AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Er det noen andre som har fått høre fra kjæresten sin/andre menn at du blir for våt under samleie? Kjæresten har aldri sagt det før igår. Jeg ble skikkelig usikker og føler jeg nå bare kommer til å være bekymret for dette videre..🥺🥺 Anonymkode: af0b3...a96
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen andre som har fått høre fra kjæresten sin/andre menn at du blir for våt under samleie? Kjæresten har aldri sagt det før igår. Jeg ble skikkelig usikker og føler jeg nå bare kommer til å være bekymret for dette videre..🥺🥺 Anonymkode: af0b3...a96 Uff, for en kjip ting å si 🥺 Jeg har også tendens til å bli for våt (syns jeg selv, hender jeg blir litt småflau). Men mannen min sier bare at han syns det er digg. Skjønner godt at dette vil plage deg fremover. Sa han det bare rett ut i det blå liksom? Anonymkode: fef58...7ba
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Ikke ta deg nær av det. Han burde være fornøyd med at du er tent. Langt verre på alle måter å være tørr. Som om du skulle begynne å klage på at han er for stiv Anonymkode: 2c69f...a48 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg blir også veldig våt, men kjæresten elsker det. Han tar det som et tegn på at jeg tenner vanvittig på han, noe jeg også gjør. 😄 Gruer meg til overgangsalderen hvor man kanskje må slite med tørrhet. Det må jo være 100 ganger verre!! Anonymkode: b6ee0...b1b 6 1
EnduranceMax Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 Kan ikke bli for våt... Om ikke du driver å tisser på han.. En våt og varm grotte er gullverdt ❤. Mange der ute som hadde satt pris på det. Mye heller en ekstra fuktig frøken enn en knusktørr 😅 1
Blåjojo Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg blir også veldig våt, men kjæresten elsker det. Han tar det som et tegn på at jeg tenner vanvittig på han, noe jeg også gjør. 😄 Gruer meg til overgangsalderen hvor man kanskje må slite med tørrhet. Det må jo være 100 ganger verre!! Anonymkode: b6ee0...b1b Er ferdig med overgangsalderen og fortsatt like våt som før. Noe mannen min digger vilt. Så får håpe du opplever det samme. 2
Bamseklemmer Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 Det er jo normalt å være våt, også ekstrem våt.. men jeg føler ikke det er noe hindring når jeg har steinhard pikk. De gangene jeg har mildere ereksjon føles, da har pikken ligget for lenge inni i det varme våte element. Og det er også normalt.. Så da blir det fullstendig feil, å klage på at hun er for våt. Hun kan enten slikkes tørrere eller at man tørker av begge kjønnsorganene.. Så kan vi fortsette igjen.. så sånn sett utsetter man bare sexen litt til, så jeg ser positivt på om en kvinne er ekstremt våt. Penisring holder jo pikken hardere over lengre tid, det er jo også en løsning for dem som har det alt for travelt i sexen😅
Bamseklemmer Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg blir også veldig våt, men kjæresten elsker det. Han tar det som et tegn på at jeg tenner vanvittig på han, noe jeg også gjør. 😄 Gruer meg til overgangsalderen hvor man kanskje må slite med tørrhet. Det må jo være 100 ganger verre!! Anonymkode: b6ee0...b1b Det er mange som gruer seg til overgangsalderen, for man vet jo ikke hvordan det blir i etterkant.. Men for å gi deg et lite håp.. har jeg hatt sex med ca 30-40 kvinner etter overgangsalderen, og noen merket jo ikke overgangsalderen i det heletatt. Men alle mine har vært en drøm å ha sex med, ingen vesentlig forskjell før og etter. Det eneste de merket seg var at sexen gikk i positiv retning.. for sexen ble bare deiligere og deiligere jo eldre de ble, også sterkere orgasmer, og våt nok uten å bruke glidemiddel.. Men nå er jo ikke glidemiddel heller noe negativt hvis dere må bruke det, det er iallefall ikke hindring for kvaliteten i sexen så lenge man er kåt. Og slutt på hormonelle prevensjon gjør at stort sett alle kvinner blir kåtere, men det er fordi kroppen produsere mere testosteron. Jeg tror det går å lese seg frem til bedre sex for fremtiden, hvis det er et stort ønske. Knipeøvelser har iallefall en merkbar virkningrad, og det å holde sexlysten på et gjevnt høyt nivå😇 1
Kattisen Skrevet 25. oktober 2022 #9 Skrevet 25. oktober 2022 (endret) Trist Endret 5. november 2022 av Kattisen 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg blir også altfor våt, føler det ødelegger for friksjonen og følsomheten. Prøver å stramme så hardt jeg kan men til ingen nytte. Samboeren er godt utrustet, så skal ikke stå på det. Anonymkode: 00b2f...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg blir også altfor våt. Løst det med å tørke litt under samleie. Trenger ikke det med nåværende partner, han er så diger at sex ikke hadde vært mulig om jeg ikke ble så våt. Anonymkode: eb3e3...f07 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 Blir du veldig veldig våt kan dere bruke en penishylse så får også du mere friksjon i samme slengen. Vinn vinn for din del😊 Anonymkode: 65e68...503
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 8.30): Jeg blir også altfor våt, føler det ødelegger for friksjonen og følsomheten. Prøver å stramme så hardt jeg kan men til ingen nytte. Samboeren er godt utrustet, så skal ikke stå på det. Anonymkode: 00b2f...9bc Akkurat det samme sa xen min om meg også. Nå har jeg fått meg ny mann med ca samme størrelse penis (kortere, men kanskje en anelse tykkere ved roten om jeg legger godviljen til) og det rareste er at han sier at når jeg strammer til under orgasme så sitter han nesten fast. Kjæresten min nå bare elsker at jeg er våt, jo våtere jo bedre egentlig. Jeg har fundert en del på hva dette kommer av. Jeg vet at xen slet med litt nedsatt følelse til tider, men han skylte likevel på at jeg var for våt og vid… så mye at jeg følte det var noe galt med meg. Er ikke sikkert du blir for våt da tenker jeg, kan hende kjæresten din sliter litt med ereksjonen og følsomheten? Anonymkode: 883fa...42d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #15 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Akkurat det samme sa xen min om meg også. Nå har jeg fått meg ny mann med ca samme størrelse penis (kortere, men kanskje en anelse tykkere ved roten om jeg legger godviljen til) og det rareste er at han sier at når jeg strammer til under orgasme så sitter han nesten fast. Kjæresten min nå bare elsker at jeg er våt, jo våtere jo bedre egentlig. Jeg har fundert en del på hva dette kommer av. Jeg vet at xen slet med litt nedsatt følelse til tider, men han skylte likevel på at jeg var for våt og vid… så mye at jeg følte det var noe galt med meg. Er ikke sikkert du blir for våt da tenker jeg, kan hende kjæresten din sliter litt med ereksjonen og følsomheten? Anonymkode: 883fa...42d Hehe, han har faktisk aldri klagd, det er jeg som ikke kjenner noe. Og det verste av alt er at når han er såpass godt utrustet så frykter jeg at jeg er blitt ekstra utvidet. Så kombinasjonen vid og søkkvåt er ingen høydare for min del.. Anonymkode: 00b2f...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #16 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg tror ikke det går an å være for våt. At dama er dritvåt er utrolig sexy. Helt utrolig at det fins menn som ikke setter pris på hva de har. M 34. Anonymkode: 0bea3...d30 2
Bamseklemmer Skrevet 27. oktober 2022 #17 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg tror ikke det går an å være for våt. At dama er dritvåt er utrolig sexy. Helt utrolig at det fins menn som ikke setter pris på hva de har. M 34. Anonymkode: 0bea3...d30 Enig, overskuddet av fuktighet renner jo bare ut.. Så det er bare steinhard pikk som hjelper mot mye fuktighet.. Det som virkelig er sexy, er jo å se de seige lange dråpene som henger🔥💯
flusa Skrevet 27. oktober 2022 #18 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 22.46): Er det noen andre som har fått høre fra kjæresten sin/andre menn at du blir for våt under samleie? Kjæresten har aldri sagt det før igår. Jeg ble skikkelig usikker og føler jeg nå bare kommer til å være bekymret for dette videre..🥺🥺 Anonymkode: af0b3...a96 Nei,mannen sørger for å få meg våt før vi skal ha sex. Gjør så himla vondt hvis det ikke er vått nok! For oss begge. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #20 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 22.18): Hehe, han har faktisk aldri klagd, det er jeg som ikke kjenner noe. Og det verste av alt er at når han er såpass godt utrustet så frykter jeg at jeg er blitt ekstra utvidet. Så kombinasjonen vid og søkkvåt er ingen høydare for min del.. Anonymkode: 00b2f...9bc Noen er bare videre enn snittet. Dere må begynne å bruke sexleketøy. Sex er mere enn bare penis i vagina. Fisting, sleeve og store dildoer kan berike sexlivet hvis du føler deg for vid og ønsker mere friksjon. Anonymkode: 65e68...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå