AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Tenker at nakne føtter er blitt en motesak, ser mennesker overalt uten sokker, vifter med tærne som den største selvfølge.Alt dette er helt greit, går mye barbent selv, men hva er greia med å sende bilder på snap av de nakne føttene hele tiden, føler annenhver snap jeg får inneholder nakne føtter, ofte zoomet godt inn. Anonymkode: 478eb...cda
Rumle Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Det eneste jeg ser med konstant fokus på føtter og tær er tråder som dette her på Kg 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Tenker at nakne føtter er blitt en motesak, ser mennesker overalt uten sokker, vifter med tærne som den største selvfølge.Alt dette er helt greit, går mye barbent selv, men hva er greia med å sende bilder på snap av de nakne føttene hele tiden, føler annenhver snap jeg får inneholder nakne føtter, ofte zoomet godt inn. Anonymkode: 478eb...cda Aldri fått før og heller ikke hørt om at andre har fått det Anonymkode: aa176...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå