AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg har gått ned alt jeg hadde tenkt og mer til. Er forsåvidt kanskje lurt å ligge bittelitt høyere i BMI enn jeg gjør i dag - så litt vektoppgang er ingen krise i teorien. Men, da skal det være med vilje! Og nå har jeg plutselig fått et sug etter «snacks» av en annen verden, og stapper i trynet. Har spist nesten 500 g sjokolade i dag 😳🙈🙈🙈🙈🙈🤮 har mistet mye av matlysten i det siste pga depresjon, men ikke lysten på slike ting. Dessverre. Det er en magnet 🫣 Får lyst å skrike høyt 😩 Jeg som har spist veldig begrensa med slikt i to år(!). kan ikke ødelegge alt jeg har jobba for.. Måtte bare få det ut. Tøffe dager for tiden, og plutselig dette på toppen. Skjemmes av alt jeg trykker i munnen. Om noen har noen gode ord og ideer, så tar jeg gjerne i mot ❤️ Anonymkode: d0bea...46e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Det kan hjelpe å spise bra med vanlig mat. Ja altså at du får i deg nok mat hver dag. Er du blitt undervektig kan det være dette og at du ikke spiser nok som er årsak til ulvhungeren. En tanke. Har hatt det slik selv. Stor stor klem Anonymkode: 354d2...d8e 1 1
Peterpan91 Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Det er helt vanlig å være litt godtesugen en gang i blandt. I dag kjøpte jeg meg cola med sukker som jeg har tenkt å drikke gjennom uken. Sånn er det bare noen ganger, noen ganger må man unne seg litt ekstra godt. Men her er mitt beste tips, og en liten historie. Denne lørdagen var jeg veldig godtesugen når jeg stod opp og mens jeg spiste frokost. Mens jeg spiste frokost hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle spise både diverse sjokolade og brownies som jeg hadde på kjøkkenet. Før jeg rakk å spise det kom kjæresten hjem med en jordbærmilkshake. Ikke det sunneste, men absolutt ikke det værste man kan drikke. Etter det forsvant søtsuget. Derfor, prøv å lag en sunn smoothie, sunne pannekaker, brus uten sukker eller prøv å lag noe med Sukrin Gold - sunnere alternativ til sukker. Da kan det hende søtsuget forsvinner, og det er jo mye sunnere enn å spise sjokolade eller godteri f.eks. Vi alle er lite sugne på godteri en gang i blant🤭😝 Stå på, dette klarer du.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan hjelpe å spise bra med vanlig mat. Ja altså at du får i deg nok mat hver dag. Er du blitt undervektig kan det være dette og at du ikke spiser nok som er årsak til ulvhungeren. En tanke. Har hatt det slik selv. Stor stor klem Anonymkode: 354d2...d8e Dette. Det er ikke farlig å spise litt for mye av det usunne en periode. Men man føler seg jo ikke bra fysisk eller psykisk av det. Ts, prøv å få i deg litt mer skikkelig mat! Mat som du vet inneholder næring som kroppen trenger. Om du spiser godis etterpå, so what, da har du i alle fall fått noe solid i magen først Anonymkode: f9fc9...640
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Er ikke undervektig, selv om det forsåvidt ikke har vært så langt fra. Har klart å snu litt de siste 3 mnd, så spiser litt mer enn jeg har gjort på lenge. Gått opp til bmi 19. Men nå har jeg kun lyst på sjokolade 🙄 Intuitivt etter en slik dag, så får jeg mest lyst til å bare la være å spise en dag. Gjøre opp for det så fort som mulig liksom. Og så fortsette som «vanlig». Men i tilfelle det er noe i det dere to over her sier, så tenkte jeg å la være å følge det ønsket. Så nå har jeg spist både frokost og lunsj.. Takk for innspill ❤️ Håper jeg klarer å snu dette, for å leve på godteri vil jo bare gjøre alt verre. Anonymkode: d0bea...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå