Gå til innhold

Damer 40 årene og yngre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere damer i 40 årene legger mest vekt på med yngre gutter (20-35) ? Hva er det som gjør at dere biter på kroken ?

Jeg vet hva jeg liker med med damer i den alderen, men vil høre fra dere også 😊

Da tenker jeg kun som sex partner og ikke et fast forhold. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uavhengig av alder, han kan være 33 eller 48, så liker jeg meg menn som viser interesse for hvem jeg er som person, klassisk gentleman, går etter sitt begjær og han må være slank 

Anonymkode: 3eb5a...37a

• Liker 4
Skrevet

God sex er det aller viktigste. 
Og så må han gi meg oppmerksomhet. Både når vi er alene og sammen med andre. Og at han selvfølgelig tørr å stå for det valget han har gjort med å velge meg, og ikke blir flau og benekter det om venner spør. 

I tillegg må jeg selvfølgelig tenne på han som mann, men kroppsfasong er ikke viktig.

Ellers må han jo være en ok fyr å omgå. 

Anonymkode: b150f...6ef

• Liker 4
Skrevet

Kropp (stram og trent) 

Anonymkode: 06aee...26d

• Liker 2
Skrevet

Over 190, mye selvtillit, flink til å prate.

Han må se på deg riktig. Moden for alderen.

Anonymkode: 7b00b...e18

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

God sex er det aller viktigste. 
Og så må han gi meg oppmerksomhet. Både når vi er alene og sammen med andre. Og at han selvfølgelig tørr å stå for det valget han har gjort med å velge meg, og ikke blir flau og benekter det om venner spør. 

I tillegg må jeg selvfølgelig tenne på han som mann, men kroppsfasong er ikke viktig.

Ellers må han jo være en ok fyr å omgå. 

Hva legger du i god sex ? 

Skrevet
EnduranceMax skrev (7 timer siden):

Hva er det dere damer i 40 årene legger mest vekt på med yngre gutter (20-35) ? Hva er det som gjør at dere biter på kroken ?

Jeg vet hva jeg liker med med damer i den alderen, men vil høre fra dere også 😊

Da tenker jeg kun som sex partner og ikke et fast forhold. 

Enkelt: Oppmerksomheten jeg får, den umiddelbare kåtheten hans jeg både observerer og kjenner. Hans iver, begestring og hardhet. Ikke mye som som er mer tennende enn når han kommer innenfor døra, og reisningen vises utenpå buksa og det første han sier "den har stått siden jeg dro hjemmefra ved tanken på deg og det som skal skje". Og - at han er lydhør når jeg instruerer, sier hva jeg vil og hvordan, han er i en boble som kun omhandler øyeblikket, stunden og seansen. Og selvsagt er det superdeilig å ta på, holde hard rundt eller stryke på en trent, spenstig fast ung mannekropp. Jeg er heldig🥰

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tennplugg skrev (25 minutter siden):

Enkelt: Oppmerksomheten jeg får, den umiddelbare kåtheten hans jeg både observerer og kjenner. Hans iver, begestring og hardhet. Ikke mye som som er mer tennende enn når han kommer innenfor døra, og reisningen vises utenpå buksa og det første han sier "den har stått siden jeg dro hjemmefra ved tanken på deg og det som skal skje". Og - at han er lydhør når jeg instruerer, sier hva jeg vil og hvordan, han er i en boble som kun omhandler øyeblikket, stunden og seansen. Og selvsagt er det superdeilig å ta på, holde hard rundt eller stryke på en trent, spenstig fast ung mannekropp. Jeg er heldig🥰

Nå tente du meg 😅😅😅. Hvor gammel er elskeren din og du selv ? 

Skrevet

Så en kvinne på 40 er en dame, mens en mann på 35 er en gutt? 5 års aldersforskjell. Å se på det sånn er turnoff i seg selv.

Anonymkode: 12c84...267

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så en kvinne på 40 er en dame, mens en mann på 35 er en gutt? 5 års aldersforskjell. Å se på det sånn er turnoff i seg selv.

Anonymkode: 12c84...267

Ja, 35 var kanskje litt å ta i. 

Skrevet

At du er moden for alderen og er god på sex! Ellers kan det bare være. At du er god på sex betyr (for meg) at du forstår at det mentale må være med. At hjernen til kvinner er den viktigste delen av sexlyst og begjær. At du forfører/sjarmerer meg ved å vise kåtskap/lyst og får meg til å føle meg spesiell.

Jeg avtaler sex med menn og det er sykt stor forskjell på de mennene som klarer å være naturlig i overgangen mellom at vi møtes med klær på, til vi er i gang. Noen er rare der og bare snakker om vær og vind til han tenker «nå starter vi med sexen». Det er skikkelig kleint og avtennende. Mens andre (trygge) menn bruker all tiden til å være målrettet uten å miste stemningen i «vær og vind» fokuset. 

i tillegg at du er utholdende og er trygg i sengen. Lytter til mine signaler og gjør det du har lyst til. Jeg elsker sex så jeg kan holde på i timer og det er det jeg liker når jeg treffer menn for sex. Da må vi ha et reportuar å spille på. Bruke tid på hverandres kropper, nekte hverandre det vi har lyst på, pirre over tid før vi er all over hverandre. Jeg liker også leketøy. Og når jeg har kommet, kan jeg komme minst 2 ganger til. 

Anonymkode: 1a676...f97

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er i 40-årene og sammen med en som er 10 år yngre. Er personligheten hans jeg falt for. 

Anonymkode: b9b91...e8e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At du er moden for alderen og er god på sex! Ellers kan det bare være. At du er god på sex betyr (for meg) at du forstår at det mentale må være med. At hjernen til kvinner er den viktigste delen av sexlyst og begjær. At du forfører/sjarmerer meg ved å vise kåtskap/lyst og får meg til å føle meg spesiell.

Jeg avtaler sex med menn og det er sykt stor forskjell på de mennene som klarer å være naturlig i overgangen mellom at vi møtes med klær på, til vi er i gang. Noen er rare der og bare snakker om vær og vind til han tenker «nå starter vi med sexen». Det er skikkelig kleint og avtennende. Mens andre (trygge) menn bruker all tiden til å være målrettet uten å miste stemningen i «vær og vind» fokuset. 

i tillegg at du er utholdende og er trygg i sengen. Lytter til mine signaler og gjør det du har lyst til. Jeg elsker sex så jeg kan holde på i timer og det er det jeg liker når jeg treffer menn for sex. Da må vi ha et reportuar å spille på. Bruke tid på hverandres kropper, nekte hverandre det vi har lyst på, pirre over tid før vi er all over hverandre. Jeg liker også leketøy. Og når jeg har kommet, kan jeg komme minst 2 ganger til. 

Jeg liker å ha ordentlige samtaler, koseprat, varme opp med berøring her og der og kanskje en pirrende massasje. Når dama er god og varm så "torturer" jeg henne ved å få henne nesten over kanten for så å stoppe 😈😈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

g avtaler sex med menn og det er sykt stor forskjell på de mennene som klarer å være naturlig i overgangen mellom at vi møtes med klær på, til vi er i gang. Noen er rare der og bare snakker om vær og vind til han tenker «nå starter vi med sexen». Det er skikkelig kleint og avtennende. Mens andre (trygge) menn bruker all tiden til å

Haha... Der har jeg mye samme erfaring. Noen kan jo bare ikke kommunisere normalt med en kvinne (bortsett fra mor og søster kanskje). Da tørker jeg fort inn gitt.  Hjelpe meg så mange sosialt klønete menn det finnes.    :fnise:

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Over 190, mye selvtillit, flink til å prate.

Han må se på deg riktig. Moden for alderen.

Anonymkode: 7b00b...e18

Over190 har de lett for å bli lange tynne "staker". Jeg liker at de er litt kraftige, med litt skulderbredde. Sjelden du finner de over 190.  Ellers er jeg enig, må være moden å ha litt erfaring.  Så 25+, akkurat rett mix mellom virilitet og erfaring.

• Liker 1
Skrevet
EnduranceMax skrev (2 timer siden):

Jeg liker å ha ordentlige samtaler, koseprat, varme opp med berøring her og der og kanskje en pirrende massasje. Når dama er god og varm så "torturer" jeg henne ved å få henne nesten over kanten for så å stoppe 😈😈

Det er bra så lenge det fungerer for deg. Det viktigste er at DU er trygg på det du gjør. For eksempel var jeg med en mann som forlangte at jeg tok av meg noen plagg med det samme jeg kom inn døren og stilte meg opp mot begge før han tok på meg. Altså, jeg hadde kuken i munnen min før jeg ble introdusert til stuen, for å si det slik. Og det var knallhot fordi han var sykt trygg i sin egen dominans (og vi hadde selvsagt møttes før utvekslet grenser/fantasier og jeg visste jeg var veldig kåt på han). Men om noe andre, som ikke følte seg så trygg som han  hadde gjort det med meg, hadde jeg sikkert bare blitt redd 🤣

Skrevet
EnduranceMax skrev (10 timer siden):

Hva legger du i god sex ? 

Lidenskap! Det skal være vått og rått og heftig. 
Begge skal nyte det og ønske det. 

• Liker 3
Skrevet
EnduranceMax skrev (3 timer siden):

Det siste der er det absolutt verste jeg vet. Jeg mister tenninga helt og får ikke orgasme i det hele tatt da. Det jeg vil er å komme "over kanten", få orgasme og så begynne oppbyggingen til neste orgasme.

Anonymkode: bb530...18d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
bullehurk skrev (1 time siden):

Over190 har de lett for å bli lange tynne "staker". Jeg liker at de er litt kraftige, med litt skulderbredde. Sjelden du finner de over 190.  Ellers er jeg enig, må være moden å ha litt erfaring.  Så 25+, akkurat rett mix mellom virilitet og erfaring.

Kjenner flere menn over 190 cm som er kraftige og har skulderbredde. 
Deilig når de da vet hva de vil og tørr å "ta" det. Usikre menn som puser for mye rundt er usexy.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det siste der er det absolutt verste jeg vet. Jeg mister tenninga helt og får ikke orgasme i det hele tatt da. Det jeg vil er å komme "over kanten", få orgasme og så begynne oppbyggingen til neste orgasme.

Anonymkode: bb530...18d

Enig!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...