AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Del Skrevet 25. oktober 2022 har en radiato,veggopphengt ovn under vinduet som ikke avgir varme. Har luftet den men den virker ikke. tror den bruker vann men jeg vet ikke om det er en radiator eller panelovn. Vi leier og eier ikke huset men jeg tror ikke han som eier kan fikse dette problemet. Det er ikke alle radiatorene som ikke virker, bare 2 stykker. tenker å kontakte rørlegger men kanskje det er for dyrt?? hvor mye koster det?? vet ikke hvorfor sånne radiatorer med vann finnes og brukes.Er det verdt å kontakte rørlegger? jeg føler at radiatorer avgir veldig lite varme, nesten ingenting uansett. Men jeg kan jo ta feil og derfor spør jeg Anonymkode: 63d17...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Del Skrevet 25. oktober 2022 Det kan koste opp mot 30000 kr og er ikke verdt det. Anonymkode: 70651...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan koste opp mot 30000 kr og er ikke verdt det. Anonymkode: 70651...184 du skrev 30 000 ikke 3000 kr. er det mulig! for å fikse radiator som kan ta bare 30 min?? Anonymkode: 63d17...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Del Skrevet 25. oktober 2022 Dette er huseiers ansvar hvis dere leier. Anonymkode: ac128...6fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Del Skrevet 25. oktober 2022 Kjøp dere heller noen oljeovner. Anonymkode: ac128...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 25. oktober 2022 #6 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): har en radiato,veggopphengt ovn under vinduet som ikke avgir varme. Har luftet den men den virker ikke. tror den bruker vann men jeg vet ikke om det er en radiator eller panelovn. Vi leier og eier ikke huset men jeg tror ikke han som eier kan fikse dette problemet. Det er ikke alle radiatorene som ikke virker, bare 2 stykker. tenker å kontakte rørlegger men kanskje det er for dyrt?? hvor mye koster det?? vet ikke hvorfor sånne radiatorer med vann finnes og brukes.Er det verdt å kontakte rørlegger? jeg føler at radiatorer avgir veldig lite varme, nesten ingenting uansett. Men jeg kan jo ta feil og derfor spør jeg Anonymkode: 63d17...7ca Er det en fyrkjele noe sted der dere bor? Da er det vann som går i den. Kontakt eier og legg frem hva som er problemet, dere skal ikke betale når dere ikke eier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Del Skrevet 25. oktober 2022 Hvis du har luftet den så burde du jo vite om det er en radiator eller panelovn?, radiator = vann, panelovn = elektrisk. Anonymkode: 12775...694 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Del Skrevet 25. oktober 2022 Vi betakte nylig 14 000 kr for helt ny, stor radiator inkl. reise og installasjon, så det finnes grenser for hvor dyrt dette kan bli. Det bør avklares med huseier og vedkommende skal ta regninga. Anonymkode: ffdba...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #9 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): har en radiato,veggopphengt ovn under vinduet som ikke avgir varme. Har luftet den men den virker ikke. tror den bruker vann men jeg vet ikke om det er en radiator eller panelovn. Vi leier og eier ikke huset men jeg tror ikke han som eier kan fikse dette problemet. Det er ikke alle radiatorene som ikke virker, bare 2 stykker. tenker å kontakte rørlegger men kanskje det er for dyrt?? hvor mye koster det?? vet ikke hvorfor sånne radiatorer med vann finnes og brukes.Er det verdt å kontakte rørlegger? jeg føler at radiatorer avgir veldig lite varme, nesten ingenting uansett. Men jeg kan jo ta feil og derfor spør jeg Anonymkode: 63d17...7ca Hva mener du med at han ikke kan fikse det? Han kan kanskje ikke reparere radiatoren, men dette er likevel hans ansvar. Dere har tydeligvis leid en leilighet med sentralfyring, og da er det utleiers ansvar at radiatorene fungerer. Mulig han har noen triks som kan få ting i gang uten rørlegger (siden han sannsynligvis kan mer om radiatorer enn deg), men om ikke må han betale rørlegger. *) For øvrig: Du vet ikke om du har radiator eller panelvon, men sier du har luftet den? Da er det en radiator. Den eneste måten du kan lufte en panelovn på er å hekte den ned fra veggen og ta den med på tur i nabolaget ... *) Med forbehold om at det ikke står noe i leieavtalen deres som frigir huseier fra alt ansvar for radiatorene. Anonymkode: 9d45e...a58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå