AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Er så utrolig tungt å komme seg opp om morgenen. Er greit når dagen er i gang, men føler meg deprimert hver morgen når jeg ligger i senga rett før jeg må stå opp. Å gå ut i kulden gjør fysisk vondt i kroppen. Er så trøtt, slapp og nedstemt for tiden. . Vil kun være hjemme og kose meg. Er det sånn det er å bli gammel? Eller er det vinterdepresjon? Anonymkode: 77fb1...0bc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Kan være vitaminmangel..... Anonymkode: 1d034...f54
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Må legge til at jeg fryser mye, har mye vondt i hodet og blir så trøtt om kvelden at kroppen verker, selv om jeg har sovet en lur på dagen. Kan dette være vitaminmangel? ts Anonymkode: 77fb1...0bc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må legge til at jeg fryser mye, har mye vondt i hodet og blir så trøtt om kvelden at kroppen verker, selv om jeg har sovet en lur på dagen. Kan dette være vitaminmangel? ts Anonymkode: 77fb1...0bc Ja Anonymkode: 1d034...f54 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå