Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ønsker råd om følgende:

Jeg har vært så idiot at jeg låste meg inn på samboerens mobil, og nå har han ikke tillit til meg lengre. Jeg elsker han, så hvordan kan jeg få tillit igjen? I begynnelsen av vårt forhold lagde vi klare kjøreregler, og snoking i privatlivet (mobil) er det verste vi kan gjøre mot hverandre. Vi var også enig om at ting man finner på mobilen er dypt private ting, og at vi ikke kan bruke snoking der mot hverandre. Så jeg kan ikke bruke mot han at jeg fant mange bilder av han og elskerinnen der. Nå har ikke han tillit til meg lengre, og det er blitt så ille at han nå sover hos elskerinnen. Grunnet manglende tillit til meg sier han at han ikke klarer å være i samme hus som meg akkurat nå. Det gjør så vondt at det er slik, og nå har jeg på en måte ført de to enda nærmere hverandre. Han sier at jeg bare må godta situasjonen, og jobbe for å få tilliten til han tilbake. Jeg prøver så godt jeg kan å si at jeg aldri mer skal snoke i mobilen, men han mener at det ikke er nok. Hva skal jeg gjøre? For tiden er han her kun å henter klær jeg vasker til han og for å få sex. 

Anonymkode: c8c6d...d12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gi han tid. Sviket mot han sitter dypt, det er ikke noe som bare ordner seg med en gang. Dette er noe dere må jobbe med over tid. Det viktigste er at du innser at det er du som må vinne tilliten tilbake, og at han må få bruke den tiden han trenger til å få tillit til deg igjen. Det viktige her er at du forstår hvor mye du har såret han, og at du derfor må vise deg verdig å få tillit. Du har brutt det viktigste mellom to partnere, å se i hans privatliv. Derfor viktig du innser at det er du som må jobbe for å vinne tilliten tilbake.

Anonymkode: 25fea...e0f

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Sover hos elskerinnen?? Nei da er nok løpet kjørt for din del. Vil du ha en utro mann?? 

Anonymkode: 0e0d8...534

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du må gi han tid. Sviket mot han sitter dypt, det er ikke noe som bare ordner seg med en gang. Dette er noe dere må jobbe med over tid. Det viktigste er at du innser at det er du som må vinne tilliten tilbake, og at han må få bruke den tiden han trenger til å få tillit til deg igjen. Det viktige her er at du forstår hvor mye du har såret han, og at du derfor må vise deg verdig å få tillit. Du har brutt det viktigste mellom to partnere, å se i hans privatliv. Derfor viktig du innser at det er du som må jobbe for å vinne tilliten tilbake.

Anonymkode: 25fea...e0f

Vinne tilliten tilbake til en som er utro?! Hva er poenget??

Anonymkode: 60e8b...5b6

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sover hos elskerinnen?? Nei da er nok løpet kjørt for din del. Vil du ha en utro mann?? 

Anonymkode: 0e0d8...534

Nå er poenget her at å snoke på den andres mobil og privatliv er mye verre. Det er jeg som må vinne tilliten tilbake. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det viktige her er at du forstår hvor mye du har såret han, og at du derfor må vise deg verdig å få tillit. Du har brutt det viktigste mellom to partnere, å se i hans privatliv.

Er klar over det, og har lovet å aldri snoke i tingene hans mer. Men hvor lang tid kan man forvente at han trenger? Han sier at han vil være hos meg, men klarer ikke akkurat nå på grunn av det forferdelige tillitsbruddet. 

Skrevet

Har du spurt han om hva du konkret må gjøre for å vinne tilliten tilbake? Hva om du vasker elskerinnen sine klær i tillegg? Evt lager middager han kan ta med seg til henne når han er innom for rene klær og sex?

Anonymkode: 95c9e...87b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er såret, og hans trussel for din dårlige adferd er å sove hos elskerinnen? Maktmisbruk spør du meg. 

Anonymkode: 76f25...cdf

• Nyttig 2
Skrevet

Vil du ha ham, da? 

Anonymkode: 6bbf9...0c3

Skrevet

Slutt å snoke på mobilen og skaff deg en elsker i stedet. 

Anonymkode: 30ac8...a34

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært så idiot at jeg låste meg inn på samboerens mobil, og nå har han ikke tillit til meg lengre. Jeg elsker han, så hvordan kan jeg få tillit igjen? I begynnelsen av vårt forhold lagde vi klare kjøreregler, og snoking i privatlivet (mobil) er det verste vi kan gjøre mot hverandre. Vi var også enig om at ting man finner på mobilen er dypt private ting, og at vi ikke kan bruke snoking der mot hverandre. Så jeg kan ikke bruke mot han at jeg fant mange bilder av han og elskerinnen der. Nå har ikke han tillit til meg lengre, og det er blitt så ille at han nå sover hos elskerinnen. Grunnet manglende tillit til meg sier han at han ikke klarer å være i samme hus som meg akkurat nå. Det gjør så vondt at det er slik, og nå har jeg på en måte ført de to enda nærmere hverandre. Han sier at jeg bare må godta situasjonen, og jobbe for å få tilliten til han tilbake. Jeg prøver så godt jeg kan å si at jeg aldri mer skal snoke i mobilen, men han mener at det ikke er nok. Hva skal jeg gjøre? For tiden er han her kun å henter klær jeg vasker til han og for å få sex. 

Herre min hatt! Les hva du skrevet, godtar du att han har elskerinne? Om så..hva leta du etter på mobilen?

Skrevet

Hm okei hvis han sa i starten av forholdet at det værste man kunne gjøre var å snoke på hverandres mobil så hadde jeg takket for meg og sagt farvel med en gang for det er åpenbart at det bare sies av en som har stygge svin på skogen å skjule. Tipper du hadde en sterk magefølelse siden du valgte å snoke og den magefølelsen skal du stole på selvom du ikke fant noe. Det betyr bare at han er god på å skjule det og nå straffer deg for å ha snoket, sannelig har han mye han gjemmer han der! 

Anonymkode: 1932b...872

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

image.png.78ac1fe2b56231f7777f056112b14631.png

Anonymkode: 9983d...3b7

• Liker 2
Skrevet

Noen har ulike grenser i forhold. Noen mener det å snoke på mobil ikke er greit, og noen synes det er greit at partner har elsker/elskerinne. 

Du må nesten bare vente til skuffelsen hans har roet seg. Jeg ville ha hatt behov for noen dager fra hverandre dersom typen brøyt noe vi begge var enige om at var ett grovt overtramp. 

Anonymkode: 5bfd3...5e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis det noen gang har vært et åpenbart troll på kg… Lykke til med den, ts. 

Anonymkode: 34978...168

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tillit er som ett speil. 

Fullt mulig å reparere hvis den blir ødelagt. Men alle kan likevel se alle sprekkene i speilet... 

Anonymkode: d9193...1bf

Skrevet

Hjernevaska dame eller mann som er ts. Ser ut som samme dude som lagde den jeg har lært meg å ikke bli objektivitet-greia.

Anonymkode: 7c6fe...e46

Skrevet

Verre å snoke på mobil enn å være utro?! 

Du må vinne tilbake tilliten?!

Fy…. for et rasshøl han er, og du må jo være helt hjernevasket.

Anonymkode: c4097...1fb

Skrevet

Inviter elskerinna på trekant, så ordner alt seg vettu.

Anonymkode: 3a21a...028

Gjest Regnbueruby
Skrevet

Dump han Finn en ny, du er et verdifullt menneske og dette er bortkasta tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...