AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Hvor mye tror dere boligprisene vil falle før det begynner å flate ut? Anonymkode: 40c3e...295
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Det blir jo bare ville spekulasjoner. Det er hittil ingen som har greid å forutsi noe som helst sikkert om boligmarkedet skal gå opp eller ned pga ditt og datt. Folk kan jo skrive alt mulig vissvass bare for å trolle om hva de "tror" boligprisene vil falle til. Hva er interessant med å lese sånt? Anonymkode: 2807d...340 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg har ikke spåkulen min med meg akkurat nå, så jeg kan først svare senere. Anonymkode: 26079...4fa 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg tror det at det er avgjørende hvor man bor. I Oslo f.eks tror jeg neppe prisene vel falle så mye, det er stor boligmangel i byen og det bygges stadig mindre. Men umulig å si. SSB spår en nedgang på 2,5% på hele 2023, det betyr ett par hundre tusen ned. Men er også sesong avhengig. Hadde jeg vært på boligjakt hadde jeg kjøpt nå, fordi akkurat nå vet man at det er billigere, og det kan være man kan få en god deal. Anonymkode: f5e31...952 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Akkurat nå er det en liten dupp pga at det er en del som har kjøpt høyt, og blir tvunget til å selge under prisantydning fordi de sitter med to boliger. Men dette fører til at det er få som legger boligen ut på markedet uten at de må. Dette vil gi færre boliger på markedet snart. I tillegg er det bråstans i nybygging nå. Så i + rundt de store byene, så skal det mye til at prisene synker veldig mye mer. Det er og blir ikke billigere å leie, så det er fortsatt lønnsomt å eie. Anonymkode: c3478...b0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå