AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Det jeg er ute etter å finne ut, er hvor lenge dere klarte å stå på sidelinjen og vente til den som lovte dere at de skulle forlate partneren sin, gikk? Og gikk h*n som lovet? Hvilken kommunikasjon hadde dere i mellomtiden? Om den dere hadde et forhold med feks var alene hjemme en hel dag, ringte h*n deg? Min mann er hjemme i ulønnet permisjon da barnet vårt ikke har fått barnehageplass og jeg mistenker utroskap. Tror dere han ringer henne om dagene? Eller tror dere at de holder det helt unna hjemmet? Anonymkode: 0d0b0...541 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Trådstarter her igjen. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg går her og lurer på om han har planlagt å forlate meg og lurer derfor på hvor lenge han kan bli gående sånn. Anonymkode: 0d0b0...541
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 I de fleste tilfeller så forlater ikke utro folk partnerne sine. Blir ofte for mye styr med barn, økonomi osv. Anonymkode: 09f01...13c 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg og min elsker holder på på femte året nå. Begge med barn og ektefelle. Sender snapper og ringer daglig, både hjemefra og fra jobb. Sorry om det ikke var det du ville høre, men sånn er det. Vi har ikke intensjon om å ende det vi har hjemme da, så det kan kanskje ikke sammenlignes Anonymkode: 96f3f...c04
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 Ble nesten to år. Men det første året var det ikke noe seriøst og jeg forventet ikke at han skulle gå. Etter det tok det et år. Vi hadde kontakt ved alle muligheter vi hadde. Oftest flere ganger om dagen. Anonymkode: 3dd3b...8a8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg kan svare for den som er i forholdet. Vi har holdt på i snart et år, og jeg tror jeg er fri over nyttår. Kan hende det blir våren. Anonymkode: 435db...88e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan svare for den som er i forholdet. Vi har holdt på i snart et år, og jeg tror jeg er fri over nyttår. Kan hende det blir våren. Anonymkode: 435db...88e Hvordan forholder elskeren din seg til dette? Og kan du fortelle meg hvordan du opptrer overfor den hjemme? Skjønner at vi er på ulike sider av saken, men du kan jo faktisk hjelpe meg fra din side. Har dere sex? Sier du gode ord til han, som ar du elsker han, at han er fin osv? Altså til din nåværende partner? Anonymkode: 0d0b0...541
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #8 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvordan forholder elskeren din seg til dette? Og kan du fortelle meg hvordan du opptrer overfor den hjemme? Skjønner at vi er på ulike sider av saken, men du kan jo faktisk hjelpe meg fra din side. Har dere sex? Sier du gode ord til han, som ar du elsker han, at han er fin osv? Altså til din nåværende partner? Anonymkode: 0d0b0...541 Min nåværende partner og jeg sliter og har slitt en stund. Ingen sex, ingen nærhet. Vi går egentlig bare og venter. Jeg har heller ingen sex med den nye mannen. Vi connecter på et dypere intellektuelt nivå, noe jeg aldri har følt med nåværende mann. Han nye venter og vet han må vente til våren. Anonymkode: 435db...88e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #9 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min nåværende partner og jeg sliter og har slitt en stund. Ingen sex, ingen nærhet. Vi går egentlig bare og venter. Jeg har heller ingen sex med den nye mannen. Vi connecter på et dypere intellektuelt nivå, noe jeg aldri har følt med nåværende mann. Han nye venter og vet han må vente til våren. Anonymkode: 435db...88e Takk for svae. Kan jeg spørre hvorfor til våren? Anonymkode: 0d0b0...541
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 Pass deg så du ikke selv fremprovoserer et brudd pga mistanke. Kommuniserer med ham. Anonymkode: a7e59...394 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svae. Kan jeg spørre hvorfor til våren? Anonymkode: 0d0b0...541 Det har med jobb, salg av bolig og økonomi å gjøre. Her vi bor vil vi tape en god million på å selge nå vs til våren. Anonymkode: 435db...88e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #12 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er konen i forholdet. Jeg er usikker på når de startet. Tror de hadde truffet hverandre ca 6 mnd før bruddet, men startet selve forholdet 1 mnd før bruddet. Bruddet skjedde etter en planlagt tur, så muligens han ventet til etter den for å unngå dårlig stemning på turen. Men et tegn i løpet av de månedene var at han yppet mye til krangler. Virket som at han ville provosere frem en krangel som kunne føre til brudd, og tror han ville at JEG skulle slå opp. Etter turen, så var det JEG som spurte hva som var galt, og det som ledet til at han slo opp. Et annet tegn var at han tok med seg mobilen på do, og ble sittende lenge der. Han var ellers også mye på mobilen, og flyttet seg ofte vekk i sofaen når han fikk meldinger. Han stakk ofte ut på kjøretur for å "lufte seg" , og overnattet hos "kompiser" mot slutten etter fester. Mobilen ble også "utladet" en gang jeg ikke fikk tak i han. Han var hos "kompiser", så han kunne fint lånt en mobil for å si fra hvor han var. Men det gikk tydeligvis kun an da han skulle bestille taxi neste morgen 🙄 Mange tegn jeg ikke så da det sto på, men i ettertid så så jeg tegnene ganske klart. Han var "utro" mot henne også med meg. For han lot som at vi hadde et platonisk forhold og at det allerede var slutt, bare at vi ikke var ferdig med det praktiske. Jeg visste jo ingenting, så det var jo løgn. De er sammen den dag i dag 6 år etter. Anonymkode: dea76...739 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #13 Skrevet 25. oktober 2022 Men du hi. Ta det opp med han hjemme. Konfronter han direkte. Fortell om alle hintene du føler du får. Be om å få se både personlig mobil og jobbmobil. Evt. teams, zoom eller andre kommunikasjonsmedier via jobb. Det vil gjøre vindt, men da vet du i det minste. Anonymkode: 435db...88e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #14 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg ventet i flere år, han forlot ikke sin samboer. Vi hadde kontakt fra morgen til kveld, både på jobb og hjemme. Litt mindre viss hun var hjemme. Vi hadde mye tid ilag, pga hans reisejobb. Mange overnattinger i året, og mye sex og kos. Vi var kjærester, bare hemmelig…. så viss han har noen på si, så er det veldig enkelt å holde kontakt med henne. Anonymkode: fb230...da6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #15 Skrevet 25. oktober 2022 Har en som venter på meg etter 17 år 🫣😄 Anonymkode: 06f35...569
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #16 Skrevet 25. oktober 2022 Kjenner ei som ventet i 20 år+. Alene de fleste høytider, barn ble det ikke på henne, og nå blir han gammel sammen med kona si. Tragisk. Anonymkode: f9db9...b09 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #17 Skrevet 25. oktober 2022 Her gikk det ca 1,5 år før han avsluttet forholdet. De var "bare" kjærester, de bodde altså ikke sammen og hadde heller ikke barn. Grunnen til at det tok tid var at jeg ikke ville ha noe forhold, samt at hun slet med diverse. Vi snakket sammen hver dag, traff hverandre flere ganger i uken og han overnattet innimellom. Dette er ca 10 år siden og vi har vært gift i ca 8 år. Anonymkode: c230c...d79
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #18 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men et tegn i løpet av de månedene var at han yppet mye til krangler. Virket som at han ville provosere frem en krangel som kunne føre til brudd, og tror han ville at JEG skulle slå opp Samme gjorde eksen min, utrolig feig og stygg måte å gjøre det på, du kan være glad du er kvitt han.... Anonymkode: a81de...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #19 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg vet om en som venta på en mann i over 20 år - og nå er gift med ham. Skal sies at han hadde en spesiell livssituasjon, og at det nok ikke var noe reellt samliv med kona utover å lage barn. Etter 20+ år var barna deres ute av redet, mannen flytta inn med elskerinna, og kona begynt i terapi, ikke pga utroskapen men pga overgrep i hennes barndom som aldri var erkjent og bearbeidet. Jeg tror aldri hun ble så såret av å få vite at han var langvarig utro, rett og slett fordi hun ikke klarte å gi særlig av seg selv romantisk i forholdet uansett, og de hele veien har vært gode foreldre sammen og samarbeidet bra på alle andre plan. På en måte virker det som hun aksepterer at han nok måtte ha en annen, og hun selv hadde òg hemmeligheter som påvirket samlivet. Så for henne var det mest en lettelse å kunne være ærlig, det er ihverfall det hun sier selv. Det er vel det nærmeste en lykkelig skilsmisse en kan komme. Anonymkode: 25326...017
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #20 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg var selv gift, og hadde et forhold til en mann som også var gift. Vi hadde begge barn i hvert vårt ekteskap. Alt begynte da jeg gikk hjemme med minstebarnet mitt, og mannen min jobbet lange dager. Jeg og elskeren min ringte, snappet og hadde lange samtaler både skriftlig og muntlig, og så møttes vi de gangene jeg fikk noen timer alene hjemmefra. Etter fem år var jeg klar for å bryte med min egen mann, og satse på elskeren. Han og jeg hadde drømt om et liv sammen, og hadde også planlagt hvordan vi skulle gjøre det ift hans og mine barn, bosituasjon osv. Han var med på både drømmene og planene. Så jeg brøt med min mann, men elskeren feiget ut. Ble for "komplisert" for ham, selv om han faktisk eide to hus, og han kunne ha flyttet rett inn i det kona ikke bodde i. Han hadde god økonomi og alt lå til rette for et brudd hvor både han og kona kunne komme ut av det økonomisk greit, men det klarte han ikke, gitt. Så jeg ble singel og datet andre, mens elskeren sendte sure meldinger om at det "skulle være oss to". Lang historie kort: det er "lett" å være utro når man bare dingler hjemme dag etter dag. Det er jo selvsagt helt j***** å gjøre noe slikt, men for min del var det utrolig godt å få bekreftelse fra noen når min egen mann bare ga blaffen. For ham handlet det om jobb, jobb, inntekt, jobb. Når man da bare går hjemme og føler seg usexy, er veien til utroskap hakket kortere. Anonymkode: d3fc8...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå