrende?

Anonymkode: 32b42...746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Har kjøpt en gang for for 3-4 år siden. Husker ikke hvilken type da 😅

Vi åpna sammen hver kveld på senga, mest praktisk sånn pga barna. Vi likte det godt, kanskje mest mannen min. Mulig det er fordi jeg kjøpte den uten at han visste, og det at jeg overrasket med det pirret litt ekstra. Han prater fortsatt om den jula 😄

Anonymkode: 1cc44...6a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 18.21):

Hvilken er bra? Og åpner dere sammen hver dag og bruker tingene? Eller er det bare mye tull? Syns mannen og kvinnen det er like pirrende?

Jeg har hatt 2 ganger. Lærte vel egentlig av den første at det er mye billig ræl de stapper oppi. Men den andre gangen var det et litt dyrere leketøy i kalenderen, som jeg ikke fant i butikk noe annet sted, og da måtte jeg slå til å kjøpe kalenderen.

Men det er mye billig ræl i de. Glidemiddel, kondomer, små dilldall som pisk, håndjern ol.

Men man får ofte gjerne et par litt mer skikkelige leketøy.

Men selv om innholdet skal ha verdi 6000kr, fordelt på 24 luker = 250kr hver dag. Som sier litt bare det 😅

Nå skal det sies at jeg er singel og har vært alene om disse, og det hadde kanskje vært mer gøy å hatt en partner å åpnet opp og lekt med hver dag frem til jul i desember.

Anonymkode: 0ca5c...790

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt en nå til jul for aller første gang fra sinful. Veldig spent 😁

Anonymkode: 3ee84...8bb

Skrevet

Har kjøpt før et par ganger. Anbefaler de.
Men har selv ikke kjøpt i år. Vi har allerede tre womanizere, 2 we vibes, rabbit, bullet og diverse. Hovedsummen går som oftest til et slikt produkt i siste luka. Så selv om kalenderen ville vært spennende, så kjøper vi ikke med mindre kona får en ny venninne som enda ikke har en womanizer slik at vi kan gi den bort.

• Hjerte 2
Skrevet

Vi har det. Er hyggelig det, men det er litt som å egentlig bare kjøpe en ny dressing å ha på fiskekakene sine man spiser hver dag. Det man egentlig ønsker er jo å gå på restaurant og spise mat man ikke er nært å kunne oppnå hjemme.

Anonymkode: 7d409...7d6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har det. Er hyggelig det, men det er litt som å egentlig bare kjøpe en ny dressing å ha på fiskekakene sine man spiser hver dag. Det man egentlig ønsker er jo å gå på restaurant og spise mat man ikke er nært å kunne oppnå hjemme.

Ha ha ha javel?😅🙈

Anonymkode: c8840...b1a

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ha ha ha javel?😅🙈

Anonymkode: c8840...b1a

Det er hyggelig nok å krydre hjemmesexen, men det er jo mye mer spennende og digg å ligge med noen nye. Gjerne noen mer attraktive enn partner 

Skrevet

Vi har alltid kjøpt sinfull sin.  Og er det womanizer med, så gir vi den til ei venninde av samboeren eller noe, da vi har 2 stk fra før. 

Vi syntes det er spennende og pirrende.            Det passer ikke alltid å ha sex hver dag, men vi åpner sammen hver dag i senga på kvelden, og har vi ikke sex den kvelden. Så sparer vi leketøy de dagene vi ikke har sex, og prøver alle sammen så fort vi har sex. 

Du kan lese litt om tester av disse kalenderen her. 

https://www.erotikkguiden.org/erotisk-julekalender/

Anonymkode: 57efd...f5e

Skrevet

Har kjøpt to ganger. Kjøpt sinful ene gangen og kondomeriet sitt andre gangen. Ikke verdt det! Lag heller din egen sexkalender, for 2000-2500 får man faktisk litt brukelig leketøy kjøpt på salg. Det er så sykt mye ræl og ubrukelig dritt i de kalenderene. Kvaliteten på leketøyene er heller ikke noe bra. Vi bruker ingen av leketøyene vi har fått i noen av kalenderne. Du får så mye tullegaver også, som kortstokk, blondetruser, silkebånd til å knytte fast med, massasje olje, glidemiddel. Etter min mening absolutt ikke verdt pengene! Kjøp heller leketøy du har lyst på. 

Anonymkode: 2471e...08d

Skrevet

Kjæresten min mislikte mine reklame pinup kalendere i garasjen, jeg syntes det var storm i vannglass, men for ikke å lage mer oppstyr, fjernet jeg den.

Synes det hele er helt tullete, men sånn er enkelte kvinner...

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...