Gå til innhold

Side inntekt på ettermiddager uten egenkapital.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er en grei jobb, el. man kan få en liten ekstra inntekt av som ikke krever at man har noe egenkapital å investere?

Etter hva jeg leser så er budjobber veldig dårlig betalt, i hvert fall etter alt av forsikringer, vedlikehold av bil eller sykkel, ol. er betalt. Og jeg bor ikke i sentrum av en by så hundepass vil ikke fungere. Kunne jo kanskje vært støttekontakt eller noe slik, men vet ikke om jeg er kvalifisert da jeg har et meget begrenset sosialt liv selv også...

Anonymkode: a3f19...a05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringevikar i helsevesenet.

Anonymkode: 3c841...e0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ringevikar i helsevesenet.

Vi vil ikke ha folk uten arbeidserfaring i Helsevesenet. Det vil ikke du heller.

Hva er greia? hvilken utdannelse har du? Hvor gammel er du?

Anonymkode: b3d9b...f22

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi vil ikke ha folk uten arbeidserfaring i Helsevesenet. Det vil ikke du heller.

😂😂😂

"Vi" vil ha folk i helsevesenet. Punktum.

Hvor i alle dager bor du, hvor helsevesenet er i den luksussituasjonen at de kan velge og vrake blant ringevikarer?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

😂😂😂

Hvor i alle dager bor du, hvor helsevesenet er i den luksussituasjonen at de kan velge og vrake blant ringevikarer?

Man kan alltids ønske seg fagfolk. Forstår ikke hva du ler av?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Man kan alltids ønske seg fagfolk. Forstår ikke hva du ler av?

Mye man kan ønske seg. Det betyr ikke at man er noe nærmere å få det. I den virkelige verden må man forholde seg til realitetene. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mye man kan ønske seg. Det betyr ikke at man er noe nærmere å få det. I den virkelige verden må man forholde seg til realitetene. 

истинный

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

истинный

Ja, det er det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ønsker litt mer penger. Er ingeniør i fast jobb i 30 åra. Og enslig så da blir det litt dårlig råd med renter, ol. som er nå.

Anonymkode: a3f19...a05

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

😂😂😂

Noen steder så er det egentlig sånn.

Alle ringevikarene her er enten sykepleie/vernepleie/medisin/psykologistudenter.

Vi avslår rett som det er folk som ønsker å jobbe som tilkallingsvikar.

Fast ansettelse får man ikke uten minimum 3 årig helse- og sosialfaglig utdannelse.

Heldigvis.

Anonymkode: c839d...420

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

😂😂😂

Helsevesenet ansetter vel ikke alt mulig som bare kommer "rekende inn fra gaten" liksom... 

Anonymkode: 811a9...415

Skrevet

Ikke noe som krever gode skrivekunnskaper ihvertfall. 

Anonymkode: 3b4b3...277

Skrevet

Steder som er åpent kveld og helg kan jo være aktuelt. Deltidsjobb/ekstrahjelp i butikk, restaurant, bensinstasjon, på helseinstitusjoner. Selv jobber jeg som avløser på gård i helger og ferier. Må jo bare se deg rundt etter muligheter og sende inn søknader der det kan være aktuelt.  

Anonymkode: 5628a...139

Skrevet

Privatlærer/leksehjelp?

Anonymkode: c6b2b...75c

Skrevet

Anbefaler ikke å være telefonintervjuer hvertfall. Det er et pluss at man kan jobbe hjemme, men etter første vakta var all livsglede sugd ut av meg😂 Jobber fortsatt med det, men skal slutte fort som faen når jeg har mulighet...

Anonymkode: f00bf...396

Skrevet

Jeg jobber som hemmelig kunde. Ikke noen enorm ekstrainntekt, 20-25000 i året. Men det er litt moro, så får jeg litt gratis shopping 😎

Anonymkode: 13652...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...