AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er en blanding. Anonymkode: 5ed05...fb4
Snuppe Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er ekstremt ekstrovert. Snakker mye med alt og alle, muligens litt slitsomt for folk rundt meg. 🤣
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Var lenge ekstrovert. Nå introvert. Snudd helt med alderen. Før var jeg en skravlebøtte med alt og alle. Skaffet nye bekjentskaper hele tiden. Oppsøkte sosiale arenaer aktivt. Elsket å være rundt masse folk. Nå vil jeg bare være i fred med mine nærmeste. Blitt litt sånn «ikke snakk til meg» type. Anonymkode: d8fb7...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Ekstrem introvert og fornøyd med det. Men livet er ikke tilpasset introverte så jeg lider meg gjennom alt fra butikker, frisører, barnehageleveringer/hentinger til jobb og studier, barselgrupper, sosiale sammenkomster som jeg ikke kan komme meg unna… helt forferdelig!!! Utslitt. Liker å være blant folk men heller sitte for meg selv og tenke, observere… Smalltalk er er en forbannelse jeg ikke mestrer Anonymkode: 19fce...4bd 5 2
Wenda Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Ekstro-introvert. Altså, når jeg er ute blant folk så oppleves jeg som en ekstrovert, men jeg er veldig introvert, blir fort sliten av å være med folk og jeg elsker å være alene 10
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #9 Skrevet 25. oktober 2022 Introvert som til tider prøver å være ekstrovert for å prøve å holde det lille jeg har av sosial angst i sjakk 😅 Anonymkode: a724e...b7b 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 En blanding. Det går i bølger i livet. Kan prate mye om ting jeg brenner for hvis situasjonen krever det, men egentlig foretrekker jeg stillhet og kontemplasjon. ⚪ 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Var lenge ekstrovert. Nå introvert. Snudd helt med alderen. Før var jeg en skravlebøtte med alt og alle. Skaffet nye bekjentskaper hele tiden. Oppsøkte sosiale arenaer aktivt. Elsket å være rundt masse folk. Nå vil jeg bare være i fred med mine nærmeste. Blitt litt sånn «ikke snakk til meg» type. Anonymkode: d8fb7...4f8 Nå blander du introvert/ekstrovert med innadvendt/utadvendt. Introvert/ekstrovert har mer med hva som gir deg energi, enn hvor mye du liker å prate. Jeg er veldig introvert. Jeg blir dausliten av å være med folk, og har behov for MYE alenetid til å "lade". Mine første 30 leveår var jeg også veldig innadvendt, og åpnet knapt munnen. Nå er jeg mye mer utadvendt, og kan skravle i vei. Men jeg er fremdeles like introvert, og blir helt utkjørt etter kort tids sosialisering. Anonymkode: 16062...1b6 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #12 Skrevet 25. oktober 2022 Wenda skrev (12 minutter siden): Ekstro-introvert. Altså, når jeg er ute blant folk så oppleves jeg som en ekstrovert, men jeg er veldig introvert, blir fort sliten av å være med folk og jeg elsker å være alene Samme her. Mange protesterer når jeg sier at jeg er introvert fordi jeg er så snakkesalig. Men som deg blir jeg ofte veldig sliten av folk, elsker å være alene, og velger dem jeg omgås med med omhu. Jeg kunne ikke jobbet med mye mennesker, for å si det sånn. Jeg er ingen sjenert og stille introvert, det finnes jo de også. Er nok grader av det. Anonymkode: 1ecba...b58 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #15 Skrevet 25. oktober 2022 Synes det er feil måte å definere et menneske på. Svarene ligger ikke i den analytiske psykologien, dette noe Carl Gustav synset frem. Jeg har leste hele. Et menneske har forskjellige behov, til forskjellig tid. Derfor synes jeg ikke man skal definere noe som helst, et menneske er det det er i øyeblikket man lever. I neste øyeblikket kan behovet være annerledes. Så jeg er meg selv jeg, har ikke behov for å merkelappe meg som noe. Eller å definere meg på noen som helst måte. Enkelt og greit. Anonymkode: 58766...a5a 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #16 Skrevet 25. oktober 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nå blander du introvert/ekstrovert med innadvendt/utadvendt. Introvert/ekstrovert har mer med hva som gir deg energi, enn hvor mye du liker å prate. Jeg er veldig introvert. Jeg blir dausliten av å være med folk, og har behov for MYE alenetid til å "lade". Mine første 30 leveår var jeg også veldig innadvendt, og åpnet knapt munnen. Nå er jeg mye mer utadvendt, og kan skravle i vei. Men jeg er fremdeles like introvert, og blir helt utkjørt etter kort tids sosialisering. Anonymkode: 16062...1b6 Veldig godt forklart 😃 jeg det samme, ganske utadvent men introvert, liker egentlig best å henge med meg selv! Anonymkode: e1c53...957 2
Trolltunge Skrevet 25. oktober 2022 #17 Skrevet 25. oktober 2022 Ifølge alle tester er jeg ekstrovert, men jeg vil likevel si at jeg er en blanding. Jeg har alltid kost meg veldig alene, og selv om jeg riktig nok får energi/nødvendig påfyll av å være sosial på en måte så blir jeg sliten av det på annen måte, og trenger alenetid for å ikke bli utslitt. Som med alt med mennesker virker to kategorier å være altfor snevert.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #18 Skrevet 25. oktober 2022 100% introvert ifølge en eller annen test jeg tok hos NAV da jeg var jobbsøker. Stemmer på en prikk. Trenger mye tid alene, blir sliten av å ha folk rundt meg og "være sosial". Takk og lov for mulighet for hjemmekontor flere dager i uka! Anonymkode: 2aff5...52a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #19 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Nå blander du introvert/ekstrovert med innadvendt/utadvendt. Introvert/ekstrovert har mer med hva som gir deg energi, enn hvor mye du liker å prate. Anonymkode: 16062...1b6 Da er jeg introvert og innadvent mens jeg tidligere var ekstrovert og utadvendt da. Jeg orker ikke folk. Blir utslitt og stresset av å måtte forholde meg til andre en mine nærmeste. Unngår sosiale settinger. Alltid en unnskyldning for å slippe unna. Sa opp lederstillingen min da jeg ikke orket folk. Nå trives jeg aller best de gangene jeg kan være noen dager alene langt til fjells. Bare meg, sovepose og fiskestanga. Før elsket jeg det. Var gladelig midtpunkt i sosiale anledninger. Venner og sosiale happenings ga masse energi. Gledet meg alltid til å møte folk. Hatet å gå glipp av fester, konserter osv. Anonymkode: d8fb7...4f8
MarianneE Skrevet 25. oktober 2022 #20 Skrevet 25. oktober 2022 Veldig introvert, men samtidig er jeg ekstrovert i jobbsammenheng (butikk). Kjenner dog at det er fryktelig slitsomt når jeg kommer hjem igjen. Da er jeg ofte veldig tom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå