Gå til innhold

Snapchat mysterie for dummies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort; samboeren min har en venn på Snapchat som jeg har vært skeptisk til. Jeg har i noen tilfeller vært svak nok til å sniktitte på mobilen, og når jeg søkte opp denne personen på snapchatten hennes idag, var plutselig alle spor borte. Jeg får ikke søkt hun opp i vennelista hennes, og jeg får heller ikke søkt hun opp på «legg til venner» og hun ligger ikke som blokkert kontakt. Men når jeg derimot prøver på min egen mobil, dukker hun opp. Jeg også lest at fjernede venner vil ligge i listen. Hva har skjedd? Kan man skjule venner på Snapchat? Eller er jeg paranoid?

jeg kan aldri se for meg at denne snapchatvennen skulle ha slettet samboeren min, men det er det eneste som er logisk for meg. Det rare er da at de fortsatt følger hverandre på Instagram. 

Noen som har en god forklaring på dette? 

Anonymkode: e62f3...821

Skrevet

Forsøk på å skjule kontakt sikkert.

Skrevet
Motelvibes skrev (6 minutter siden):

Forsøk på å skjule kontakt sikkert.

Vet du hvordan det eventuelt blir gjort?

Skrevet
Torgen skrev (Akkurat nå):

Vet du hvordan det eventuelt blir gjort?

Det går an å skifte navn. Avatar. Hun kan ha slettet han osv 

Skrevet

han har blokkert hun, det er defor han ikke syntes på snappchatten hennes. Sikkert en som gjorde tøm og røm på samboeren din.

Anonymkode: a100c...891

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

og jeg får heller ikke søkt hun opp

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

han har blokkert hun

på siden av tema, men nå MÅ dere slutte å radbrekke språket på denne måten! Det heter jeg får heller ikke søkt HENNE opp og han har blokkert HENNE! 

Anonymkode: 2e760...140

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

på siden av tema, men nå MÅ dere slutte å radbrekke språket på denne måten! Det heter jeg får heller ikke søkt HENNE opp og han har blokkert HENNE! 

Anonymkode: 2e760...140

Ikke alle som hadde så god norsklærer som deg 💁🏽‍♀️ 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da har hun blokkert han. Det betyr sterke følelser i sving.... Magefølelsen din har nok hatt rett i at det har vært noe mellom de 

Anonymkode: a5be6...ed8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da har hun blokkert han. Det betyr sterke følelser i sving.... Magefølelsen din har nok hatt rett i at det har vært noe mellom de 

Tusen takk for svar, men jeg kan jo se hennes blokkerte kontakter på snappen hennes, og denne personen er ikke der… 

Skrevet
Motelvibes skrev (15 timer siden):

Det går an å skifte navn. Avatar. Hun kan ha slettet han osv 

Tusen takk for svar, men brukernavn til denne personen endres jo ikke, så det er ikke tilfellet her..

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tusen takk for svar, men brukernavn til denne personen endres jo ikke, så det er ikke tilfellet her..

Men din samboer kan på sin snapchat ha byttet navn på personen fra Ola til Kari for eks, det vil ikke forandre seg for annet enn din samboers snapchat. Som et kallenavn på en måte.

Anonymkode: aa33a...f2b

Skrevet

Du kan jo ikke se hvem om hun har blokkert han? Syntes først det var rart at du gikk på telefonen men det var litt rart at hun bare er borte. Hadde spurt han hva som skjer med dem osv å vist det virker som han ikke vill svare hadde jeg blitt skeptisk men om han kan svare rett ut har han vell ikke noe å skjule 😊

Anonymkode: 91683...9bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kan jo ikke se hvem om hun har blokkert han? Syntes først det var rart at du gikk på telefonen men det var litt rart at hun bare er borte. Hadde spurt han hva som skjer med dem osv å vist det virker som han ikke vill svare hadde jeg blitt skeptisk men om han kan svare rett ut har han vell ikke noe å skjule 😊

Anonymkode: 91683...9bb

Man kan jo se hvem man har blokkert på snapchat. Så når jeg ser på hennes snapchat under «blokkerte», så står ikke hun der, men andre hun har blokkert. Men ja, det beste er nok å spørre😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men din samboer kan på sin snapchat ha byttet navn på personen fra Ola til Kari for eks, det vil ikke forandre seg for annet enn din samboers snapchat. Som et kallenavn på en måte.

Anonymkode: aa33a...f2b

Det vet jeg, men jeg har altså vært på samboer sin Snapchat, og når jeg søker opp selve brukernavn på personen, så er vedkommende borte. Selvom hun har endret fra «ola» til «Kari» så vil jo fortsatt selve brukernavn være det samme😬 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tusen takk for svar, men jeg kan jo se hennes blokkerte kontakter på snappen hennes, og denne personen er ikke der… 

Hvordan kan du se hennes blokkerte brukere? Kjenner du henne og hun har vist deg listen over hvem som er blokkert? 

Du skrev at du hadde sjekket på typen din sin snap og i hans blokk liste og at hun ikke var der. Da betyr det at hun har blokket han og ikke han henne. Hvis du kjenner henne i tillegg så hvorfor bare spør du ikke hva som er greia istedet for å sjekke blokklisten hennes? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvordan kan du se hennes blokkerte brukere? Kjenner du henne og hun har vist deg listen over hvem som er blokkert? 

Du skrev at du hadde sjekket på typen din sin snap og i hans blokk liste og at hun ikke var der. Da betyr det at hun har blokket han og ikke han henne. Hvis du kjenner henne i tillegg så hvorfor bare spør du ikke hva som er greia istedet for å sjekke blokklisten hennes? 

Skjønner at det kan bli forvirring her, men for å gjøre det enklere; vi er to jenter i et forhold, og «Snapchat-vennen» er en barndomsvenn av min samboer. Hun også jente. Jeg har sjekket blokklisten til samboeren min, ikke til snapchatvennen. Jeg kjenner ikke vedkommende særlig godt, ellers så ville jeg ha spurt henne. Men jeg finner ingen andre løsning på dette problemet enn at snapchatvenn må ha blokkert min samboer. Og for å gjøre det enkelt for meg selv så får jeg ta en prat med samboeren min så mine trustissues får seg en pause 😆 for alt jeg vet, er hun ikke klar over det selv en gang🥴

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Skjønner at det kan bli forvirring her, men for å gjøre det enklere; vi er to jenter i et forhold, og «Snapchat-vennen» er en barndomsvenn av min samboer. Hun også jente. Jeg har sjekket blokklisten til samboeren min, ikke til snapchatvennen. Jeg kjenner ikke vedkommende særlig godt, ellers så ville jeg ha spurt henne. Men jeg finner ingen andre løsning på dette problemet enn at snapchatvenn må ha blokkert min samboer. Og for å gjøre det enkelt for meg selv så får jeg ta en prat med samboeren min så mine trustissues får seg en pause 😆 for alt jeg vet, er hun ikke klar over det selv en gang🥴

Riktig, snapchat vennen må ha blokkert dama di som jeg sa i første innlegget mitt her. Det tyder på en konflikt med sterke følelser. Er nok noe din samboer holder skjult for deg her ang relasjonen mellom hun og snapchatvennen

Skrevet

Kanskje de er venner som har kranglet. 

Anonymkode: 34cb2...0f6

Skrevet

En kan fjerne en venn fra chat lista ved å gå inn på chat innstillinger deretter slett fra chatt feed. Da er vennen borte fra lista. Vennen blir synlig igjen når en mottar melding igjen fra vennen.

Anonymkode: 5af8f...089

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...