AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Hei For snart 3 uker siden skrev jeg et innlegg om at jeg reiste med barn fra oslo til Pakistan med mellomlanding i Qatar. Hadde med barnevogn som ble borte. Vognen var uten merke/lapp på. Ventet et par dager på vognen at kanskje den dukker opp på neste flyavgang. Men nei vi fant den aldri. Så dro vi til flyplassen igjen og sendte klage. Vi har ikke fått svar på klagen heller. Kun sånn automatisk svar. Lurer på om jeg kan bruke det "automatiske svaret" for å snakke med reiseforsikringen? Har desverre ingen andre bevis på at vi hadde med vogn😪 Takk for hjelpen💖 Anonymkode: 2c582...8bd
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Spør forsikringsselskapet ditt du. Vil tro de kan hjelpe deg om du forklarer situasjonen. Vi vet ikke... Anonymkode: 41242...3d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå