Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teller all ansiennitet fra tidligere (jobbet i butikk, skole, innen helse osv)? Eller kun lærer ansienniteten?

Anonymkode: 3e2fc...55e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener alt av offentlig arbeid teller med på ansiennitet. I tillegg omsorg for barn/familie inntil 3 år mener jeg. 
Det var i hvertfall slik tidligere.  

Skrevet

Dette var svaret jeg fikk.

Screenshot_20221025-184041_Outlook~2.jpg

Anonymkode: d28b9...dac

Skrevet

Kommer an på hvilken kommune du jobber i. Jeg jobbet 3 år i kommune 1. Jobbet 2 år i kommune 2, men fikk 0 ansiennitet. Så fikk jeg jobb i kommune 3, 5 års ansiennitet. Jeg har bare fått for de årene jeg jobbet i skole, ikke andre jobber.

Anonymkode: 27a95...2b7

Skrevet

Før var det kun offentlig tjeneste. Men kan se ut som om det blir endring i det nå, for på lektorlagets nettsider står det «I tillegg skal all arbeidserfaring regnes inn i ansiennitetsberegningen. Tidligere var det bare offentlig tjeneste som skulle beregnes. Nå gjelder også privat tjeneste.»

Jeg håper jeg har forstått det riktig, og at alt man har jobbet tidligere vil telle med. Det vil bety et ganske greit lønnshopp for meg. 

Anonymkode: b05eb...e51

Skrevet

Jeg har fått annsinitet for at jeg jobbet på nattklubb tidligere, men jeg er sykepleier da.

Anonymkode: aa4a2...4a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Før var det kun offentlig tjeneste. Men kan se ut som om det blir endring i det nå, for på lektorlagets nettsider står det «I tillegg skal all arbeidserfaring regnes inn i ansiennitetsberegningen. Tidligere var det bare offentlig tjeneste som skulle beregnes. Nå gjelder også privat tjeneste.»

Jeg håper jeg har forstått det riktig, og at alt man har jobbet tidligere vil telle med. Det vil bety et ganske greit lønnshopp for meg. 

Søker du også jobb som lærer? 
Eller er du i jobb og tenker på tilbakevirkende kraft? 

Skrevet

Lurer på om det kun gjelder ved nyansettelser i såfall? 

Anonymkode: af7a3...dc5

Skrevet

Søker du også jobb som lærer? 
Eller er du i jobb og tenker på tilbakevirkende kraft? 

Er i jobb og håper det har tilbakevirkende kraft. Altså ikke at jeg forventer tilbakebetalt lønn, men at jeg kan få lagt inn det jeg har gjort før og gå opp i ansiennitet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...