Gå til innhold

Faen så lei jeg er gitarspillingen til typen sent om kvelden når jeg skal sove.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er stuptrøtt pga lite søvn og ga beskjed for en liten time siden at jeg la meg.

Da spilte han gitar med trommemaskin/rytmeboks på høyt volum, slik at jeg hørte det gjennom veggene og inn på soverommet.

Tror du han skrudde han ned lyden? Å neida, han sitter i sin egen verden oppslukt av gitaren, og jeg hører dunkelyden😐

Faen så respektløst og egoistisk.

Han er veldig musikalsk og god gitarist, men tror at alle rundt han er like giret som han på spillinga.

Av og til kobler han opp forsterkeren også i stuen og da rister det.

Naboene bryr seg ikke siden de er studenter som fester i helgene, men jeg bryr meg men det ignorerer han.

Han forstår det ikke selv, har null selvinnsikt.

En dag satte jeg på Røyksopp som jeg liker men ikke han, og da kom han inn og kommenterte at musikken var dårlig og burde tas av platespilleren for han orket ikke å høre det. 

Mannfolk🤨

Anonymkode: 40a37...361

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpe deg blokkfløyte og begynne med øving når han har lagt seg. Se om det endrer stemninga. 

Anonymkode: 81c43...502

• Liker 4
  • Nyttig 8
Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er stuptrøtt pga lite søvn og ga beskjed for en liten time siden at jeg la meg.

Da spilte han gitar med trommemaskin/rytmeboks på høyt volum, slik at jeg hørte det gjennom veggene og inn på soverommet.

Tror du han skrudde han ned lyden? Å neida, han sitter i sin egen verden oppslukt av gitaren, og jeg hører dunkelyden😐

Faen så respektløst og egoistisk.

Han er veldig musikalsk og god gitarist, men tror at alle rundt han er like giret som han på spillinga.

Av og til kobler han opp forsterkeren også i stuen og da rister det.

Naboene bryr seg ikke siden de er studenter som fester i helgene, men jeg bryr meg men det ignorerer han.

Han forstår det ikke selv, har null selvinnsikt.

En dag satte jeg på Røyksopp som jeg liker men ikke han, og da kom han inn og kommenterte at musikken var dårlig og burde tas av platespilleren for han orket ikke å høre det. 

Mannfolk🤨

Nei. Drittsekk.
Drittfolk er drittfolk, uavhengig av kjønn. Men opp til deg hva du vil finne deg i. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

ga beskjed for en liten time siden at jeg la meg

Hvorfor ikke be han om å skru ned samtidig? Vet han hvor godt du hører det inne på soverommet? 

• Nyttig 3
Skrevet
nordlending skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke be han om å skru ned samtidig? Vet han hvor godt du hører det inne på soverommet? 

Vet ikke fordi jeg bråker aldri slik og prøver å ta hensyn.

Han sover tungt og hører lite hva som skjer rundt han, mens jeg sover lett og klarer ikke å falle til ro når folk styrer på i naborommet.

Nå har han satt i gang kjøkkenviften som er rett bak soveromsveggen fordi han skal steke egg, og etter det skal han sikkert spille gitar igjen.

Han mener sikkert jeg bare må finne meg i dette når jeg bor med han.

Skal faen meg begynne å ta igjen.

ts

• Liker 1
Skrevet
nordlending skrev (7 minutter siden):

Alle med iq over 25 skjønner at man skrur ned lyden av en rytmeboks, når noen legger seg til å sove i en liten leilighet på 55 kvm.

Mannen er 50 år!

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle med iq over 25 skjønner at man skrur ned lyden av en rytmeboks, når noen legger seg til å sove i en liten leilighet på 55 kvm.

Mannen er 50 år!

Ts

50 åring ja da er blokkfløyte perfekt. Alle oss i den alderen hata lyden av blokkfløyte. Billig er den og. 

Anonymkode: 81c43...502

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vet ikke fordi jeg bråker aldri slik og prøver å ta hensyn.

Han sover tungt og hører lite hva som skjer rundt han, mens jeg sover lett og klarer ikke å falle til ro når folk styrer på i naborommet.

Nå har han satt i gang kjøkkenviften som er rett bak soveromsveggen fordi han skal steke egg, og etter det skal han sikkert spille gitar igjen.

Skal faen meg begynne å ta igjen.

ts

Jeg har ikke helt troen på å begynne med hevnaksjoner i et forhold. Du må jo forklare han dette i klartekst. Hvis han ikke skjønner eller vil skjønne - så tror jeg at jeg ville vurdert om forholdet var liv laga. 

Anonymkode: 0f58b...fa9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du får ta strømmen da sånn som en gjør med ungdommen 

Anonymkode: 937fe...a80

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor orker du å bo med en egoist? Når han mener at du må finne deg i dette for å kunne bo med han, så flytt! Tipper han er like ego på andre områder! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du vet ikke hva han mener. Hvis han vil at du skal ha det fælt, så hadde han ikke blitt sammen med deg.

Han sover godt og reagerer ikke på at andre lager lyder. Han har ikke tenkt over at du kanskje ikke får sove når han lager lyder. At du er annerledes i forhold til han.

Du kan velge å si fra at du ikke får sove når det er bråk. Selv om du synes han burde skjønne det. Kanskje tar han hensyn etter at du har gitt beskjed. Eller kanskje han driter i deg. Da dumper du han selvsagt.

Anonymkode: 32a76...5e8

Skrevet

Hevnaksjoner er utrolig barnslig. 

Snakk heller med han om at du sover lett å ikke klarer å sovne når han spiller, så det hadde vært fint om han kunne dempe lyden. 

Jeg bor selv med en musiker og her går det i doome metal. Men han tar hensyn når jeg sier ifra på en ordentlig måte. 
Om samboeren din sover tungt, så aner han jo ikke hvor godt ting høres, og han trenger tydeligvis mer enn et hint fra deg for å dempe volumet.

Skrevet

Hvorfor gidder du? Jeg bor også med en musiker, men han har en fungerende hjerne. Når jeg sover er han stille. 

Anonymkode: 796a9...d0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...