AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Hei! Jeg skriver her da jeg syntes det er vanskelig og snakke med noen andre om det, da jeg er redd for og virke teit og utakknemlig. Jeg har nå hatt kjæreste en liten stund og han er verdens fineste og snilleste. Vi har det veldig bra i sammen, men problemet er at jeg klarer ikke og kjenne følelsene sånn sikkelig fordi jeg selv syntes vi er for lite sammen så jeg ikke rekker det. Han er verdens stilleste og kommer til meg, noe jeg er super takknemlig for. Men han er opptatt HELE tiden. Jobb, familie og hobby kommer jo først og det skjønner jeg. Men han jobber fra 06-19. Så da er han ikke hos meg før 21.00, og da er han sliten og vil legge seg. Noe jeg skjønner. Og i ukedagene er han der tirsdag og torsdag og da blir det jo vanskelig. Og når fredagen kommer og han har fri skal han gjøre hobbyene sine eller noe annet. Og lørdagen og søndagen er han også opptatt med noe. Han skal gjøre alle fornøyd til alle mulig døgnets tider, noe han har sagt selv og han er sliten av det. I hele forrige uke og helgen så vi ikke hverandre. Vi skulle på kino med ett vennepar av oss og endte opp med at kompisen hans kom og han satt bare og snakka med han. På fredagen var han ferdig klokken 14 på jobb, og siden han skulle fikse til bursdagen sin hadde han ikke tid til og komme til meg på kvelden. Er 50 min og kjøre. Men senere på kvelden da jeg ringte han hørte jeg en jente i bakgrunn. Han nekter på dette og når jeg spør han igjen på søndagen nekter han også på det. Men i går sa han ja. Det var eksen til bestekompisen hans, som sliter veldig med og komme over kompisen hans etter bruddet og ville snakke med typen min. Og som den snille fyren han er ville han ikke si nei. Jeg syntes alt har blitt så rart etter vi ble sammen, og vi har snakket om det flere ganger og at han skal bli bedre men kjenner nesten at følelsene blir svekka. Er jeg helt høl i hue? Anonymkode: b1dbf...73e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Nei skjønner deg godt. Han er ikke i en livssituasjon hvor det passer å ha kjæreste, hadde han villet ha et seriøst forhold og hadde han virkelig likt deg hadde han endret livsstilen, nedprioritert hobbyer og jobb for å være mer med deg. Han vil bare ha en å knulle og sove med.. Anonymkode: a398c...dd1
Jaytee Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Hadde dette vært et seriøst forhold, så hadde han tilrettelagt dagene sine slik at han får tid til å være sammen med deg. Alt handler om å prioritere, men slik som du beskriver, så høres det ut som han velger bort deg i de fleste tilfellene. Han ønsker å møte deg når det passer han og hans timeplan.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Har barn med en sånn mann og jeg endte opp med å ta meg av alt hjemme og med barna. Han prioterte kun jobb og det blir aldri bedre! Anonymkode: 42c68...4d3
PM75 Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg skjønner godt at du holder tilbake på følelsene. Dette hadde jeg ikke orket! En kjæreste må faktisk vise at han eller hun ønsker å være i et forhold og prioritere at forholdet kan utvikle seg. Hvis ikke, så er det bare sexpartner.
Leselusa Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel Mvh. Leselusa, mod.
Anbefalte innlegg