Gå til innhold

Kommer ikke i 69

Anbefalte innlegg

Gjest Khalid Hagen
Skrevet

Jeg liker (hvem gjør forresten IKKE det?) oralsex veldig, veldig godt, både å gi og få. Sånn sett skulle man tro at 69-stillingen var en desidert favoritt, men dét er den ikke.

Hvorfor? Jeg merker at jeg er avhengig av å SE PÅ HENNE; blikket hennes, nytelsen hennes, ...(ble litt satt ut her) for å "bikke over" og nå de store høyder - og selv om utsikten i 69-stillingen er nydelig er den jo litt begrenset... :oops:

Andre som har det sånn, eller er jeg en visuelt anlagt snåling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er eg og. Klarer ikkje heilt å konsentrere meg om to ting samtidig, trur eg, både gi og få blir for komplisert for meg. Dessuten er kanskje ikkje utsikta for oss jenter like deilig.... hårete mannerose...

Men 69 er deilig til forandring, og kven har sagt at alt skal vere like fantastisk deilig til ei kvar tid?

Skrevet

Klarer ikke engang å bli tent i den stillingen, jeg :ler:

Skrevet

Neida,du er ikke alene.

tror det gjelder ganske mange jeg.

Skrevet

Det er flere stillinger jeg ikke kommer i... deriblandt 69..... :wink:

Skrevet

Jeg er som Vinga, blir ikke engang tent på den stillingen. Har rett og slett ikke lyst på den!

Liker også å se partneren min, og å kunne legge hovedfokus på enten å gi eller å få. (begge deler går jo det og altså, men ikke med rompa i fjeset hans på en måte)

Skrevet

Enig med de andre her....er ikke en stilling jeg foretrekker.......men har faktisk kommet i den...... :roll: Liker også å se den jeg har sex med.... :)

Skrevet

Vet ikke hvor mange som bryr seg, men jeg synes ikke dette er noen favoritt jeg heller. Å komme der i mot, det skulle jeg nok alltids fått til 8)

Vet ikke helt om jeg skjønner trådens opprinnelighet heller. Vil det sa at hvis dama di hadde onanert deg uten uten at du så ansiktet hennes, hadde du ikke greid å komme??

Mogens

Skrevet

Blir for mye å konsentrere seg om i en 69 stilling. Egen nytelse samtidig som man skal tilfredsstille. Funker ikke for meg, men som en stilling i "prossesen" kan det jo være greit. Man MÅ jo ikke ha samme stillingen under hele samleiet.

Gjest Gjest 2
Skrevet

Har aldri likt 69 - utsikt til en hårete rompe og en annens nese i min får ikke meg til å tenne :-? Dessuten fins det jo så uendelig mange andre stillinger som gir større nytelse, mye bedre utsikt og baken min fri for neser :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...