Conall Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Har tenkt å søke deltidsjobb på nyåret. Da vil jeg ha vært 2 år uten jobb. Er ufør. Tenker litt på hva jeg skal si på intervjuet hvis de spør hvorfor jeg har vært så lenge uten jobb? Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Bare si du bomma med hølmaskina. Det ordner seg Anonymkode: db69f...712
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Tenker det er klokt å være ærlig jeg si at du har hatt en periode med sykdom, men at du har vært til behandling etc og nå er friskmeldt og veldig klar for arbeid igjen Lykke til! Anonymkode: fea3b...d4c 7 1
Portia Catonis Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Ikke ta det opp med mindre de spør. Hvis de spør sier du at du har vært syk, enkelt og greit. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg har hull på CVen og er jobbsøker. Svært få ganger jeg har blitt spurt om hullet på jobbintervju. Så ikke sikkert du blir spurt. Men om du blir spurt så ville jeg vært ærlig. Kanskje kan du også snu det at du er ufør til noe positivt. Som ufør trenger man ikke å jobbe, så når en ufør først søker jobb så er det jo fordi hun er motivert. Anonymkode: 1b8bb...742 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå