AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Får et vondt press i magen store deler av tiden, er ikke veldig vondt men det føles ut som magesekken skal sprekke. Er fra navlen og opp til brystkassen, og skjer til og med om jeg ikke har spist på mange mange timer. Er det baby som presser på organene? Anonymkode: e8360...ef0
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Kan være kynnere? Anonymkode: 8b9ef...839
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Nei, dette er mer vondt, som om magesekken sprekker, og press generelt i magen. Kynnere har jeg en del av og er helt annerledes 🙈 Anonymkode: e8360...ef0
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg hadde en periode i slutten av svangerskapet hvor det bare føltes ut som om det ikke var plass til noe mer enn baby. Det var et vondt press i magen, så sykt stramt, det var der hele tiden, men spesielt etter at jeg hadde spist, kunne jeg føle at jeg skulle eksplodere hvert øyeblikk. Ble også helt nummen under ribbeina. Vet ikke om du føler det samme, men det er mye rart ubehag jeg følte man skulle gjennom som jeg aldri tenkte på før Anonymkode: 853df...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå