Gå til innhold

Føler folk synes jeg er kjedelig og teit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt dårlig selvtillit. Aldri blitt mobbet. Er i jobb, men føler at ingen liker meg. Eller de synes jeg er hyggelig, men ikke noe mer. Når jeg er alene med kollegaer kan vi snakke fint sammen, men når det er flere til stede velger de alltid de andre å snakke med. 

Samme når vi møtes til kurs o.l. utenom arbeidstid. Jeg blir liksom alltid utenfor. 

Føler ingen bryr seg om hva jeg sier, helst ikke vil snakke med meg rett og slett. 

Andre som har det sånn?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror følelsene dine kanskje gjør at du ubevisst trekker deg tilbake og holder deg i bakgrunnen. 

Øv på selvtrygghet, og finn aktiviteter som du trives med, så får du ting å snakke om også. Smil tiltrekker smil. 

Jeg var den som alltid holdt veskene til "venninnene" mine mens de danset og flørtet. Stod taus og var en knagg for vesker og klær. Bare god nok når de hadde noe å klage over,  fordi jeg var stille og så flink til å lytte. 

Jeg sa ifra for en stund siden at jeg ikke orker å være bare klagemur, og at det hadde vært hyggelig om de kom når de hadde noe positivt å fortelle også.... og de forsvant alle sammen. 

Mange nye forsøker å bli kjent med meg, men nå dytter jeg folk unna og rømmer.. 

Anonymkode: b95f4...694

• Hjerte 1
Skrevet

Det har blitt litt bedre for meg når jeg begynte å markere meg litt. Før for eksempel så opplevde jeg både titt og ofte at folk avbrøt meg mens jeg var midt i en setning. Det var noe av det jeg syntes var mest irriterende, for det viser at folk ikke har respekt for meg. 

En dag ble jeg lei, så i lunsjen når jeg satt å pratet og en prøvde å avbryte meg, fortsatte jeg å prate, bare høyere enn denne personen. Merket de ble litt overrasket alle sammen. 

Anonymkode: 446f0...3e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...