AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg og samboeren min skal henvises til IVF. Vi er begge oppegående mennesker med stort nettverk, men: jeg er student (har bachelor fra før men ville studere noe annet), vi leier bolig nå og sparer til å begynne å bygge hus om 2 år (vi har mye egenkapital). Jeg har heller ikke førerkort (bor i by). Vil dette virke negativt på forsamtalen? At slike ting ikke er på stell. Hvor grundig går de til verks når de sjekker sosial bakgrunn? Vi er i 30-årene og samboeren min har to barn fra før som bor hos oss 70% prosent. Anonymkode: 249c0...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Del Skrevet 24. oktober 2022 De er strenge, men overhodet ikke på sånne ting 😊 De skal sjekke om dere er egnede foreldre, ikke om dere er rike eller perfekte. Senk skuldrene. De ser etter ting som rusbruk, svært dårlig økonomi, lite nettverk og alvorlige psykiske lidelser etc. så det ville jeg ikke tenkt på en gang! Samboer er ufør og jeg og han fikk innvilget ivf på tross av det😊 bare for å gi deg en pekepinn. Anonymkode: 0cf0e...874 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå