Gå til innhold

Forsøke gjøre husarbeid og middags laging mer 'gøy'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en slik person som synes det er utrolig kjedelig å gjøre husarbeid og lage middag. Noen som har tips til å gjøre det mer 'gøy'? Jeg bruker alltid høre på musikk eller podcast som hjelper på, men.

Anonymkode: e90f2...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gøy å lage middag når jeg tester ut nye oppskrifter. 

Men husarbeid kan jeg ikke hjelpe deg, det er fælt uansett. Eneste er gøy å se huset shinet når jeg er ferdig.

Anonymkode: d1ce6...5c8

• Liker 1
Skrevet

For meg hjelper det i hvert fall å være alene hjemme. Kan sette musikken på maks og bare slå meg løs mens jeg holder på. Mye gøyere når man kan holde på i fred og ro. Ellers så gjør jeg det når jeg vil, ikke noe jeg føler meg presset til å gjøre. Setter av en en fredag ettermiddag til å rydde og vaske, for eksempel, og så spiser jeg noe digg og enkel mat og drikker brus når jeg er ferdig - mens jeg spiser foran tv-en selvfølgelig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 21.11):

Det er gøy å lage middag når jeg tester ut nye oppskrifter. 

Men husarbeid kan jeg ikke hjelpe deg, det er fælt uansett. Eneste er gøy å se huset shinet når jeg er ferdig.

Anonymkode: d1ce6...5c8

Det er sant.

Peterpan91 skrev (På 24.10.2022 den 21.14):

For meg hjelper det i hvert fall å være alene hjemme. Kan sette musikken på maks og bare slå meg løs mens jeg holder på. Mye gøyere når man kan holde på i fred og ro. Ellers så gjør jeg det når jeg vil, ikke noe jeg føler meg presset til å gjøre. Setter av en en fredag ettermiddag til å rydde og vaske, for eksempel, og så spiser jeg noe digg og enkel mat og drikker brus når jeg er ferdig - mens jeg spiser foran tv-en selvfølgelig.

Ja, det er jeg enig med deg i. 

Anonymkode: e90f2...fd4

Skrevet

Sette på lydbok feks Knut Gribb 🙂 

Skrevet

Jeg ser fordelen med å vaske alene og sette lyden på maks, men når man bor alene og kan gjøre det hele tiden likevel, så vil jeg si at jeg synes det er greiere å gjøre husarbeid når jeg har noen å snakke med.

Anonymkode: add30...689

Skrevet

Jeg hører på lydbok. 

Anonymkode: a6bcf...77b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...