AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg har fått et nydelig bilde til bursdagen min, men det er ikke min stil i det hele tatt. Brukte lang tid på å se om jeg fant en plass til det, for i utgangspunktet liker jeg bildet men det er altfor "romantisk" og mykt i stilen til å passe inn. Samtidig liker jeg jo å mikse forskjellige uttrykk men dette fikk jeg ikke til. Hva hadde dere gjort, hengt det opp selv om det ser litt malplassert ut, eller solgt det? Merk at det ikke er et stygt bilde overhode, bare i utakt med min stil. Anonymkode: abe14...93a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Det avhenger litt av verdien på kunstverket og hvem giveren er.. Anonymkode: 1b7a9...711
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Hengt det opp og sett om jeg likte det etterhvert. Og så evt solgt det om 1år. Noen kunst må man se litt for å like. Anonymkode: bf7d3...498 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Du har ikke et gjesterom der du kunne hengt det? Jeg har kun gitt bort kunst til søsken, og til et par ekstra nære venninner som jeg vet hva liker, for her kan man bomme, og det er ikke så hyggelig om mottakeren føler seg tvunget til å henge opp noe som ikke falt i smak. Og så ekkelt det er om man har solgt det, og så får man spørsmål etter det senere... Anonymkode: 3f616...72d 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Uff, jeg hater sånt.. Har slitt med det samme. Noe har vi hengt der vi sjelden ser det.. Som kjellerstuen, gangen, o.l. Og noe har vi bare stille og rolig pakket på loftet, eller gitt vekk. Jeg orker ikke ha noe jeg ikke liker midt i glaningen når jeg sitter i sofaen og skal kose meg. Er velsignet med en gavmild svigermor, som alltid skal gi kunst i gave, og altså.. vi har mildt sagt IKKE lik smak.. Anonymkode: c84e1...bdd
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Å gi noen en gave som skal henges på veggen er en uting, med mindre mottakerne spesifikt ønsker seg akkurat dette. Anonymkode: 3a456...093 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå