AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg har nå vært singel i tre år og har fått meg kjæreste igjen. Han er så opptatt hele tiden med jobb og ting rundt seg. Noe jeg skjønner for jobben kommer foran alt. Men de få gangene jeg ser han i uka sover vi bare sammen. Ikke noe mer. Og i helgene skal han alt mulig annet. Kan hende det blir bedre og vi har snakket mye sammen om det. Men jeg vet faktisk ikke hva jeg føler, fordi jeg klarer ikke og kjenne på følelsene mine. Vet ikke om de begynner og bli borte eller hva som skjer? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 98abc...59f
Million Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Hvis jeg var sammen med en fyr som "skal alt mulig annet" enn å være sammen med meg i helgene, hadde jeg skjønt at han ikke var særlig interessert, egentlig. Da hadde jeg bare avsluttet det. Det er ingen vits å spille annenfiolin eller komme sist på prioriteringslisten i et forhold. Da er det bedre å lete etter noen som er villig til å sette deg først, og hvor du virkelig føler forelskelsen er gjensidig. Livet er kort... 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har nå vært singel i tre år og har fått meg kjæreste igjen. Han er så opptatt hele tiden med jobb og ting rundt seg. Noe jeg skjønner for jobben kommer foran alt. Men de få gangene jeg ser han i uka sover vi bare sammen. Ikke noe mer. Og i helgene skal han alt mulig annet. Kan hende det blir bedre og vi har snakket mye sammen om det. Men jeg vet faktisk ikke hva jeg føler, fordi jeg klarer ikke og kjenne på følelsene mine. Vet ikke om de begynner og bli borte eller hva som skjer? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 98abc...59f Høres ut som en som bare tømmer og rømmer? Anonymkode: cc14e...382 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Hvor lenge har dere vært sammen? Hva sier han selv om situasjonen? På sikt kan dette bryte deg ned. Ikke godt å føle på det du gjør nå. For å være brutalt ærlig, så tror jeg ikke at han er forelsket i deg Anonymkode: a417d...c2b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Hva sier han selv om situasjonen? På sikt kan dette bryte deg ned. Ikke godt å føle på det du gjør nå. For å være brutalt ærlig, så tror jeg ikke at han er forelsket i deg Anonymkode: a417d...c2b Siden August, men han er verdens snilleste og han tar innovativ til ting og bryr seg veldig om meg. Skriver og sier ting til meg hele tiden, men er bare alt han skal hele tiden. Hvis han henter meg på jobb skal han innom og vaske bil og hente alt mulig. Han er bare sykt treig og skal rekke alt og gjøre alle fornøyde til alle muligs døgnets tider. Og vi er sammen kun typ 2-3 ganger i uka litt på kveldene. Mulig jeg høres helt på trynet ut. Men føler alt er så teit og jeg blir så trist Anonymkode: 98abc...59f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Siden August, men han er verdens snilleste og han tar innovativ til ting og bryr seg veldig om meg. Skriver og sier ting til meg hele tiden, men er bare alt han skal hele tiden. Hvis han henter meg på jobb skal han innom og vaske bil og hente alt mulig. Han er bare sykt treig og skal rekke alt og gjøre alle fornøyde til alle muligs døgnets tider. Og vi er sammen kun typ 2-3 ganger i uka litt på kveldene. Mulig jeg høres helt på trynet ut. Men føler alt er så teit og jeg blir så trist Anonymkode: 98abc...59f Det skjønner jeg. Han prioriterer ikke å "være til stede" med deg når dere først er sammen. Du må nesten ta opp med han at det er viktig for deg. Anonymkode: a417d...c2b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det skjønner jeg. Han prioriterer ikke å "være til stede" med deg når dere først er sammen. Du må nesten ta opp med han at det er viktig for deg. Anonymkode: a417d...c2b Han er jo til stede, men han er så sliten og trøtt etter jobb at jeg får dårlig samtidighet. Vi har snakket sammen og at vi skal få det bedre, men jeg syntes hele greia er rart. Og jeg kjenner at jeg blir så sint fordi hvis han fortsetter sånn kommer følelsene til og bli borte. Anonymkode: 98abc...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå