Cornix Skrevet 25. oktober 2022 #21 Del Skrevet 25. oktober 2022 Ikke snakk for meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 25. oktober 2022 #22 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vi er lei av dere, menn. Hilsen Alle kvinner Anonymkode: 3ad47...d6f Hold meg utenfor, takk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 25. oktober 2022 #23 Del Skrevet 25. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #24 Del Skrevet 25. oktober 2022 Slike ekstremistiske feminister representerer heldigvis ikke alle kvinner, de er en ubetydelig minoritet som ikke har fått seg noe og derfor har blitt bitre tapere som må spre møkka si på tiktok Anonymkode: fef5b...211 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #25 Del Skrevet 25. oktober 2022 Traktor skrev (5 minutter siden): Fint om du kan forklare det for meg da? Om TS heller hadde fremstilt det som at kvinner endelig har fått nok av å date drittsekker, hadde jeg støtte dette 100%! Men ikke døm et helt kjønn, halve jordas befolkning, på denne måten. Men det er jo akkurat slik hun fremstiller det? At hun er lei narsissister. Menn som ikke tar ansvar, menn som ikke ser seg selv og sin rolle, men som behandler henne (og andre kvinner) som dritt. Hele monologen refererer jo til akkurat slike. Mange av disse mennene som sier de er ensomme er ikke seg selv bevisst. Narsissister skjønner ikke at de tar feil, at de behandler kvinner feil, og forstår ikke hvorfor de må endre seg. Slike kan kvinner nå endelig velge bort. Man trenger ikke bli i ødeleggende forhold lenger, heldigvis. Selv om hun sier menn mener hun selvfølgelig ikke ALLE menn, det er bare satt på spissen for å få fram poenget. Kvinner har alltid vært undertrykte, og menn har alltid kunne gjøre hva de ville med dem. Men ikke nå lenger. Heldigvis finnes det selvfølgelig mange fantastiske menn der ute, men det er ikke dem dette handler om. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #26 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slike ekstremistiske feminister representerer heldigvis ikke alle kvinner, de er en ubetydelig minoritet som ikke har fått seg noe og derfor har blitt bitre tapere som må spre møkka si på tiktok Anonymkode: fef5b...211 Slik du fremstiller deg selv akkurat nå, er akkurat slik typene hun snakker om. Misfornøyde menn som tror kvinner skylder dem noe... 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #27 Del Skrevet 25. oktober 2022 RC skrev (10 minutter siden): Slik du fremstiller deg selv akkurat nå, er akkurat slik typene hun snakker om. Misfornøyde menn som tror kvinner skylder dem noe... Tror ikke det, bare påpeker at slike bitre feminister ikke representerer kvinner flest. Anonymkode: fef5b...211 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #28 Del Skrevet 25. oktober 2022 Traktor skrev (31 minutter siden): Jeg lytte til hele budskapet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal fremstille det som om dette gjelder alle menn, når det faktisk kun gjelder en brøkdel. Hvorfor velger kvinner disse drittsekkene? Men det er kanskje ikke så rart når kvinner stort sett kun er interessert i de 20% mest attraktive mennene, som følgelig kan behandle kvinner akkurat slik det passer dem. Mens resten av mennene er tilnærmet usynlige for kvinner. Sier hun alle menn da? Ikke vær så hårsår. At du føler deg truffet indikerer du er en av dem såeh Anonymkode: 7f837...1f9 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #29 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Slike ekstremistiske feminister representerer heldigvis ikke alle kvinner, de er en ubetydelig minoritet som ikke har fått seg noe og derfor har blitt bitre tapere som må spre møkka si på tiktok Anonymkode: fef5b...211 Kan du sitere hva konkret du mener er ekstremistisk med det hun sier? Anonymkode: 7f837...1f9 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #30 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er også lei av menn. Ikke alle menn, men svært mange. Har omgitt meg men kompiser, mannlige familiemedlemmer og mannlige kollegaer/sjefer siden jeg var et lite barn, og det har vist seg å være skadelig for meg. Hersketeknikker, nedlatenhet overfor kvinner og mannsjåvinisme over hele fjøla. Jeg har blitt trakassert, tråkket på og "spøkt med" så mange ganger at jeg har spurt meg selv om livet har vært verdt å leve. Den eneste mannen som har vært fantastisk, er min ektemann gjennom 15 år. Selv han forstår ikke hvor mye dritt kvinner må finne seg i, men etter mange år med meg har han etterhvert fått en anelse. Han var nylig den eneste på sin jobb som turde å gå til HR da han så hvordan en mannlig sjef behandlet en kvinnelig ansatt, mens de andre mannfolka "ikke så det". Jeg gremmes over de ca 30 mennene som "ikke så noe". Mister jeg min mann, kommer jeg til å gå over til den andre filen. Anonymkode: 2b7a7...3b9 2 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #31 Del Skrevet 25. oktober 2022 Traktor skrev (33 minutter siden): Men det er kanskje ikke så rart når kvinner stort sett kun er interessert i de 20% mest attraktive mennene, som følgelig kan behandle kvinner akkurat slik det passer dem. Mens resten av mennene er tilnærmet usynlige for kvinner. Vet du, at det er rene skjære sprøytet du kommer med der. Du trenger da bare å se deg rundt på gata når du er ute og går i byen eller overalt. Kvinner går arm i arm eller leier eller triller barnevogn sammen med HELT VANLIGE MENN overalt! Helt vanlige menn, det du kaller "resten av mennene" har unger og partnere over hele landet. Overalt!!! Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen som deg, enda et mannfolk, kan sitte og si det sprøytet der, at "kun 20%" av menn får partnere. De gjør jo ikke det, om du bare hadde giddet å løfte blikket opp og se deg rundt på gata! Og prøv å se på de vanlige folkene, ikke bare de hotteste instagram-babesene, men se på vanlige kvinner og menn, hvem som triller barnevogn med hvem! Bevisene på at at også "resten av mennene" får seg partnere og unger - hvis de bare vil! GRRRR! Jeg er så lei av påstander som det du kommer med der! Anonymkode: 61889...284 12 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #32 Del Skrevet 25. oktober 2022 Hadde det ikke vært for menn så hadde ikke hun hatt muligheten til å spy ut eder og galle på sosiale medier. Vennligst ta avstand fra og ikke bruk alt som menn har bidratt med i verden, sånn som teknologi, vitenskap, legevitenskap og andre ting. Anonymkode: ab902...a53 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #33 Del Skrevet 25. oktober 2022 Eder og galle? Synes hun var veldig saklig og konstruktiv i sin kritikk. Det at så mange menn tydeligvis tar dette veldig personlig sier vel mer om dere enn henne. :/ Anonymkode: 62e4e...e61 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #34 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde det ikke vært for menn så hadde ikke hun hatt muligheten til å spy ut eder og galle på sosiale medier. Vennligst ta avstand fra og ikke bruk alt som menn har bidratt med i verden, sånn som teknologi, vitenskap, legevitenskap og andre ting. Anonymkode: ab902...a53 Kvinner har bidratt med teknologi. Den første datamaskinen ble tegnet av en kvinne,og det var også en kvinne som fant opp trådløst nettverk. Men det var menn som bygde det og koblet det opp. Men når det er sagt , verden hadde ikke vært i ferd med å rase om det ikke var for menn. Strøm ,rør under bakken, biler osv...skapt av menn ødelegger planeten. Hadde kvinner styrt verden, så hadde vi levd mere naturlig. Vi hadde ikke blitt så gamle som man kan bli i dag, men hvem vil egentlig ligge i en seng med bleie helt dement og døv i en alder av 100? Anonymkode: 33b62...eda 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #35 Del Skrevet 25. oktober 2022 1 hour ago, Traktor said: Hvor skjære alle menn over én kam? Enig i dét, men se nå hva du gjør selv: 1 hour ago, Traktor said: Jeg lytte til hele budskapet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal fremstille det som om dette gjelder alle menn, når det faktisk kun gjelder en brøkdel. Hvorfor velger kvinner disse drittsekkene? Men det er kanskje ikke så rart når kvinner stort sett kun er interessert i de 20% mest attraktive mennene, som følgelig kan behandle kvinner akkurat slik det passer dem. Mens resten av mennene er tilnærmet usynlige for kvinner. 59 minutter siden, Traktor said: Fint om du kan forklare det for meg da? Om TS heller hadde fremstilt det som at kvinner endelig har fått nok av å date drittsekker, hadde jeg støtte dette 100%! Men ikke døm et helt kjønn, halve jordas befolkning, på denne måten. Anonymkode: 8a7db...46b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #36 Del Skrevet 25. oktober 2022 Cornix skrev (1 time siden): Ikke snakk for meg. ElectricScum skrev (1 time siden): Hold meg utenfor, takk. Ts mente nok alle oppegående kvinner. Pickme-girls utelukkes selvfølgelig. Anonymkode: 33b62...eda 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 25. oktober 2022 #37 Del Skrevet 25. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi er lei av dere, menn. Hilsen Alle kvinner Anonymkode: 3ad47...d6f Så kvinner er ferdig med menn som behandler dem dårlig? Betyr dette at dem tenker å ta beviste valg og velge personer som behandler dem bra? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #38 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hadde det ikke vært for menn så hadde ikke hun hatt muligheten til å spy ut eder og galle på sosiale medier. Vennligst ta avstand fra og ikke bruk alt som menn har bidratt med i verden, sånn som teknologi, vitenskap, legevitenskap og andre ting. Anonymkode: ab902...a53 Uansett om dette faktisk hadde vært tilfelle, så betyr vel ikke det at det er fritt fram for (noen av) dagens menn å oppføre seg som drittsekker? Det er ikke slik at hver og en av dagens menn personlig har stått for disse innovasjonene, liksom. Anonymkode: 05adf...e8b 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #39 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men når det er sagt , verden hadde ikke vært i ferd med å rase om det ikke var for menn. Strøm ,rør under bakken, biler osv...skapt av menn ødelegger planeten. Hadde kvinner styrt verden, så hadde vi levd mere naturlig. Vi hadde ikke blitt så gamle som man kan bli i dag, men hvem vil egentlig ligge i en seng med bleie helt dement og døv i en alder av 100? Husker jeg så et program med bear grylls hvor en koloni med kvinner og en koloni med menn skulle "overleve" på en øde øy. Mennene hadde bål, hytter og mat. Kvinnene satt under en presenning og frøys mens de grein og prøvde å trøste hverandre. Tror ikke du skal overvurdere dette kvinneutopiet. Det eksisterer kun fordi feminismen fokuserer på å trekke fram det negative hos menn, og det positive hos kvinner. Anonymkode: 971ef...b8c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #40 Del Skrevet 25. oktober 2022 "Ooga booga, not all men!!" Anonymkode: a2b11...fb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå