AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg er master student for tida og har mye å gjøre på studie siden, jeg er også arbeidssøker og leter etter en deltidsjobb, men jeg føler at jeg kun får gjort 50 % av tingene og resten blir liggende. Jeg bruker to do list, prioriterings verktøy, kalender etc, men sliter fortsatt med å få ting gjort, jeg føler at jeg er veldig lat, er det noen som har opplevd/opplever dette? Del gjerne dine tips for hvordan du blir mer produktiv? Anonymkode: d7bd6...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Del Skrevet 24. oktober 2022 Bruker timer for å studere. Studerer ikke kun hjemme. Lager detaljert dagsplan som er realistisk. Den inneholder altså ikke alt jeg kunne ønske jeg rakk å gjøre, men det jeg faktisk blir å rekke å gjøre. Nytter ikke ned løse planer for meg med kalender om hvilke kapittel ol som må være lest innen uke 40. Lager det detaljert ukentlig gjennom ukeplan og daglig gjennom dagsplan. Sett telefon i sperret modus i 2 timer av gangen. Anonymkode: f5e26...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå