AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg er en slik person som synes det er utrolig kjedelig å gjøre husarbeid og lage middag. Noen som har tips til å gjøre det mer 'gøy'? Jeg bruker alltid høre på musikk eller podcast som hjelper på, men. Anonymkode: e90f2...fd4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Det er gøy å lage middag når jeg tester ut nye oppskrifter. Men husarbeid kan jeg ikke hjelpe deg, det er fælt uansett. Eneste er gøy å se huset shinet når jeg er ferdig. Anonymkode: d1ce6...5c8 1
Peterpan91 Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 For meg hjelper det i hvert fall å være alene hjemme. Kan sette musikken på maks og bare slå meg løs mens jeg holder på. Mye gøyere når man kan holde på i fred og ro. Ellers så gjør jeg det når jeg vil, ikke noe jeg føler meg presset til å gjøre. Setter av en en fredag ettermiddag til å rydde og vaske, for eksempel, og så spiser jeg noe digg og enkel mat og drikker brus når jeg er ferdig - mens jeg spiser foran tv-en selvfølgelig. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 21.11): Det er gøy å lage middag når jeg tester ut nye oppskrifter. Men husarbeid kan jeg ikke hjelpe deg, det er fælt uansett. Eneste er gøy å se huset shinet når jeg er ferdig. Anonymkode: d1ce6...5c8 Det er sant. Peterpan91 skrev (På 24.10.2022 den 21.14): For meg hjelper det i hvert fall å være alene hjemme. Kan sette musikken på maks og bare slå meg løs mens jeg holder på. Mye gøyere når man kan holde på i fred og ro. Ellers så gjør jeg det når jeg vil, ikke noe jeg føler meg presset til å gjøre. Setter av en en fredag ettermiddag til å rydde og vaske, for eksempel, og så spiser jeg noe digg og enkel mat og drikker brus når jeg er ferdig - mens jeg spiser foran tv-en selvfølgelig. Ja, det er jeg enig med deg i. Anonymkode: e90f2...fd4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg ser fordelen med å vaske alene og sette lyden på maks, men når man bor alene og kan gjøre det hele tiden likevel, så vil jeg si at jeg synes det er greiere å gjøre husarbeid når jeg har noen å snakke med. Anonymkode: add30...689
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg hører på lydbok. Anonymkode: a6bcf...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå