Gå til innhold

Er du introvert eller ekstrovert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Introvert. 🧡 lurer på om jeg hadde vært mer ekstrovert om folk hadde vært annerledes, mer autentiske, åpenhjertig og mindre fasade og konkurranse fokuserte . Det gjør meg så sliten og tapper meg for energi å forholde meg til meningsløst drama hele tiden😅 Skjønner ikke at folk orker. Mener ikke at jeg er perfekt altså, det er samfunnet generelt som er toxic.

Anonymkode: 40b56...4ea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekstrovert. Det er ubehagelig å være alene for lenge, selv om jeg har blitt mindre oversosial etter hvert som jeg blir eldre.

Anonymkode: 8880b...c8e

Skrevet

Introvert, litt sjenert, ikke så pratsom, men glad i folk. På det jeg har tatt av tester, har jeg alltid scoret veldig høyt på introversjon.

Jeg har en jobb hvor jeg må være sosial, og liker det. Men jeg blir sliten og jeg må ta meg en del sammen for å få det til. 

Jeg lader og får ny energi alene eller sammen med noen få. Jeg blir ikke sliten av å ta en kaffe med en nær venn. Men fest og mingling syns jeg er fælt, jeg blir både utilpass, nervøs, utslitt og føler meg dum. Å bli kjent med nye folk syns jeg også er fryktelig slitsomt, selv om jeg liker det.  

Anonymkode: 89187...ae6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...