AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg og min mann har bestemt oss for å gå fra hverandre. Han har vært utro og har generelt horrible kvinnefiendtlige holdninger som forsurer hele ekteskapet. Jeg har pliktsex 7 av 10 ganger og er egntlig ødelagt. Vi er veldig forskjellige, men til tross for det, har vi hatt en rolig tone mellom oss. Det har vært nødvendig siden vi har barn. Jeg elsker ham fortsatt, og er knust, men kan ikke se for meg at det vil fungere. Han sier også at han elsker meg. Det jeg lurer på. Idag har det vært skikkelig kjipt og jeg er lei meg. Likevel, jeg trenger en klem og trøst. Vurderer å si ja om han foreslår samleie. Er det teit? 😢 Vil egntlig bare sitte inntil.. Anonymkode: 4225d...b15
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Likevel, jeg trenger en klem og trøst. Vurderer å si ja om han foreslår samleie. Er det teit? 😢 Vil egntlig bare sitte inntil.. Det er teit å ha samleie når du egentlig kun vil sitte inntil. Dessuten fører det til at det går lenger tid før du kommer over han. Det gjelder også om du sitter inntil han. Ja, du trenger en klem og trøst (ikke samleie). Men få det av noen andre enn han. Venner eller familie. Anonymkode: 2b8de...fea 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Teit både sex og å sitte inntil. Han oppfører seg dårlig og du vil ut. Anonymkode: 4ba5e...452 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er teit å ha samleie når du egentlig kun vil sitte inntil. Dessuten fører det til at det går lenger tid før du kommer over han. Det gjelder også om du sitter inntil han. Ja, du trenger en klem og trøst (ikke samleie). Men få det av noen andre enn han. Venner eller familie. Anonymkode: 2b8de...fea Jeg liker ikke fysisk kontakt med andre enn mann og barn. Har jo kost masse på ungene som vanlig, men de har ikke tid 😅 så har lkksom bare vært mannen igjen, og selvom han er kjip så er det liksom det nærmeste jeg kommer.. Men kanskje ikke veldig fornuftig nei.. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Teit både sex og å sitte inntil. Han oppfører seg dårlig og du vil ut. Anonymkode: 4ba5e...452 Takk for oppklaring. Er så forvirret nå og veit ikke hva som er normalt 😅 Anonymkode: 4225d...b15 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 Det er kjempe dumt. Da kommer du aldri over han og får kjærlighetssorg igjen og igjen og igjen Anonymkode: 98fd8...da4 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg og min mann har bestemt oss for å gå fra hverandre. Han har vært utro og har generelt horrible kvinnefiendtlige holdninger som forsurer hele ekteskapet. Jeg har pliktsex 7 av 10 ganger og er egntlig ødelagt. Vi er veldig forskjellige, men til tross for det, har vi hatt en rolig tone mellom oss. Det har vært nødvendig siden vi har barn. Jeg elsker ham fortsatt, og er knust, men kan ikke se for meg at det vil fungere. Han sier også at han elsker meg. Det jeg lurer på. Idag har det vært skikkelig kjipt og jeg er lei meg. Likevel, jeg trenger en klem og trøst. Vurderer å si ja om han foreslår samleie. Er det teit? 😢 Vil egntlig bare sitte inntil.. Anonymkode: 4225d...b15 Selvfølgelig dropper du det hvis du ikke vil. Dere skal gå fra hverandre, dropp sexen fra nå av. Hvis han har vært utro, så vil han jo bare ha sex for å tømme seg. Du vil bare føle deg verre etterpå. Anonymkode: f5d5c...29c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 Det blir bare rot av det, ikke bra for deg! Anonymkode: 29d9c...ba5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå