AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Spørsmålet er til han og henne. Hvor deilig er egentlig orgasme? Oppleves det forskjellig? Er det noen ganger sånn omtrent ut av kroppenopplevelse? Eller er orgasme rett og slett oppskrytt? Anonymkode: 831a4...93b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg tror jeg har opplevd det et par ganger. Jeg synes det er oppskrytt. Jeg får en bedre opplevelse av å ta en roller coaster. Anonymkode: 2a7da...64c 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Orgasme kan være en nærmest ut av kroppen religiøs opplevelse på sitt beste, og er da overhodet ikke oppskrytt. Orgasme kan også være som å nyse når man må nyse, og ikke særlig mer. Veldig ulikt altså, men alltid godt. Anonymkode: 2fa0a...1de 5 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Orgasme er intenst å heftig. Jeg synes sex er super digg selv uten orgasme, for da er det mer deilig enn crazy. Jeg er dame å jeg viser at jeg nyter sexen selv uten å komme. Har vært ganske tungpult 🤪 å hatt litt trøbbel med de orgasmene (trolig pga pilla) men det har blitt bedre å nå får jeg orgasme stort sett hver gang med mindre vi bare har en veldig kjappis- trenger litt tid mao. Men god sex er godt, uansett. (Og jeg har en flink mann som tenker mer på min nytelse å som elsker å SE meg nyte) Anonymkode: 96287...d9f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 En orgasme for meg er kjedelig og kjapt. Bortkastet tid, og jeg blir bare deprimert etter. Anonymkode: 4552d...2ca 1
Blåjojo Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Absolutt ikke oppskrytt. Orgasmer er sinnsykt deilig. Særlig når man har brukt lang tid på oppvarminga. Men en kjappis i ei stilling som treffer perfekt kan også gi meg deilig orgasme som sitter lenge i kroppen etterpå.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 Kommer jo helt an på. En liten orgasme kan være en skuffelse fordi den er så kort og for lite i intensitet, og den kan også være helt vanvittig så man ser stjerner. Og vanligvis ligger det midt mellom. Jeg synes egentlig oppbygningen er best, for det varer. Orgasmen er jo himmelsk, men da er det også over 🙏 Anonymkode: a5d78...f6e 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 Et indre fyrverkeri 🎇 Himmelsk!!!✨😁 Anonymkode: 06f1a...17d 2
feliek54 Skrevet 25. oktober 2022 #9 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørsmålet er til han og henne. Hvor deilig er egentlig orgasme? Oppleves det forskjellig? Er det noen ganger sånn omtrent ut av kroppenopplevelse? Eller er orgasme rett og slett oppskrytt? Anonymkode: 831a4...93b For meg så varierer det en del. Noen ganger er det deilig men ikke veldig. men har også hatt slik at jeg føler jeg besvimer. Og det er om jeg holder på lenge før orgasme
Coachshinny Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 For meg er orgasme alt fra en rolig lang og pulserende opplevelse, til korte intense eksplosjoner, til litt sånn kjedelig ved skjappis, «Hva skjedde nå» til langvarige eksploderende orgasmer som nesten tar livet av meg, hvor alt eksploderer i stjerner og svimer nesten av. Har faktisk svimt av flere ganger. Sistnevnte orgasmer får jeg etter lang teasing og erting og oppbygning over lang tid. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Skrevet 25. oktober 2022 Jepp, det varierer. Har heldigvis opplevd de som er så intense at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg. Anonymkode: 60e4b...bc4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #12 Skrevet 25. oktober 2022 Tenker at det kan sammenlignes litt med det å nyse, men kjennes mer i hele kroppen og starter i underlivet. Ikke minst får man en morfin-rus-lignende følelse etter en orgasme. Orgasme er ikke oppskrytt. Sex med en annen person er oppskrytt, men ikke orgasmen, den kan man helt fint få alene. Anonymkode: b3e2a...5b7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #13 Skrevet 25. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: En orgasme for meg er kjedelig og kjapt. Bortkastet tid, og jeg blir bare deprimert etter. Anonymkode: 4552d...2ca Du er mann? Anonymkode: 4793c...455
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #14 Skrevet 25. oktober 2022 Tja. En orgasme kan variere fra gang til gang hvor intens/kraftig den er. Godt er det uansett. Den er uansett over i løpet av sekunder, så sånn sett er det jo «oppskrytt». Ville heller valgt 45 minutter kløing på ryggen med en kløpinne, eller 45 minutter massasje av en dyktig fysioterapeut/massør over orgasme, om jeg møtte velge. Anonymkode: 56c4d...db7 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #15 Skrevet 25. oktober 2022 Orgasme kan være sykt digg og det kan være helt meh og skuffende. Varierer. Anonymkode: 62d7c...4a1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #16 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja. En orgasme kan variere fra gang til gang hvor intens/kraftig den er. Godt er det uansett. Den er uansett over i løpet av sekunder, så sånn sett er det jo «oppskrytt». Ville heller valgt 45 minutter kløing på ryggen med en kløpinne, eller 45 minutter massasje av en dyktig fysioterapeut/massør over orgasme, om jeg møtte velge. Anonymkode: 56c4d...db7 Den? Er du mann? Anonymkode: a9360...f60
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #17 Skrevet 25. oktober 2022 M51 her. Har nesten alltid vanvittige orgasmer. Nesten så jeg tror jeg svimer av iblant 😅 Tror det kommer av en slags knipeøvelse rett før jeg kommer Anonymkode: a00f9...4d9
Jentegutt Skrevet 25. oktober 2022 #18 Skrevet 25. oktober 2022 Vel, jeg er orgasme avhengig, så det sier litt😂 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #19 Skrevet 29. oktober 2022 Jentegutt skrev (På 25.10.2022 den 22.37): Vel, jeg er orgasme avhengig, så det sier litt😂 Oj, må du ha orgasme sånn type mange ganger daglig? Anonymkode: 831a4...93b
Gjest Warrior Skrevet 29. oktober 2022 #20 Skrevet 29. oktober 2022 For meg er det det deiligste som finnes og alltid like deilig. Det gir en ubeskrivelig god følelse i hele kroppen og sterkest i underlivet. Som om alt pulserer. Det er så godt at øynene automatisk faller igjen, får tårer i øynene, ser «stjerner» eller merkelige mønster, og det må komme en lyd ut munnen som et stønn eller sukk. Går ikke an å beskrives på andre måter. Det er ikke rart man blir litt avhengig av noe som er så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå