Søtpotita Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Trur eg snart må ta turen til min verste fiende, tannlegen...Er det nokon som har gode forslag til kor eg kan gå for å koma til ein snill, og ikkje rådyr tannlege? I Bergen? Endret 3. desember 2005 av Årolilja
Saeria Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 Vil du gå til en privat en som ikke er dyrere enn offentlig takst,så gå til Tellef Øy. Har du i tillegg tannlegeskrekk er han en flott fyr å gå til. Han har nemlig et behagelig vesen. Jeg er egentlig livredd tannleger, men han får komme til i gapet mitt. Og kommer det han for øret at du er "fattig student",eller har dårlig råd så kan det hende du er heldig og får litt ekstra rabatt. Han er veldig grei sånn. Jeg og kompisen min har hvertfall fått litt sympatirabatt hos han.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Vil du gå til en privat en som ikke er dyrere enn offentlig takst,så gå til Tellef Øy. Har du i tillegg tannlegeskrekk er han en flott fyr å gå til. Han har nemlig et behagelig vesen. Jeg er egentlig livredd tannleger, men han får komme til i gapet mitt. Og kommer det han for øret at du er "fattig student",eller har dårlig råd så kan det hende du er heldig og får litt ekstra rabatt. Han er veldig grei sånn. Jeg og kompisen min har hvertfall fått litt sympatirabatt hos han. ← Hvor holder han til?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #6 Skrevet 5. desember 2005 Ellers har de tannleger som er åpent lenge både på Oasen og på Arken. På oasen er de veldig dyktige. Det ser også ut som om prisene er like både på sentre og andre steder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå