AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg har ikke hatt mensturasjon på nesten et år, før jeg tok primolut etterfulgt av letrozol. (Har pcos). Hvis man ikke lykkes med å bli gravid, vil man uansett få mensturasjon da? Anonymkode: 81fd8...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke hatt mensturasjon på nesten et år, før jeg tok primolut etterfulgt av letrozol. (Har pcos). Hvis man ikke lykkes med å bli gravid, vil man uansett få mensturasjon da? Anonymkode: 81fd8...f0f Hvis du har hatt eggløsning vil du få menstruasjon. Det er ingen garanti for at man får eggløsning, selv med Letrozol. Noen må ha både dobbel og trippel dose. Anonymkode: eb328...08a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 25. oktober 2022 #3 Del Skrevet 25. oktober 2022 Ja som hun over nevner, helt riktig. Får du eggløsning vil også mensen komme så gi det litt tid først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. oktober 2022 #4 Del Skrevet 25. oktober 2022 Om du får eggløsning av letzerol kan dette skje dag 10-25 etter siste pille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg tok først enkel dose, da skjedde det absolutt ingenting. Så på syklusdag 45 tror jeg det var, da tok jeg en graviditetstest i tilfelle. Den var negativ, så da tok jeg provera for å få blødning. Avtalte med gynekologen at jeg fikk prøve dobbel dose, så da tok jeg det. Fikk eggløsning og ble gravid på den. Anonymkode: ef915...314 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå