AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Er gutt 18 og fikk min første orgasme i livet. Litt flaut, ja, ganske så flaut, men først nå som 18, fikk jeg for første gang orgasme. Mine venner har snakka mye om dette og sagt hvor sjukt digg det er. Jeg har vært åpen og har fortalt at jeg aldri har hatt orgasme. Jeg har faktisk ikke helt trodd det, når de har fortalt hvor digg orgasme er. Men her om dan fikk jeg selv erfare det og det var ufattelig mye deiligere enn jeg noen gang hadde trodd. Jeg trodde helt sant at jeg skulle svime av, alt svartnet og tror faktis jeg hylte. Jeg ble helt gira å måtte bare ha det igjen og igjen. Hadde orgasme sju ganger før jeg helt utmattet ikke orka mer. Er det unaormalt å ha det sånn og er jeg kjempeseint utvikla sexuelt🤔🥲 Anonymkode: d0a0c...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Syntes da ikke det er seint å være 18 for første gang. Uansett er alle forskjellige, ingenting unormalt:) Anonymkode: f27e9...d75 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Syntes da ikke det er seint å være 18 for første gang. Uansett er alle forskjellige, ingenting unormalt:) Anonymkode: f27e9...d75 Tusentakk for svar, det beroliger. Anonymkode: d0a0c...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er gutt 18 og fikk min første orgasme i livet. Litt flaut, ja, ganske så flaut, men først nå som 18, fikk jeg for første gang orgasme. Mine venner har snakka mye om dette og sagt hvor sjukt digg det er. Jeg har vært åpen og har fortalt at jeg aldri har hatt orgasme. Jeg har faktisk ikke helt trodd det, når de har fortalt hvor digg orgasme er. Men her om dan fikk jeg selv erfare det og det var ufattelig mye deiligere enn jeg noen gang hadde trodd. Jeg trodde helt sant at jeg skulle svime av, alt svartnet og tror faktis jeg hylte. Jeg ble helt gira å måtte bare ha det igjen og igjen. Hadde orgasme sju ganger før jeg helt utmattet ikke orka mer. Er det unaormalt å ha det sånn og er jeg kjempeseint utvikla sexuelt🤔🥲 Anonymkode: d0a0c...c1a Noen begynner tidlig og noen sent. En del gutter/menn er sent utviklet eller får sent lyst til å runke feks. Helt normalt. Om du er 10 eller 20. Nyt det! Anonymkode: ab396...90f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er gutt 18 og fikk min første orgasme i livet. Litt flaut, ja, ganske så flaut, men først nå som 18, fikk jeg for første gang orgasme. Mine venner har snakka mye om dette og sagt hvor sjukt digg det er. Jeg har vært åpen og har fortalt at jeg aldri har hatt orgasme. Jeg har faktisk ikke helt trodd det, når de har fortalt hvor digg orgasme er. Men her om dan fikk jeg selv erfare det og det var ufattelig mye deiligere enn jeg noen gang hadde trodd. Jeg trodde helt sant at jeg skulle svime av, alt svartnet og tror faktis jeg hylte. Jeg ble helt gira å måtte bare ha det igjen og igjen. Hadde orgasme sju ganger før jeg helt utmattet ikke orka mer. Er det unaormalt å ha det sånn og er jeg kjempeseint utvikla sexuelt🤔🥲 Anonymkode: d0a0c...c1a Er utrolig unormalt å ikke ha orgasme før du er 18, ærlig men brutal sannhet Anonymkode: 89589...799
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 6.53): Er utrolig unormalt å ikke ha orgasme før du er 18, ærlig men brutal sannhet Anonymkode: 89589...799 Oki, men det er sannheten. Har hatt mange orgasmer etter den første dagen da. Er jeg unormal som ikke har hatt orgasme tidligere? Anonymkode: d0a0c...c1a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Oki, men det er sannheten. Har hatt mange orgasmer etter den første dagen da. Er jeg unormal som ikke har hatt orgasme tidligere? Anonymkode: d0a0c...c1a Jeg vil heller kalle det uvanlig istedenfor unormalt. Anonymkode: b00a5...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå