AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Hvilken nyhets app er best? Jeg følger alt for lite med på nyhetene og ønsker laste ned app for å få varsler så jeg kan være mer oppdatert. Anonymkode: 2795b...83c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Hvis det er nasjonale nyheter du vil følge med på så foretrekker jeg personlig NRK sin, men synes VG sin også er ok. På NRK er alt innhold gratis, mens VG har noe bare for abonnementer. Ellers kan du jo vurdere å abonnere på din lokalavis, hvis du vil være mer oppdatert på det som skjer der du bor! Anonymkode: 7f9f9...a81
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 du kommer mest sannsynlig til å bli spammet ned med alt mulig sludder og pølsevev som du egentlig ikke er interessert i. uansett hva slags nyhetsapp du forsøker... Anonymkode: ca6c9...fb0
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): du kommer mest sannsynlig til å bli spammet ned med alt mulig sludder og pølsevev som du egentlig ikke er interessert i. uansett hva slags nyhetsapp du forsøker... Anonymkode: ca6c9...fb0 Det er dessverre ulempen med å følge med på nyhetene. Du får ikke servert bare akkurat det du er interessert i. NRK har forholdsvis lite kjendisnyheter og den slags, og du får i alle fall ikke pushvarsel om den type nyheter. Hvis man ønsker mer såkalte «hard news». Anonymkode: 7f9f9...a81
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Takker for tips. Anonymkode: 2795b...83c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå