AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Noen som aner? Når ho rir meg og jeg kommer en god del i ho, men ho kjenner det ikke mye at jeg kom? Anonymkode: 1ab12...a83
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Hvorfor tror du at kvinner kjenner det? Det er faktisk slik at det bare er de ytterste 5 cm av skjedeåpningen at kvinner har følelser i huden, og alt innenfor der kjenner vi ikke. Så når du kommer langt oppe i skjeden, er det i et følelsesløst område av kroppen. Det er derfor det har lite eller ingenting å si at en mann har en 20 cm lang pikk. Det er ikke lengden som har noe å si, det er tykkelsen, for kvinner kjenner bare de ytterste 5 cm av den uansett. Men tykkelse er bra. Anonymkode: 00fd9...12c 15 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Altså... Hvordan skulle vi kunne kjenne det, det er varmt og vått inne i oss fra før av, merker ingen forskjell med mindre det renner i lange baner ut av oss. Min første partner trodde også dette kjentes, og jeg var veldig ung og trodde jeg burde kjenne noe, så jeg sa at jeg gjorde det. Noe jeg selvsagt ikke gjorde😂 Anonymkode: b54e3...08b 18 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Tror jeg har kjent det sånn 5 ganger av flere tusen runder med sprut i meg 🤷🏻♀️ Anonymkode: cdd4a...587 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Vanligere å ikke kjenne det, en å kjenne det. Hvordan i all verden skulle vi kjent det liksom? Er jo litt rykninger, men da måtte begge ha ligget musestille for å merke det i tilfelle. Vi ligger ikke musestille når vi har sex. Anonymkode: d9fd6...d57 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 Spruten måtte vært ganske hard om vi skulle ha kjent det. Skjedeveggen må dyttes på for at vi skal føle noe så langt inn. Og sædsprut skyter ikke akkurat så veldig hardt. I tillegg er det bevegelser både hos kvinne og mannen som gjør at det blir nesten umulig å kunne kjenne, selv om det hadde vært hardere sprut. Anonymkode: a72e9...a4c 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 Hvorfor har menn et så voldsomt ego og bekreftelsesbehov at de mener at alle skal påvirkes av det de gjør hele tiden? Nei, vi kjenner ikke spruten. Men vi kjenner rykningene, naturlig nok. Kjenner du bæsjen dyttes gjennom tarmen din? Ikke? Tarmen er like følsom som vagina er innerst der spruten gjerne treffer. Så nei, det kjenner man ikke. Anonymkode: f9942...e27 20 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #9 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvorfor tror du at kvinner kjenner det? Det er faktisk slik at det bare er de ytterste 5 cm av skjedeåpningen at kvinner har følelser i huden, og alt innenfor der kjenner vi ikke. Så når du kommer langt oppe i skjeden, er det i et følelsesløst område av kroppen. Det er derfor det har lite eller ingenting å si at en mann har en 20 cm lang pikk. Det er ikke lengden som har noe å si, det er tykkelsen, for kvinner kjenner bare de ytterste 5 cm av den uansett. Men tykkelse er bra. Anonymkode: 00fd9...12c Jeg har en veldig følsom livmorhals. Uenig med AB. Ja, det er mest følelser i skjedeåpningen, men det er noen som har følsomhet lenger inn også. Til TS: nei, jeg kjenner ikke spruten. Men jeg kjenner rykninger i penis, hører pusten, og leser ansiktet. Anonymkode: e2234...f99 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor har menn et så voldsomt ego og bekreftelsesbehov at de mener at alle skal påvirkes av det de gjør hele tiden? Nei, vi kjenner ikke spruten. Men vi kjenner rykningene, naturlig nok. Kjenner du bæsjen dyttes gjennom tarmen din? Ikke? Tarmen er like følsom som vagina er innerst der spruten gjerne treffer. Så nei, det kjenner man ikke. Anonymkode: f9942...e27 Jeg kjenner bæsjen beveger seg i tarmene. Og har du noengang hatt kolikk? Anonymkode: e2234...f99 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Skrevet 25. oktober 2022 Det kjennes ikke nei. Det er tross alt en fødselskanal, uten mye nerver. Hadde alle menn fått muligheten til å oppleve samleie som kvinne for en dag, hadde de nok blitt veldig sjokkert og skuffa. Anonymkode: c7b55...ae4 14 3
Gjest Agent smith Skrevet 25. oktober 2022 #12 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kjennes ikke nei. Det er tross alt en fødselskanal, uten mye nerver. Hadde alle menn fått muligheten til å oppleve samleie som kvinne for en dag, hadde de nok blitt veldig sjokkert og skuffa. Anonymkode: c7b55...ae4 Ikke hvis jeg hadde liggi med meg selv🥳
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #13 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kjennes ikke nei. Det er tross alt en fødselskanal, uten mye nerver. Hadde alle menn fått muligheten til å oppleve samleie som kvinne for en dag, hadde de nok blitt veldig sjokkert og skuffa. Anonymkode: c7b55...ae4 Eller veldig positivt overrasket 😅 Ikke alle kvinner er like. Anonymkode: e2234...f99 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #14 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Noen som aner? Når ho rir meg og jeg kommer en god del i ho, men ho kjenner det ikke mye at jeg kom? Anonymkode: 1ab12...a83 Hva er det hun ikke kjenner? Jeg kjenner ikke noen sædsprut når min mann kommer. Men jeg merker jo veldig godt orgasmen hans. Hele kroppen rykker og rister, han blir stiv i blikket og rød i ansiktet. Pusten holdes eller er andeledes. Disse tingene er så kraftige at jeg ikke prøver å kjenne etter om det skulle være en sprut et sted. Men min mann har lite sædvolum, så kanskje andre kjenner en sprut. Dere som sier at det bare er de ytterste 5 cm av skjeden dere har følelser, slutt å snakk for alle kvinner! Vi er faktisk mange som har følelser hele veien. Dere som sier at dere ikke kjenner noe dypt i vaginaen, er det ikke vondt for dere å bli bunnet? Anonymkode: dc0b3...cae 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #15 Skrevet 25. oktober 2022 En ting til: Dere som bruker det at skjeden er en fødekanal som argument mot at det er følelser i skjedeveggene: Har dere noen gang hørt om noen som ikke har hatt smerter under en vanlig fødsel? Ikke det, nei. Anonymkode: dc0b3...cae 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #16 Skrevet 25. oktober 2022 Det er forskjell fra mann til mann for meg. Eksen min kjente jeg godt, mens andre menn kjenner jeg bare unntaksvis. Anonymkode: 5c8ba...dc6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #17 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En ting til: Dere som bruker det at skjeden er en fødekanal som argument mot at det er følelser i skjedeveggene: Har dere noen gang hørt om noen som ikke har hatt smerter under en vanlig fødsel? Ikke det, nei. Anonymkode: dc0b3...cae Det er ikke det som er poenget. Du kjenner jo om du sleiker deg på innsiden av kinnet, men det er jo ikke GODT. Du kjenner du har noe inni deg, men det føles jo ikke bra. Det er en grunn til at menn liker putte tissen sin inn i alt mulig, mens kvinner IKKE dytter noe inni seg for moro skyld. Anonymkode: c7b55...ae4 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #18 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som aner? Når ho rir meg og jeg kommer en god del i ho, men ho kjenner det ikke mye at jeg kom? Anonymkode: 1ab12...a83 Det er også en jævlig forbanna dårlig manneting det her. Damen din sier hun ikke kjenner, og da må du dobbeltsjekke med andre?? Holder det ikke å faktisk lytte til sexpartneren din? Anonymkode: c7b55...ae4 10 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #19 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke det som er poenget. Du kjenner jo om du sleiker deg på innsiden av kinnet, men det er jo ikke GODT. Du kjenner du har noe inni deg, men det føles jo ikke bra. Det er en grunn til at menn liker putte tissen sin inn i alt mulig, mens kvinner IKKE dytter noe inni seg for moro skyld. Anonymkode: c7b55...ae4 Gjør vi ikke? Anonymkode: 5c8ba...dc6 1
bullehurk Skrevet 25. oktober 2022 #20 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er forskjell fra mann til mann Som jeg skulle skrevet det selv. Yngre menn har mer kraft i strålen, og større mengder sæd. Og sæden har ofte en tynnere og mer melkeaktig konsistens enn eldre menn. Så da kan jeg faktisk kjenne det av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå