AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #21 Del Skrevet 25. oktober 2022 Hadde ikke tenkt noe særlig om det i det hele tatt. Folk liker å gjøre forskjellige ting med utseendet sitt. Jeg er ikke så opptatt av å stirre på herreføtter at det påvirker meg.. Anonymkode: e1f01...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #22 Del Skrevet 25. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde antakelig registrert det, kanskje ofret et brøkdels sekund på å lure på om det var et bevisst valg eller om det var en småbarnspappa med neglelakkglade barn, og ellers brydd meg katta. En aldri så liten selvmotsigelse det der ... Anonymkode: abdc7...9c1 Selvmotsigelse på at jeg ikke hadde reagert på det, men bare tenkt mitt? Anonymkode: 1ec75...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #23 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg studerer ikke andres tær. Hadde jeg sett det ville jeg nok ikke tenkt over det, ser andre ting som er mer snodig🤣 Anonymkode: 2df87...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. oktober 2022 #24 Del Skrevet 25. oktober 2022 Hadde nok tenkt at han kanskje skjulte neglesopp 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #25 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er mann, og bruker rød neglelakk på tærnene Jeg bestemmer selv om jeg vil ha det eller ikke....andre har ikke noe med det... PS! Jeg bruker det også om sommeren når jeg går i sandaler NB! Når vi har passert 18 år så kan vi få lov til å bestemme selv Husk det!!! Anonymkode: c3213...cf8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #26 Del Skrevet 25. oktober 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er mann, og bruker rød neglelakk på tærnene Jeg bestemmer selv om jeg vil ha det eller ikke....andre har ikke noe med det... PS! Jeg bruker det også om sommeren når jeg går i sandaler NB! Når vi har passert 18 år så kan vi få lov til å bestemme selv Husk det!!! Anonymkode: c3213...cf8 Ingen som har sagt noe annet🙂 Anonymkode: 1ec75...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #27 Del Skrevet 25. oktober 2022 Er dette noe du har gjort siden du var barn eller skjedde det sånn plutselig at du fikk lyst til å lakke tærne dine? Jeg er kvinne og ikke din situasjon, derfor nysgjerrig😊 Anonymkode: 21fbc...22a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #28 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er dette noe du har gjort siden du var barn eller skjedde det sånn plutselig at du fikk lyst til å lakke tærne dine? Jeg er kvinne og ikke din situasjon, derfor nysgjerrig😊 Anonymkode: 21fbc...22a Alltid likt neglelakk, syns negler ser så kjedelig og trist ut uten. Har alltid brukt lakk på fingerneglene men ikke så ofte på tærne, har lyst til å begynne med det også. Anonymkode: 1a48d...371 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #29 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg hadde antakelig registrert det, kanskje ofret et brøkdels sekund på å lure på om det var et bevisst valg eller om det var en småbarnspappa med neglelakkglade barn, og ellers brydd meg katta. En aldri så liten selvmotsigelse det der ... Anonymkode: abdc7...9c1 Dette. Det er ikke rart det er vanskelig å være litt utenfor de smale rammene av hva som er greit for ulike kjønn når dette er reaksjonene man får. Jeg kan godt skjønne at flere da tenker tanken om at de kanskje har feil kjønn. Anonymkode: 1aba4...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #30 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette. Det er ikke rart det er vanskelig å være litt utenfor de smale rammene av hva som er greit for ulike kjønn når dette er reaksjonene man får. Jeg kan godt skjønne at flere da tenker tanken om at de kanskje har feil kjønn. Anonymkode: 1aba4...eef Det du sier her er faktisk veldig riktig, snakk om å treffe spiker'n mitt på hode, jeg kunne ikke vært mer enig ❤️❤️❤️veldig godt sagt. Anonymkode: 1a48d...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #31 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Selvmotsigelse på at jeg ikke hadde reagert på det, men bare tenkt mitt? Anonymkode: 1ec75...5f1 Ja. Å tenke "huff så stygt" er en reaksjon. Så du sier eller gjør kanskje ikke noe som er merkbart for andre, men inni deg reagerer du tydeligvis ganske sterkt. Altså motsier du deg selv når du påstår du ikke reagerer. Anonymkode: abdc7...9c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #32 Del Skrevet 26. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja. Å tenke "huff så stygt" er en reaksjon. Så du sier eller gjør kanskje ikke noe som er merkbart for andre, men inni deg reagerer du tydeligvis ganske sterkt. Altså motsier du deg selv når du påstår du ikke reagerer. Anonymkode: abdc7...9c1 Tenkte reaksjon her som at jeg skulle sagt eller gjort noe mot personen, det hadde jeg altså ikke gjort Anonymkode: 1ec75...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #33 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenkte reaksjon her som at jeg skulle sagt eller gjort noe mot personen, det hadde jeg altså ikke gjort Anonymkode: 1ec75...5f1 Er det normalt å si eller gjøre noen mot personer, tenkte bare siden du har det i tankene😳 Anonymkode: 1a48d...371 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #34 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 13.19): Jeg ville jo så klart lagt merke til det om jeg hadde klart å observere det og kanskje tenkt at det var litt rart. Jeg datet en som hadde svart neglelakk på tærne sine faktisk og det fikk meg til å avslutte med han. Der ble han altfor feminin for min del. Anonymkode: 21fbc...22a Hva er feminint med neglelakk synes du? Anonymkode: 2a04c...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #35 Del Skrevet 26. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er det normalt å si eller gjøre noen mot personer, tenkte bare siden du har det i tankene😳 Anonymkode: 1a48d...371 Leser jo stadig om folk som får slengt stygge kommentarer mot seg Anonymkode: 1ec75...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #36 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er feminint med neglelakk synes du? Anonymkode: 2a04c...40f Ikke meg du siterte, men neglelakk forbinder jeg noe feminint med ja. Det er jo sminke. Hadde ikke brydd meg om jeg så en fremmed mann med neglelakk, men kunne aldri vært i et forhold med en mann som brukte det. Anonymkode: 29309...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #37 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke meg du siterte, men neglelakk forbinder jeg noe feminint med ja. Det er jo sminke. Hadde ikke brydd meg om jeg så en fremmed mann med neglelakk, men kunne aldri vært i et forhold med en mann som brukte det. Anonymkode: 29309...44c Hva er feminint med å bruke sminke da? Sånn i et vakuum uten de forventingene vi har til kjønn i samfunnet vårt? Anonymkode: 2a04c...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #38 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt, er vant med å ha mange forskjellige typer folk rundt meg. Er generelt lite opptatt av sminke og lignende selv da, så i vet ikke om jeg hadde tenkt det var noe for meg i et forhold, neglelakk hadde vært enklere en masse annet forsåvidt. Er bifil og liker heller ikke jenter som sminker seg mye, liker folk best helt naturlig. Og jeg er opptatt av å gjøre noe "nyttig" med tiden min, er ikke helt på nett med de som bruker en time foran speilet og shopper mye. Anonymkode: 2c36e...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #39 Del Skrevet 26. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke meg du siterte, men neglelakk forbinder jeg noe feminint med ja. Det er jo sminke. Hadde ikke brydd meg om jeg så en fremmed mann med neglelakk, men kunne aldri vært i et forhold med en mann som brukte det. Anonymkode: 29309...44c For tre hundre år siden var det menn som brukte mest sminke! Anonymkode: 2c36e...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #40 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For tre hundre år siden var det menn som brukte mest sminke! Anonymkode: 2c36e...7af For 300-400 år siden brant man også hekser Anonymkode: c6299...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå