AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Har fått noen kuler på magen. 2 av disse er under huden og gjør vondt og på størrelsen på med en ert. Har fått en 3 kul som er på huden og som jeg kjenner når jeg stryker på huden. Den er også på størrelsen med en ert, men gjør ikke vondt. Noen som har vært bort i lignende og kan tenke seg til hva det kan være? Anonymkode: 1380a...17e
jaromei Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Nå er ikke jeg noen lege, og hvis du faktisk er bekymret, så anbefaler jeg deg å ta det med fastlegen din fremfor å spørre her. Det jeg KAN si er at jeg selv har 3 kuler på låret, pluss en lavt på magen, som jeg ba legen min kikke på, og ved å kun berøre dem på utsiden, så mente legen min at det er ufarlige fettkuler. 1 av mine fire kuler gjør litt vondt når jeg tar på den, de andre er bare ømme hvis for eksempel 3-åringen min hopper på fanget mitt. Fikk beskjed om å ikke massere på dem, og at har man først fått en, er det også større sjans for å få flere. Og at med mindre de er til sjenanse, så gjør man ingenting med dem.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Har samme erfaring som jaromei. Har flere fettkuler som er på str med en ert, noen av dem er ømme/vonde å ta på. Plutselig dukket de bare opp. Men om du er bekymret så tar du kontakt med lege. Anonymkode: 9c91b...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå