agbre Skrevet 3. desember 2005 #41 Skrevet 3. desember 2005 Jeg er nå royalist jeg da og slett ikke flau for å innrømme det heller Flott at Norge har fått en ny prins i dag. Blir gøy å høre navnet på mandag. Jeg slår et slag for Eirik Magnus.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #42 Skrevet 3. desember 2005 Jeg slår et slag for Eirik Magnus. ← Jeg kjenner en nyfødt som heter nettopp det! Kan bli artig om prinsen heter det samme!
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #43 Skrevet 3. desember 2005 Synes ikke han skal hete Olav, det synes jeg heller en tronfølger skal få. ← Så du synes i grunn Ingrid Alexandra burde hett Olav?? Ellers så er det jo gøy at det er født en ny prins av Norge
Tiit Skrevet 3. desember 2005 #45 Skrevet 3. desember 2005 Gratulerer til familien! Kanskje han blir å hete Magnus Olav.
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 4. desember 2005 #46 Skrevet 4. desember 2005 Gratulerer! Jeg tror gutten får to navn, et tradisjonelt kongenavn og et spesielt. Det blir spennende i morgen
plastjuletre Skrevet 4. desember 2005 #47 Skrevet 4. desember 2005 Jeg tror gutten får to navn, et tradisjonelt kongenavn og et spesielt.←
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #48 Skrevet 5. desember 2005 Endelig et fornuftig svar. ← det var visst en fyr i VG som uttalte seg angående navn,han syntes "skatten vår" var passende,for det er vel det vi må gjøre.betale skatt til han altså
agbre Skrevet 5. desember 2005 #49 Skrevet 5. desember 2005 Det var da fint navn han fikk da. Sverre Magnus er et godt gammelt norsk navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå