Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 Og vi får snart en ny prins eller prinsesse Navneforslag til nykomlingen?
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Vet ikke om jeg syns det var så fint, da..... Andre forslag?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #11 Skrevet 3. desember 2005 ← NÅR KOMMER FØRSTE INTERU MED SVENNO? Og når skal svenno og stripperdama på riksen?
Bønna Skrevet 3. desember 2005 #12 Skrevet 3. desember 2005 Navneforslag til nykomlingen? ← Jeg har to navneforslag. Avhengig av hvorvidt det blir en gutt eller jente. Gutt: Indemokri Jente: Indemokria
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #13 Skrevet 3. desember 2005 Visste ikke hun var gravid engang :klø: enten leser jeg for lite se og hør, ellers er vi for uopplyste!
Gjest Melk Skrevet 3. desember 2005 #14 Skrevet 3. desember 2005 Visste ikke hun var gravid engang :klø: enten leser jeg for lite se og hør, ellers er vi for uopplyste! ← Kanskje du følger for lite med på nyhetene generelt, både riksaviser og tv-nyhetene? (Har jo vært omtalt ganske flittig de siste 9 mnd i de fleste emdier)
Bønna Skrevet 3. desember 2005 #15 Skrevet 3. desember 2005 Visste ikke hun var gravid engang :klø: enten leser jeg for lite se og hør, ellers er vi for uopplyste! ← Nå er jo TV2 og Dagbladet nesten like gode som Se og Hør på det området. Det skal godt la seg gjøre ikke å ha fått med seg at dama er blitt pult på tjukken igjen. Da følger du nok ikke særlig godt med i hovedstrømmsmedia. Men det er kanskje like greit?
Gjest Bellatrix Skrevet 3. desember 2005 #16 Skrevet 3. desember 2005 Hvis gutt: Olav ← Olav og et navn til.
Gjest monark Skrevet 3. desember 2005 #18 Skrevet 3. desember 2005 Navnet på den nye prinsen blir : OLAV MAGNUS
Gjest Melk Skrevet 3. desember 2005 #19 Skrevet 3. desember 2005 Hva med SVEIN-OLAV ← Sven O = Sven Olav Jeg tror derfor ikke de velger Olav, Sven o har jo alt gått ut og sagt han håper barnet skal hete Olav, for da blir han kalt opp....
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #20 Skrevet 3. desember 2005 Sven-Harald Eller: Sven-Sverre Eller: Sven-Morten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå