AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg kjenner lite spark. Bobler litt av og til, men hva er normalt? Anonymkode: dba55...8c9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Ganske vanlig at det er litt av og på så tidlig. Det er ikke før senere at du bør kjenne liv hver dag feks. Babyen er fortsatt så liten at det ikke er store kreftene, i tillegg kan den snu seg mye slik at den sparker på steder du ikke kjenner. Anonymkode: 67b75...cd1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Er 18+2 nå og kjenner tydelige spark og kjenner sparkene på utsiden så lenge babyen ligger riktig. Har kjent spark siden uke 16 ish, men dette er barn nr 3 for meg. Venninna mi er 20 uker ish og sparkene vises godt på utsida slik at hun kan filme dem, nr 3 for henne også. Jeg husker rett og slett ikke hvordan det var med nr 1 og 2, men om du har morkake på framsiden så vil jo det påvirke en del. Jeg har på baksiden og har ingen demper sånn sett. Det varierer veldig sier de, og er du førstegangs så er det enda mer vanlig å komme "sent" i gang. Ville absolutt ikke bekymret meg 😊 det går fort framover nå! Anonymkode: 770d4...162
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg kjente egentlig ingenting i det hele tatt før uke 23-24. Etter det ble det sterkere. Anonymkode: 70d52...111
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 jeg var gravid to ganger, og av de to, en gang var det med morkake foran og en gang med morkake bak. To helt forskjellige opplevelser. Første graviditet, kunne jeg kjenne spark allerede i uke 16. Andre graviditet med foranliggende morkake, kjente jeg generelt mye mindre til bevegelser hele veien, og selv på slutten, kunne jeg ikke se tydelige "fot ut" som første gangen. Og fortsatt nesten ingenting i uke 22, selv om det var barn nr 2 (de sier man kjenner mer andre gangen). Anonymkode: 5d296...e66
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg kjente ingen spark før uke 23-24. Var vel rundt uke 28 at det ble sterkt og regelmessig for meg. Anonymkode: 9f85f...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå