AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg er 24 år og er skikkelig forelska i en som er 42, det er gjensidig. Vi begge føler vi passer utrolig godt sammen. Jeg har allerede barn og han har møtt barna mine, de kommer veldig godt overens, han har ikke barn men ønsker seg det. Jeg kom ut av ett ganske vanskelig forhold som jeg har slitt mye på grunn av i ettertid. Og jeg trives virkelig med denne mannen og vi har det så fint sammen, men jeg er redd for hva andre vil si om aldersforskjellen, spesielt mine foreldre. Noen andre som har erfaring med mye aldersforskjell? Anonymkode: 7de33...fb4
Antiviruset Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er 24 år og er skikkelig forelska i en som er 42, det er gjensidig. Vi begge føler vi passer utrolig godt sammen. Jeg har allerede barn og han har møtt barna mine, de kommer veldig godt overens, han har ikke barn men ønsker seg det. Jeg kom ut av ett ganske vanskelig forhold som jeg har slitt mye på grunn av i ettertid. Og jeg trives virkelig med denne mannen og vi har det så fint sammen, men jeg er redd for hva andre vil si om aldersforskjellen, spesielt mine foreldre. Noen andre som har erfaring med mye aldersforskjell? Anonymkode: 7de33...fb4 Bruk litt tid på dette her før du tar noen som helst avgjørelser!! La det ligge med å gjøre dette bekjent for alle som noe seriøst noe. Så over tid kan du ta det videre om det blir noe varig, bare hold det litt anonymt mellom dere til dere finner ut av det. At det er seriøst og noe som dere begge ønsker for fremtiden. Så om det er tilfellet at dere trives sammen og har lyst til å bygge en fremtid sammen med en så stor aldersforskjell ? Det er kanskje ikke helt ideelt slik sett, men det er noe bare dere to kan avgjøre. Er dere kommet dit etter en tid? Gi blaffen i hva andre måtte mene om dere to. Stå sammen og det er dere to og ikke noe annet. Hva andre mener om dere er irrelevant. De må bare godta dere to sin avgjørelse, ellers så er det deres problem ikke ikke dine. Altså da reduserer dere kontakten med de som har problemer med dette. Ikke gjør noen større sak av det. Bare ikke gjør den tabben at andre sine meninger lar deg og han påvirke deres samliv. Så må dere ha tenkt over hva en slik aldersforskjell har å si for deres samliv i fremtiden. Det kan åpenbart ha noe å si, men det er noe dere to må tenke over, og ikke alle andre slektninger i relasjonen. Dette er en avgjørelse som dere to som voksne selvstendige individer avgjør, aldri overlat dette til andre. selv ikke foreldre er min mening. De bør være så reflektert at de respekterer deres avgjørelser. Om ikke ? Tilpasse deres samliv utfra dette, og parker de andre i familien om de ikke respekterer det.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Antiviruset skrev (21 minutter siden): Bruk litt tid på dette her før du tar noen som helst avgjørelser!! La det ligge med å gjøre dette bekjent for alle som noe seriøst noe. Så over tid kan du ta det videre om det blir noe varig, bare hold det litt anonymt mellom dere til dere finner ut av det. At det er seriøst og noe som dere begge ønsker for fremtiden. Så om det er tilfellet at dere trives sammen og har lyst til å bygge en fremtid sammen med en så stor aldersforskjell ? Det er kanskje ikke helt ideelt slik sett, men det er noe bare dere to kan avgjøre. Er dere kommet dit etter en tid? Gi blaffen i hva andre måtte mene om dere to. Stå sammen og det er dere to og ikke noe annet. Hva andre mener om dere er irrelevant. De må bare godta dere to sin avgjørelse, ellers så er det deres problem ikke ikke dine. Altså da reduserer dere kontakten med de som har problemer med dette. Ikke gjør noen større sak av det. Bare ikke gjør den tabben at andre sine meninger lar deg og han påvirke deres samliv. Så må dere ha tenkt over hva en slik aldersforskjell har å si for deres samliv i fremtiden. Det kan åpenbart ha noe å si, men det er noe dere to må tenke over, og ikke alle andre slektninger i relasjonen. Dette er en avgjørelse som dere to som voksne selvstendige individer avgjør, aldri overlat dette til andre. selv ikke foreldre er min mening. De bør være så reflektert at de respekterer deres avgjørelser. Om ikke ? Tilpasse deres samliv utfra dette, og parker de andre i familien om de ikke respekterer det. Vi møttes i sommer. Og jeg har møtt mange av hans venner (vi bor i forskjellig byer og jeg er mest hos han). Så jeg vet han har lyst å gjøre det offisielt snart. Anonymkode: 7de33...fb4
Majer Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Han er 42 år og har ikke barn. Hvorfor ikke det? Har han ligget rundt, blitt avvist av kvinner eller hva er årsaken? Synes det er litt spesielt at han både er eldre og barnløs OG vil date en som er så mye yngre. Ikke ofte jeg sier det, men dette er veldig shady. Endret 24. oktober 2022 av Majer 1
Antiviruset Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi møttes i sommer. Og jeg har møtt mange av hans venner (vi bor i forskjellig byer og jeg er mest hos han). Så jeg vet han har lyst å gjøre det offisielt snart. Anonymkode: 7de33...fb4 Ta dere tid til å finne ut av dette, og når dere to har funnet ut av det så drit i hva andre mener om dere to. Det er min oppriktige mening. Litt spesielt er det jo i form av stor aldersforskjell. Men det er bare dere to som kan avgjøre om dette er rett for dere to. Så tar dere en avgjørelse dere to i mellom. Ikke basert på hva han vil, men dere begge to i sammen. Så står dere sammen som et par i den avgjørelsen dere to blir enig om. De som ikke akseptere dette ? Deres problem og ikke ditt og hans. Vær voksne begge to og reflektere over dette.
Gjest dreamstar Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 Tja. Jeg vil tro at selv om aldersforskjellen ikke vil være et problem nå, så vil du merke det veldig godt etterhvert som årene går. Men du skal ikke la alder alene være avgjørende om dette er en mann du ønsker å tilbringe livet med, og han med deg.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 Majer skrev (14 minutter siden): Han er 42 år og har ikke barn. Hvorfor ikke det? Har han ligget rundt, blitt avvist av kvinner eller hva er årsaken? Synes det er litt spesielt at han både er eldre og barnløs OG vil date en som er så mye yngre. Ikke ofte jeg sier det, men dette er veldig shady. Fordi han var i ett lengre forhold før med ei som ikke ønsket seg barn 😊 Anonymkode: 7de33...fb4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #8 Skrevet 24. oktober 2022 18 minutter siden, Majer said: Han er 42 år og har ikke barn. Hvorfor ikke det? Har han ligget rundt, blitt avvist av kvinner eller hva er årsaken? Synes det er litt spesielt at han både er eldre og barnløs OG vil date en som er så mye yngre. Ikke ofte jeg sier det, men dette er veldig shady. 80% av alle menn har ligget rundt. 99.999% av alle menn har blitt avvist av kvinner. Voksne folk må få gjøre som de vil. Det er alltids noen som mener at noe er shady. Hvis TS skulle bry seg om hva alle mener (spesielt på kg) vil hun aldri finne noen partner. Anonymkode: 45c94...e53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå