AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Snakket litt om familie på 1.date, så fortalte han om bakgrunnen sin, så sa han sånn: faren min er fra Sørlandet; så sa jeg sånn, åjaa kult, men prater du noe det? Så sa han nei egentlig ikke. På 2.date spurte han om min familie hvor de bor osv.... så spurte jeg hvor hans foreldre bor, og da sa han pappa han gikk bort for 7 år siden, og mamma lever... men så jeg nylig en selfie han la ut på instagram, da så jeg en kommentar hvor et familiemedlem hadde kommentert følgende: lett å se hvem som er din far. Nå begynner jeg å overtenke ting på om han har jugd om det,? Eller tar jeg feil? Og i og med han sa på 1.date faren min er sørlandsk.... og ikke sa følgende: han var sørlandsk. Og den dama som kommenterte dette på bildet. Man skriver vel ikke sånt om en person er død 😫 får litt dårlig magefølelse.... husker en ting til han sa vi snakket om studier og da sa han ja jeg gikk på den skolen ifjor tok noen emner årsstudium. Etter noen dager vi møttes så snakket vi igjen om studier, og da sa jeg hvordan det hadde gått med det studiet..... og da sa han ikke så bra, men nå er det mange år siden, 11 år siden jeg gikk der. Jeg sa ingenting..... fyren begynte å trekke seg unna når jeg konfronterte med andre ting..... Anonymkode: 89847...1af
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Dette er psykt! Kommentaren betydde bare at han vokser opp til å ligne på faren sin og at den personen som kommenterte kjente til faren hans. Tviler på han løy om at faren er død eller sørlandsk Anonymkode: a43c6...4f0 14 5
Fridus21 Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Skjønner at de trekker seg unna deg når du er så paranoid 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Fridus21 skrev (1 minutt siden): Skjønner at de trekker seg unna deg når du er så paranoid Var jo ikke bare det med faren, men det med studiet ogsåå, når han sier det ene så det andre, derfor man tviler.Og jeg konfronterte ikke med løgn....men noe annet ang dating videre om vi likte hverandre Anonymkode: 89847...1af
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 Fridus21 skrev (3 minutter siden): Skjønner at de trekker seg unna deg når du er så paranoid 1 år og 11 år er forskjellige tidspunkt! Burde ikke være dement og glemme når en studerte Anonymkode: 89847...1af
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg mistet mamma for 5 år siden. Kan få kommentarer der venner og familie peker på datteren min og sier ‘Åååå…så lik hun er på mormoren sin»❤️ Jeg kan også glemme meg ut og snakke om mamma i presens. Men i ditt tilfellet så var ikke bruken av presens ikke helt feil heller. Dvs har nok litt med dialekt å gjøre. Men man kan fint si at en person ‘kommer fra Sørlandet’’ Selv om personen ikke lever lengre. ‘Er fra Sørlandet er bare en annen måte å si det på. Jeg ville ventet med overtenkinga til jeg fant ut han løy helt uten tvil. Anonymkode: 9fbd7...084 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er psykt! Kommentaren betydde bare at han vokser opp til å ligne på faren sin og at den personen som kommenterte kjente til faren hans. Tviler på han løy om at faren er død eller sørlandsk Anonymkode: a43c6...4f0 Hmm, men begynte å tvile på ting også det med studiet når han sa to forskjellige tidspunkt. Tror du han kunne sagt at faren er død? For at han ikke har kontakt eller noe? Anonymkode: 89847...1af
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mistet mamma for 5 år siden. Kan få kommentarer der venner og familie peker på datteren min og sier ‘Åååå…så lik hun er på mormoren sin»❤️ Jeg kan også glemme meg ut og snakke om mamma i presens. Men i ditt tilfellet så var ikke bruken av presens ikke helt feil heller. Dvs har nok litt med dialekt å gjøre. Men man kan fint si at en person ‘kommer fra Sørlandet’’ Selv om personen ikke lever lengre. ‘Er fra Sørlandet er bare en annen måte å si det på. Jeg ville ventet med overtenkinga til jeg fant ut han løy helt uten tvil. Anonymkode: 9fbd7...084 Men det med studiet er vel usant..... jeg fant ut at han ikke studerte ifjor, men for 11 år siden og det sa han selv. Og føler han juger om små ting ogsåå Anonymkode: 89847...1af
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #9 Skrevet 25. oktober 2022 Han vil kanske ikke gå så dypt inn i ting før han føler du er den rette. Historiene vil gi mere mening etter hvert. Det han sa om faren og hun som sa han var lik er ikke rart å si. Anonymkode: a8cba...263 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg ville nå bare sagt at "syntes du sa det var for ett år siden, eller misforsto jeg?" Da har han sjansen til å oppklare. Rart å lyve om at en av foreldrene er død, men akkurat det kan du bare ligge til det kommer en anledning til å snakke om det. Bare tilfeldig nevne noe som har med foreldrene å gjøre. Hvis du føler at han er typen som lyver om mye, så tror jeg ikke at jeg ville ha ønsket noe forhold med en sånn person. Anonymkode: 3b07f...dc8 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): da sa han ja jeg gikk på den skolen ifjor tok noen emner årsstudium. Etter noen dager vi møttes så snakket vi igjen om studier, og da sa jeg hvordan det hadde gått med det studiet..... og da sa han ikke så bra, men nå er det mange år siden, 11 år siden jeg gikk der. J Jeg gikk selv på en vgs skole i ungdommen og hoppet av for å ta fagbrev heller. Så tok jeg noen fag for påbygg på akkurat den samme skolen kveldstid for å få studiekompetanse noen år senere. Kan være noe slik☺️ Han har sikkert en lang historie å fortelle deg. Men du får bare bruddstykker fordi det er vanskelig å legge ut hele livshistorien sin på noen dater. For all del, du har lov å være på vakt. Særlig om du har opplevd løgn eller andre tillitsbrudd tidligere, da er det såfall ikke så rart. Men forsøk likevel å ikke overtenk. Du vil nok tidsnok finne ut hvorvidt han er en lystløgner eller ei. De fleste lystløgnere blir egentlig avslørt ganske fort. Anonymkode: 9fbd7...084 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #12 Skrevet 25. oktober 2022 Eks min sa at han tok fullt ansvar for barna i tre hele år, alene, mens mor tok utdannelse sin. Sannheten var at han var alene med dem en uke i mnd, mens resten av tiden var det hun som hadde hovedansvar og hjemmestudier, og han var borte i jobb. Anonymkode: 8eb0a...b22 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #13 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eks min sa at han tok fullt ansvar for barna i tre hele år, alene, mens mor tok utdannelse sin. Sannheten var at han var alene med dem en uke i mnd, mens resten av tiden var det hun som hadde hovedansvar og hjemmestudier, og han var borte i jobb. Anonymkode: 8eb0a...b22 Haha, den er klassisk da😆 Eller ‘jeg er alenepappa’ når han har barna 50-50. Anonymkode: 9fbd7...084 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #14 Skrevet 25. oktober 2022 Nei, virker ikke som løgner det der. Folk må jo tro jeg er lystløgner da, som har tre og en halv utdannelser og har jobbet med samtlige vidt forskjellige yrker samt tagg ekstrajobber som servitør og i matbutikk samtidig for å tjene mest mulig… «ja jeg er utdanna…» og forskjellig hver gang… Er også vanlig å si «han er» enn «han var» om man var lik noen osv. Anonymkode: 7f1c6...e92 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #15 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eks min sa at han tok fullt ansvar for barna i tre hele år, alene, mens mor tok utdannelse sin. Sannheten var at han var alene med dem en uke i mnd, mens resten av tiden var det hun som hadde hovedansvar og hjemmestudier, og han var borte i jobb. Anonymkode: 8eb0a...b22 Har trust issues fra tidligere....🥹 men ja merkelig hvor mye folk kan juge om Anonymkode: 89847...1af
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #16 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, virker ikke som løgner det der. Folk må jo tro jeg er lystløgner da, som har tre og en halv utdannelser og har jobbet med samtlige vidt forskjellige yrker samt tagg ekstrajobber som servitør og i matbutikk samtidig for å tjene mest mulig… «ja jeg er utdanna…» og forskjellig hver gang… Er også vanlig å si «han er» enn «han var» om man var lik noen osv. Anonymkode: 7f1c6...e92 Jeg skjønner. Men studiet, han sa først gikk der ifjor, på 2.date var det plutselig for flere år siden..... Anonymkode: 89847...1af
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #17 Skrevet 25. oktober 2022 Ts, om han er en lystløgner vil han garantert lyve igjen. Nå er du obs på at historiene hans kan være litt kronglete og vanskelige å skjønne. Neste gang spør du forsiktig om han kan utdype..fordi du oppfattet noe annet tidligere enn det han nå forteller. Så du vil vite om du misforstod litt;) Bare vær veldog forsiktig med å insinuere at han lyver uten at du vet det helt sikkert. Å vise at du ikke stoler på ham allerede i date fasen er spikeren på kista allerede. Samme om han skulle lyve om såpass alvorlige tema. Sannheten kommer nok da som sagt frem tidsnok;) Anonymkode: 9fbd7...084 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #18 Skrevet 25. oktober 2022 Gi det litt tid, og stol på magefølelsen din. En date eller to til, så vet du om han lyver blindt. Men du trenger ikke å konfrontere.. Anonymkode: 8eb0a...b22
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #19 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Snakket litt om familie på 1.date, så fortalte han om bakgrunnen sin, så sa han sånn: faren min er fra Sørlandet; så sa jeg sånn, åjaa kult, men prater du noe det? Så sa han nei egentlig ikke. På 2.date spurte han om min familie hvor de bor osv.... så spurte jeg hvor hans foreldre bor, og da sa han pappa han gikk bort for 7 år siden, og mamma lever... men så jeg nylig en selfie han la ut på instagram, da så jeg en kommentar hvor et familiemedlem hadde kommentert følgende: lett å se hvem som er din far. Nå begynner jeg å overtenke ting på om han har jugd om det,? Eller tar jeg feil? Og i og med han sa på 1.date faren min er sørlandsk.... og ikke sa følgende: han var sørlandsk. Og den dama som kommenterte dette på bildet. Man skriver vel ikke sånt om en person er død 😫 får litt dårlig magefølelse.... husker en ting til han sa vi snakket om studier og da sa han ja jeg gikk på den skolen ifjor tok noen emner årsstudium. Etter noen dager vi møttes så snakket vi igjen om studier, og da sa jeg hvordan det hadde gått med det studiet..... og da sa han ikke så bra, men nå er det mange år siden, 11 år siden jeg gikk der. Jeg sa ingenting..... fyren begynte å trekke seg unna når jeg konfronterte med andre ting..... Anonymkode: 89847...1af Kanskje han la merke til at du hadde glemt det fra første date? Dvs han tolker det som at du prater med mange menn så du ikke husker hvem er hvem er hva. skikkelig turn off det altså at man føler at daten ikke lyttet på første date. Anonymkode: 199a6...82d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #20 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hmm, men begynte å tvile på ting også det med studiet når han sa to forskjellige tidspunkt. Tror du han kunne sagt at faren er død? For at han ikke har kontakt eller noe? Anonymkode: 89847...1af Hvis folk kommenterer likhet, vil jeg tro det er mer sannsynlig at han er død og var en hyggelig fyr enn at de ikke har kontakt av andre grunner. Men jeg synes det er helt greit å ikke fortelle at far er død på første date. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men det med studiet er vel usant..... jeg fant ut at han ikke studerte ifjor, men for 11 år siden og det sa han selv. Og føler han juger om små ting ogsåå Anonymkode: 89847...1af Dette høres for meg ut som en misforståelse, men du har pratet mer med ham, så hvis du har en følelse av at det skurrer, så gjør det jo kanskje det. Med mindre du har blitt så skuffet tidligere at du er redd for at alle andre også er sånn og overtenker mer enn du trenger. Anonymkode: edd91...b19 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå