Vera Skrevet 26. oktober 2022 #181 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så hvorfor begynte du å dra det inn i tråden når dama i videoen ikke snakker om det? Og beskylder andre i tråden for det med skrive "dere"? Du koker jo sammen dette selv. Anonymkode: 33b62...eda Jeg mangler svar fra deg på hvor jeg har bagatellisert at kvinner tar selvmord. Det er ikke mulig å ta deg seriøst, eller gidde å gi deg et skikkelig svar, når du slenger rundt på påstander, og mangler evnen til å se sammenhengen i innleggene som blir skrevet i tråden. Endret 26. oktober 2022 av Vera 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #182 Del Skrevet 26. oktober 2022 Anonymkode: 3ad47...d6f 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #183 Del Skrevet 26. oktober 2022 Anonymkode: 3ad47...d6f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 26. oktober 2022 #184 Del Skrevet 26. oktober 2022 Maleficenta skrev (På 25.10.2022 den 13.47): i videoen sier hun ikke at hun er lei alle menn. Hun sier hun er lei menn som.... etc,etc Det er helt åpenbart og klart at de fleste kvinner, og helt klart de fleste her i tråden, har frivillig valgt å tolke det på den perverse måten: ALLE menn er onde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #185 Del Skrevet 26. oktober 2022 Vera skrev (3 timer siden): Jeg mangler svar fra deg på hvor jeg har bagatellisert at kvinner tar selvmord. Det er ikke mulig å ta deg seriøst, eller gidde å gi deg et skikkelig svar, når du slenger rundt på påstander, og mangler evnen til å se sammenhengen i innleggene som blir skrevet i tråden. Du klarer heller ikke å forklare hva jeg spør deg om. Hvorfor dro du inn 'kill all men' i tråden når det ikke har noe med tråden å gjøre? Du koker sammen ting og kommer med påstander selv , men du ser det ikke. Anonymkode: 33b62...eda 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #186 Del Skrevet 26. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: 3ad47...d6f 🤣😂 Anonymkode: 89e87...e65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 26. oktober 2022 #187 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du klarer heller ikke å forklare hva jeg spør deg om. Hvorfor dro du inn 'kill all men' i tråden når det ikke har noe med tråden å gjøre? Du koker sammen ting og kommer med påstander selv , men du ser det ikke. Anonymkode: 33b62...eda Jeg skal svare deg når du finner innleggene du påstår jeg har skrevet hvor jeg bagatelliserer at kvinner tar selvmord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #188 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg får ærlig talt lyst til å spy av alle de ekle tilbakemeldingene fra bitre menn i denne tråden som kaller henne et svakt kvinnemenneske bare fordi at hun sier ifra om at hun har blitt behandlet dårlig. Fy faen så ufyselige dere er. Ikke å vente at ingen kvinner vil ta i dere med en tang engang. Anonymkode: 62e4e...e61 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #189 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg får ærlig talt lyst til å spy av alle de ekle tilbakemeldingene fra bitre menn i denne tråden som kaller henne et svakt kvinnemenneske bare fordi at hun sier ifra om at hun har blitt behandlet dårlig. Fy faen så ufyselige dere er. Ikke å vente at ingen kvinner vil ta i dere med en tang engang. Anonymkode: 62e4e...e61 enig.. menn er så manipulerende. Anonymkode: e7c0d...e25 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #190 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg er kvinne og jeg er lei av sånne menn ja, men jeg er også lei av sånne kvinner. Min mor hadde mer narsissistiske trekk enn min far, og det er gjerne gale kvinner jeg møter på også, ikke så mye gale menn. Anonymkode: 65852...cf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #191 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg får ærlig talt lyst til å spy av alle de ekle tilbakemeldingene fra bitre menn i denne tråden som kaller henne et svakt kvinnemenneske bare fordi at hun sier ifra om at hun har blitt behandlet dårlig. Fy faen så ufyselige dere er. Ikke å vente at ingen kvinner vil ta i dere med en tang engang. Anonymkode: 62e4e...e61 Hun er svak og bitter når hun omtaler alle menn på den måten hun gjør. En typisk feminist med andre ord. Anonymkode: fef5b...211 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #192 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun er svak og bitter når hun omtaler alle menn på den måten hun gjør. En typisk feminist med andre ord. Anonymkode: fef5b...211 Føler du deg truffet? Anonymkode: 3ad47...d6f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #193 Del Skrevet 27. oktober 2022 Vera skrev (20 timer siden): Jeg skal svare deg når du finner innleggene du påstår jeg har skrevet hvor jeg bagatelliserer at kvinner tar selvmord. Jeg har skrevet at du indirekte skriver det. Ettersom du snakker ned kvinner som ikke har tatt samme valg som deg, tenker som deg og påstår at de ikke klarer å ta ansvar. Slutt å ta utgangspunkt i deg selv gjennom andre kvinner. Dama i videoen gjør heller ikke det, hun ytrer seg for seg selv og andre kvinner som er enige med henne,og har samme erfaringer. Og med det tolker du det som mannehat og begynner å skrive om kill all men kulten? Anonymkode: 33b62...eda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 27. oktober 2022 #194 Del Skrevet 27. oktober 2022 Som sagt tror jeg ikke en gjør noen mennesker noen tjenester ved å løfte frem de mest bitre eller "skadede/sårede", hverken for deres egen del eller noen andres. I dette tilfellet virker det å være en kvinne som har opplevd mye vondt som hun sliter med, som gjør henne bitter og resulterer i et "utbrudd" på youtube. Vi bør være forsiktige med å eksponere mennesker i en slik situasjon for mye, og tenke oss om flere ganger før en følger i deres fotspor. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 27. oktober 2022 #195 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har skrevet at du indirekte skriver det. Ettersom du snakker ned kvinner som ikke har tatt samme valg som deg, tenker som deg og påstår at de ikke klarer å ta ansvar. Slutt å ta utgangspunkt i deg selv gjennom andre kvinner. Dama i videoen gjør heller ikke det, hun ytrer seg for seg selv og andre kvinner som er enige med henne,og har samme erfaringer. Og med det tolker du det som mannehat og begynner å skrive om kill all men kulten? Anonymkode: 33b62...eda Du måtte altså sette opp en stråmann for å "bevise" at hun skrev det .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 27. oktober 2022 #196 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 13.27): Herregud, typisk menn å være kontroll freaks.. hvorfor er jeg ikke sjokkert 🙄 Anonymkode: d8f10...224 Der riktige hadde vel vært å si control freaks, hvorfor blande Norske og Engelske ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 27. oktober 2022 #197 Del Skrevet 27. oktober 2022 Finnes jo en del kvinner og menn som liker hverandre også. Man kommer ingen vei ved å være bitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 28. oktober 2022 #198 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hvorfor dra alle menn over en kam? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. oktober 2022 #199 Del Skrevet 28. oktober 2022 Embla Othea skrev (53 minutter siden): Hvorfor dra alle menn over en kam? se videoen du. Hun drar ikke alle menn over en kam 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. oktober 2022 #200 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 13.20): Vi er lei av dere, menn. Hilsen Alle kvinner Anonymkode: 3ad47...d6f Noen menn er rass, noen kvinner er rass. Alle kvinner er ikke ferdig med menn og alle menn er ikke ferdig med kvinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå