Gå til innhold

førstegangsmamma som trenger hjelp til valg av vognpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en bra vognpose? Trenger ikke funke til bilstol, kun til vogn :). Jeg har bugaboo fox og bor i Oslo. 

Jeg har sett på voksi urban og city, samt easygrow nord. 

Anonymkode: 214ab...5d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan noen anbefale en bra vognpose? Trenger ikke funke til bilstol, kun til vogn :). Jeg har bugaboo fox og bor i Oslo. 

De du har nevnt bruker de flerste 😊 kjøp gjerne brukt.

Anonymkode: 8ee58...f81

• Liker 1
Skrevet

Easygrow nord er litt smal, så den passer nok fint i Foxen. 

Anonymkode: 3e98f...0d6

Skrevet

Refleks vinterdunpose!

Anonymkode: f3d2d...7a2

Skrevet

Jeg bor også i Oslo og har fox2. Jeg bruker  tre vognposer:
Voksi Explorer, denne brukes sikkert mest da det er en helårspose, men passer best for kjøligere dager da det er dun. 
Så har jeg Easygrow Norse som jeg bruker på vinter-vinter. Kan også forlenges og brukes i mange år. 
Så voksi sommerpose på sommeren. 

Elsker alle sammen! 

Anonymkode: b5fb5...845

Skrevet

Det er jo mange som er bra, så du må finne ut hva som passer best for ditt bruk. Hvor tykk, en eller to glidelåser, ligger barnet mest eller sitter det mye, opp og ned av posen, osv.

Anonymkode: 696bc...a34

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Refleks vinterdunpose!

Voksi urban er en million ganger bedre enn refeleks sin

Jeg har begge posene

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Voksi Urban som vinterpose. LIker godt at det er to glidelåser, så man lett kan brette ned hele fronten på posen. 

Har tre slike poser, til to unger (som sover i vogn ute i bhg)

Anonymkode: 6045a...678

Skrevet

Er fryktelig fornøyd med Voksi urban

Skrevet
Rucula skrev (22 minutter siden):

Voksi urban er en million ganger bedre enn refeleks sin

Jeg har begge posene

Hvordan er den bedre?

Reflex har forlenget så den varer hele vognperioden og den har en glidelås midt på så det er lett å åpne og lufte om det blir for varmt. Materialet er vannavvisende og tørkes lett av. 

Skrevet

Kjøpte voksi move pga pris. Hva som er dårligere enn de andre voksi modellene vet jeg ikke. Men fornøyd enn så lenge. Førstegangsmamma selv her.

Anonymkode: f428c...7f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ville hatt en ullpose eller voksi helårspose.

Anonymkode: c6658...b80

Skrevet
Rucula skrev (43 minutter siden):

Er fryktelig fornøyd med Voksi urban

Jeg hatet den. Glidelåsene var umulig å åpne i vogna, de kom på sidene og man måtte lete de frem hele tiden, og den var ikke på langt nær like varm som Easygrow Nature som vi brukte i barnehagen. 

Anonymkode: 3e98f...0d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan er den bedre?

Reflex har forlenget så den varer hele vognperioden og den har en glidelås midt på så det er lett å åpne og lufte om det blir for varmt. Materialet er vannavvisende og tørkes lett av. 

Reflex posen er trang, ikke like varm og har teite justeringsmuligheter.

stoffet inni henger seg fast i klærne når man løftee ungen opp av posen

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan er den bedre?

Voksi urban har også forlenger, og varer hele vognperioden og vel så det. Ungen vokste ut av vognen lenge før han bunnet posen - og vi har en lang vogn. 

Jeg liker ikke glidelås midt på, jeg synes det er mye mer praktisk med glidslås på sidene. Vårposen vår har glidelås midt på, og jeg liker altså vinterposen mye bedre nettopp pga glidelåsene. 

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Voksi urban har også forlenger, og varer hele vognperioden og vel så det. Ungen vokste ut av vognen lenge før han bunnet posen - og vi har en lang vogn. 

Jeg liker ikke glidelås midt på, jeg synes det er mye mer praktisk med glidslås på sidene. Vårposen vår har glidelås midt på, og jeg liker altså vinterposen mye bedre nettopp pga glidelåsene. 

Dette med to vs en glidelås er en skikkelig smaksak har jeg skjønt. Jeg foretrekker også 2 glidelåser

• Liker 1
Skrevet

Sverger til easygrow her..

Har både hood og nature og er veldig fornøyd med begge! 🥰

Anonymkode: de07f...da4

Skrevet

Anbefaler Easygrow Nature 😊 

Anonymkode: 52c6f...37c

Skrevet

Jeg har reflex til alle sesongene. Er superfornøyd! Har fått masse skryt for dem i barnehagen også. De er solide, varme, lette. Og ikke så galne i prisen. 

Anonymkode: 96701...03d

Skrevet

Noen som vet hva som er forskjellen på easygrow nature og nord? 

Anonymkode: 88a26...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...