AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg har vært/er hekta. Jeg aner ikke hvordan komme ut av det. Når jeg leser her inne så kjenner jeg at jeg skammer meg men gir meg selv dårlig samvittighet non stopp. Er det flere som føler det slik? Anonymkode: 039f7...06f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Tough cookie skrev (Akkurat nå): Er du sammen med vedkommende? Nei får han aldri. Vi hadde ett fwb forhold. Det ødela alt for min del. Nå kommer jeg ikke ut av det følelsesmessig. Fysisk har jeg kuttet ut. Selv om han prøver seg innimellom fortsatt. Så gidder jeg det ikke lengre. Men suget i magen hver gang jeg ser han eller ser bilen hans får jeg ikke gjort noe med eller den adrenalin kicket jeg kan få av å treffe på han så jeg begynner å skjelve det har jeg ikke kontroll på. Anonymkode: 039f7...06f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Har det på samme måte. Vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt de følelsene, men har virkelig prøvd. Så håper du får gode råd her. Kjipt å ha det slik. Kan ikke få han helt ut av livet mitt heller, og det gjør det verre. Anonymkode: 0e9ce...4f7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har det på samme måte. Vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt de følelsene, men har virkelig prøvd. Så håper du får gode råd her. Kjipt å ha det slik. Kan ikke få han helt ut av livet mitt heller, og det gjør det verre. Anonymkode: 0e9ce...4f7 Har du hatt slik lenge ? Vurderer å bestille lege time og be om henvisning til psykolog. Ikke for bare dette men tror det henger sammen med alt det vonde jeg har opplevd ellers i livet. Traff fwb på mitt mest sårbare punkt ever i livet om det kan være årsaken?? Det er 3,5 år siden nå da men er like vanskelig fortsatt. Føler som det er en evig lek som katt og mus .En blir sliten tilslutt. Anonymkode: 039f7...06f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Nei, du trenger ikke skamme deg. Alle går på en smell. Det viktigste er at du har kuttet ham ut. Det er bra gjort, et klokt steg. Det går over etter hvert, og du er rustet dersom en fyr viser slike tegn igjen. Anonymkode: d025d...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå