AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Tenkte å lage en tråd om billige, koselige og personlige hjemmelagde julegaver. Også for oss som ikke kan sy/strikke/lage mat. Jeg begynner! Til og fra den leseglade: Print ut en av dine favorittnoveller eller noen favoritt-dikt. Gjerne litt ukjente som ikke alle har lest før, verdenslitteraturen er jo full av skatter som kanskje ikke alle kjenner til. Pynt og dekorer fint, og skriv noen ord om hvorfor du ville gi akkurat disse tekstene til den du gir den til, og hva som berører deg ved disse tekstene. Til barn 4-10 års alder: Print ut favorittfigurene/interessene med fargelegge-selv-tegninger. Det finnes masse sider på nettet med alle mulige figurer. Er du flink å tegne kan du også tegne slike bilder selv. Og har du barn i familien som du har egne bilder av er det morsomt for yngre barn med bilder av dem selv i en bildebok du lager selv. Jeg lagde en til niesen min der hun lettet etter sin egen katt, og måtte lete gjennom verdensrommet/under havet/i skogen/på sirkuset. På siste side var et fint bilde av hun og katten. Det ble mye latter. Brukte powerpoint. Anonymkode: 8f6e1...b32 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg strikker selbuvotter, bruker 3 nøster garn. Så ca 100 kr pr par, billigere om jeg kommer over garn på tilbud eller bruker restegarn Anonymkode: aee4c...5ab
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Et fint, hjemmelaget gavekort på barnevakt, husvask, hundepass/,gå tur med hunden, passe katten, måke snø, vaske bilen, søndagstur der du tar med kaffe og matpakke eller en hvilken som helst tjeneste/aktivitet som du vet mottakeren vil bli glad for🙂 Anonymkode: 6d236...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå